MK7 TD 1,8 98r. (problemy z paliwem)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szanownych forumowiczów
problem jest następujący:zeszłej zimy , penej nocy przymarzło mi paliwo, troche woody w zbiorniku, wiec geniusz, znaczy ja przyłożyłem pompke do rurki zasilajacej filtr paliwa i pompnąłem,raz drugi i za trzecim strzał w baku paliwa, potem podlączyłem przewód zasilajacy do filtra i zassało paliwo, ale od tego momentu zaczynaja sie jaja, mianowicie jak samochód stoi pod góre przodem to paliwo mi zchodzi, bo jak chcę go uruchomic to owszem silnik się uruchomi i po przejechaniu kilkunastu metrów klapa, okazuje sie ze w filtr paliwa jest pusty, ponownie musze podpompować, zakręcić silnikiem, znowu podpompowaći dopiero za drugim razem już zadziała albo manewr trzeba powtórzyć jezzcze raz, zaznaczam również ze jak auto stoi na podjeździe tyłm do góry to nie maproblemu.
Pytanie moj jest takie :czy jest lub był jakis mały zaworek zwrotny w przewodzie paliwowym który mogłem wcisnąc do baku podczas przedmuchiwania ? zaglądałem do baku i tam w środku chyba jest wszystko ok i niczego nie namacałem ani nie zauważyłem :|
z góry dzięki za rzeczowe odpowiedzi
  
 
zaworek zwrotny masz miedzy pompa a filtrem paliwa. Poszukaj tez nieszczelnosci na wezyku miedzy filtrem paliwa a pompa. Warto obadac przewody przelewowe odprowadzajace nadmiar paliwa z wtryskow z powrotem do pompy. Takze ten dluzszy idacy z 1 wtrysku do pompy. Profilaktycznie po prostu je wymien. Groszowa sprawa, bedziesz mial pewnosc. U mnie pomoglo.

[ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2009-08-31 22:30:37 ]
  
 
Najprawdopodobniej pompka na filtrze do regeneracj(wymieniasz membrankę i zaworki)
  
 
Yo !
dzisiaj grzebałem w "tyfusie" sprawa wygląda tak,problem z paliwem jak mówiłem jest od zeszłej zimy, w tym czasie została wymieniona pompa o której mówi grzegorz79, noówka fordowska, pompowała niezbyt długo i sie zdoooopcyła, załozyłem więc starą i ta stara daje dalej, pewnie rozbiorę tę niby nową i się jej przyjrzę od środka , tym zaworkom i membranie pomimo że jest ona pozaciskana i wygląda na nierozbieralną, to by bylo na tyle, acha jeszcze takie pytanko --czy ktos wie co to za badziewie jest przed samą pompą paliwa, która jest defacto razem z filtrem paliwa ?chodzi mi o takie małe czarne pudełeczko, w którym jest dwie elektrody, jak to rozebrałem to było w nim pełno okruchów rdzawych i takich tam różnych śmieci
pozdrawiam
  
 
To coś przed filtrem to podgrzewacz paliwa-z tego co czytałem na forach sporo osób usunęło to ustrojstwo z powodu zapowietrzania układu-problemu z rozruchem(spróbuj ominać go).Co do pompki to jest rozbieralna(odgina się tą ząbki na obręczy ),zestawy do regeneracji były do zdobycia na allegro-ok 30zł.
  
 
Dzięki grzegorz79 za rzeczową podpowiedź, normalnie browar Ci się za to należy, fakt faktem niedawno majstrowałem przy tym podgrzewaczu, był zabrudzony solidnie i te blaszki którymi jest to coś zaciśniete sie troszeczkę zużyły, być może tamtędy sie dostaje powietrze i stąd te problemy, chciałem zapytac jeszcze o drążki stabilizatora, gdzieś tu na forum migneło mi cos na temat tychże drążków, żeby nie stosować podróbek, a że istnieje możliwość zamiany z bmw, jak byś cos na ten temat wiedzial to prosze przybliz mi ten temat zamiennika
dzięki jeszcze raz za wcześniejszą pomoc
pzdr
  
 
Chodzi Ci o łącznik stabilizatora.Polecam te od BMW są dużo masywniejsze ,a cena taka sama.







[ wiadomość edytowana przez: kamil76 dnia 2009-09-02 23:01:41 ]
  
 
ooo kamil76 dzięki ześ walną posta w tej sprawie tak jak mówiłem, gdzieś słyszałem ale nie wiedziałem do końca, teraz wiem czego szukać
pzdr