[ASTRA F] remont generalny 1.4 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kwix, mutra
Do śmiechu to są inne działy.
Chcecie robić sobie jajca to nie tutaj.

for
Napisz do mnie na priv
  
 
Cytat:
2009-09-15 20:24:32, Slawekp pisze:
kwix, mutra Do śmiechu to są inne działy. Chcecie robić sobie jajca to nie tutaj. for Napisz do mnie na priv



Biję się w klatkę z piersiami "mea culpa" niemniej jednak problem mojej maty wygłuszającej wcale nie powinien być dla nikogo powodem do śmiechu. Dyskusja rozwinęła się spontanicznie choć może w zasadzie powinienem zaołożyć nowy wątek np: " O wyższości kostki wc nad instynktem naturalnym gryzoni do zjadania wygłuszenia w oplach astra f". Podkreślam jednakże że dyskusja rozwinęła się spontanicznie i w zasadzie wyczerpała w jakimś sensie nurtujące mój umysł problemy. Więc o co chodzi?
  
 
ponadto nie są to "jaja" tylko autentyczna porada odnośnie kun i wiewiórek. Jeżeli masz z tym jakiś problem to napisz do moderatora żeby wydzielił wątek
  
 
... bardzo prozaiczny zabieg pomógł. Wymiana świec
  
 
Skarbonka znów się odezwała. Nagle silnik podczas jazdy przestał pracować na gazie. Kilkakrotnie próbowałem włączyć gaz i się udało. Tak kilka dni. Teraz w ogóle nie chodzi na gazie. Nie pamiętam, ale wcześniej podczas odpalania na gazie było słychać włączający się zawór w butli. Teraz go nie słychać, czy to może być przyczyną? Jak go sprawdzić, czy działa, a może to przełącznik?
  
 
Zimno jest!

Kilka dekad temu narodził się mit o nieodpalających na mrozie silnikach diesla. Dziś ropniaki zostały zastąpione przez gazówy.
Na każdym przeglądanym forum trafiam na masę aktualnych wątków typu "nie odpala na gazie" lub "zgasł na gazie". Odpowiedzi są przeważnie takie same. Gazujesz=pożałujesz. Przy prostych instalacjach układ chłodzenia silnika nie jest w stanie ogrzać wpiętych na chama elementów instalacji LPG. Robi się zimniej i ...dupa. Rozwiązania doraźne proponowane przez "znawców tematu": 1.odpal na benie i dobrze rozgrzej zanim przełączysz na złe paliwo. 2.nie używaj jednocześnie LPG i ogrzewania kabiny ( a fanatycy wciąż twierdzą że gaz nie zmniejsza komfortu). 3. Jak zdechnie podczas jazdy kontynuuj na Pb. 4.Bacznie obserwuj wskaznik temperatury silnika i w razie potrzeby reaguj (redukcja + but).

Pozdrawiam i zaznaczam,że to nie moje porady bo Ya się nie znam.
  
 
i teraz tak: dzisiaj sprawdzałem i napiecia zero ,tylko nie wiem czy dobrze sprawdzałem
dotykałem kabli oznaczonych jako plus i minus przy jednoczesnym przekrecaniu stacyjki a wlaczniku w pozycji sam gaz



,a druga sprawa może ktoś podpowie, które kabelki są jakie w przełączniku: z lewej strony włącza się na nim samą benzynę, na środku sam gaz, a z prawej przełącza się "automatycznie" z benzyny na gaz



i jeszcze gdyby ktoz podpowiedzial od czego jest reczta kabli przy butli
  
 
for ale czym "dotykałem" kabli bo nie napisałeś. probówka , miernikiem czy do elektrozaworu?
co do kabli to zalezy jaka masz stacyjke do gazu (to na 2 zdjęciu). w necie znajdziesz co do czego.
po 3 kabli potrzeba wiecej przy butli bo masz rezerwe lub wskaznik pojemnosci gazu wiec musi byc do tego kabel
  
 
pod samochodem, przerwana była jedna żyła od przewodu do elektrozaworu. pewnie gdzieś się ślizgłem i sie kabelek przetarł