[TomekBury] Daewoo Nexia ""Zółty Ptak"" ;) - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-09-08 18:43:18, TomekBury pisze:
... jest plan na c20xe ale to na pewno nie w tym sezonie, jeżeli już to najpierw wylot zrobi gaz...



no i takie myślenie jest pozytywne, gaz OUT!! z C20XE. zawsze dziwiło mnie to że do Cali w silnikach C20XE lub C25 pakowali LPG żeby oszczędniej było...proste, albo oszczędnie albo szybko, a mieć 2.0 16V po to tylko żeby było w środku to dziwna sprawa. Silniki C20XE są troszke awaryjne no ale które nie są za to ile frajdy jak w RS-ie potem zmienisz znaczek z GL na SFI i bedzie komplet Powodzenia w planach




[ wiadomość edytowana przez: Praethorians dnia 2009-09-09 07:59:47 ]
  
 
Cytat:
2009-09-09 07:39:29, PUNIU pisze:
nawet kolor iscie kadetowy



Mi się podoba, będzie ewentualnie zmieniony na jaśniejszy żółty, a maska i dach pójdą w czerń
  
 
Tak jak wcześniej podejrzewałem, do zrobienia jest uszczelka pod głowicą, generalnie ceny części są bardzo atrakcyjne więc nie jestem załamany
  
 
A więc auto wróciło do żywych
Co się zmieniło
Niedawno przyszła taka paczka:

Trochę pracy:

Generalnie to chyba kupię nową prawą tylną lampę ponieważ jest delikatna różnica

Zakupiłem śruby do alufelg i gratis dostałem felgi z oponami

Felgi długo nie były na aucie ponieważ śruby okazały się za długie, małe poprawki i niedługo Kurczak będzie się toczył na alu 15''

To na razie tyle
  
 
a ja powiem jedno w zyciu bym nie kupil takiego wynalazku ale podziwiam twoj zapal
pisal norveg
  
 
ja tam bym ESKA nie zamienil tu mozesz TUNINGOWAC ile chcesz ESIK stworzony jest do tego a daewoo telewizory robiiiii
  
 
Cytat:
2009-09-25 23:38:16, asik pisze:
a ja powiem jedno w zyciu bym nie kupil takiego wynalazku ale podziwiam twoj zapal pisal norveg



Ja bym nie kupił Audi z 2.5 TDi które ma wałki z plasteliny, a ty jeździsz i pewnie jesteś zadowolony

Cytat:
2009-09-25 23:51:21, bedzik pisze:
ja tam bym ESKA nie zamienil tu mozesz TUNINGOWAC ile chcesz ESIK stworzony jest do tego a daewoo telewizory robiiiii



Zależy jak na to patrzeć, nie wiem czy auto które w większości przypadków cierpi na brak podłogi i podłużnic jest stworzone do Tuningu, dodatkowo możesz poczytać jakie silniki wkładają do Nexi, c20ne,c20seh,c20xe,c20let,c25xe,x30xe to standard a co do Escorta? Na forum widziałem jak na razie tylko SWAP'y na N7A czy tam RQB/RDA które były montowane seryjnie w Escortach, jedynie Tigerbart kombinuje teraz z silnikiem od Mondeo


[ wiadomość edytowana przez: TomekBury dnia 2009-09-26 11:01:23 ]
  
 
ja powiem tak:

nowszy kadett, fakt, że możesz zrobić wiele........ wstawić silnik odpicować itd itp...... ale nie zmienisz tego że jest to Daewoo...i jakbyś nie odpicował to ludzie powiedzą: eeeeeeee nexia, buuu daewoo

ja bym kasy w to nie pakował, bo i tak nikt nie doceni.....

Nie wiem czy to jest ocynk czy nie, ale cieszyłbym się jakby nie gniło i tanio jechało, przejechał 3 lata, odłożył kasę na coś nowego a nexię odstawił w krzaki albo sprzedał za 1000zł.........
  
 
Oczywiście Asior masz racje, nie mam auta długo a już nie raz spotkałem się z opinią ze daewoo to lipa, ale za tą cenę nie dostałbym nic sensowniejszego z tym wyposażeniem, a co do że coś będę przy niej robił, to chciałbym, ale w życiu różnie bywa, generalnie na nowa auto raczej będę musiał pare lat poczekać więc Nexie muszę utrzymać w jak najlepszym stanie, a przy tym trochę po modzić nie zaszkodzi a jeżeli nie będę miał potrzeby większego auta tylko będę chciał coś mocniejszego zawsze można wstawić fajniejszy silnik bez większego kłopotu
  
 
Cytat:
2009-09-26 11:08:51, Asior pisze:
ja powiem tak: nowszy kadett, fakt, że możesz zrobić wiele........ wstawić silnik odpicować itd itp...... ale nie zmienisz tego że jest to Daewoo...i jakbyś nie odpicował to ludzie powiedzą: eeeeeeee nexia, buuu daewoo ja bym kasy w to nie pakował, bo i tak nikt nie doceni.....



a ja bym pompował kase w to auto. dlaczego? a dlatego że chciałbym zobaczyć rozdziabione oczy i gęby idiotów w gofrach i ałdicach a o beemkach nie wspomne na światłach albo kresce.
  
 
Cytat:
2009-09-26 11:28:51, kupiec pisze:
a ja bym pompował kase w to auto. dlaczego? a dlatego że chciałbym zobaczyć rozdziabione oczy i gęby idiotów w gofrach i ałdicach a o beemkach nie wspomne na światłach albo kresce.



to za kasę wpakowaną w nexię kupuje saxo VTS i objeżdżam 80% aut w mieście

generalnie ja mam inny pogląd.......:

mieć 2 auta

pierwsze - a6/passat/407 do wygody i na trasę
drugie - killer - VTS, ew coś innego małego i mocnego.

  
 
Cytat:
2009-09-26 12:02:54, Asior pisze:
to za kasę wpakowaną w nexię kupuje saxo VTS i objeżdżam 80% aut w mieście



Tu nie chodzi o to żeby kupić auto "sportowe" tylko z seryjnego, śmiesznego i nielubianego autka zrobic takie co objedzie 85% aut w mieście. Jak bym chciał auto seryjne do objeżdżania to bym subaru proponował.
To nie auto do lansu tylko do objeżdżania przygłupów w cwaniackich seryjnych autach "sportowych".
  
 
ja właśnie zakupiłem taki samochód do objeżdżania. Z zewnątrz Citroen AX, tylko Ci co się znają rozpoznają w nim że to wersja GTI, a pod maską 1.6 z Citroena Xsary. Żaden gofr GTI, mało która calibra może mi podskoczyć, a ja mam tylko 100 koni, ale za to masę niecałe 700kg najlepsze jest jak podjeżdżam na światła i stoi sobie wylansowany żeluś w audi A3 i śmieje że mam wlot na masce, to ja na niego patrze, przegazówka i on jeszcze nie zdąży dobrze biegu wbić a ja już mu znikam z oczu
  
 
Cytat:
2009-09-26 12:44:41, PaziuTBG pisze:
ja właśnie zakupiłem taki samochód do objeżdżania. Z zewnątrz Citroen AX, tylko Ci co się znają rozpoznają w nim że to wersja GTI, a pod maską 1.6 z Citroena Xsary. Żaden gofr GTI, mało która calibra może mi podskoczyć, a ja mam tylko 100 koni, ale za to masę niecałe 700kg najlepsze jest jak podjeżdżam na światła i stoi sobie wylansowany żeluś w audi A3 i śmieje że mam wlot na masce, to ja na niego patrze, przegazówka i on jeszcze nie zdąży dobrze biegu wbić a ja już mu znikam z oczu



Saxo vts, Pugi 106 rally taki AX to świetny sprzęt do rajdowania.
  
 
Cytat:
2009-09-26 11:08:51, Asior pisze:
ja powiem tak: nowszy kadett, fakt, że możesz zrobić wiele........ wstawić silnik odpicować itd itp...... ale nie zmienisz tego że jest to Daewoo...i jakbyś nie odpicował to ludzie powiedzą: eeeeeeee nexia, buuu daewoo ja bym kasy w to nie pakował, bo i tak nikt nie doceni..... Nie wiem czy to jest ocynk czy nie, ale cieszyłbym się jakby nie gniło i tanio jechało, przejechał 3 lata, odłożył kasę na coś nowego a nexię odstawił w krzaki albo sprzedał za 1000zł.........



1. czyż nie o to chodzi, żeby tuningować auta wlaśnie jaknajbardziej cywilne ? właśnie "eee, fiesta eee nexia" a potem wielkie oczy jak to auto odchodzi, albo "-u mnie w nexi to jest tak i tak zrobione -a to masz nexie?daewoo? -tak, zobacz" i zdziwko jak fajnie auto wygląda. Każde auto można ładnie zrobić, niektóre się tylko do pewnych stylów nie nadają np daewoo i fast&forious
2. nigdy nikt nie zwróci kasy wsadzonej w tuning, ludziska zazwyczaj przed sprzedaniem auta zamieniają się tapicerkami, kołami, zawieszeniem bo tuningowane auta rażą-większość osób(łącznie ze mną) się zastanawia do czego to auto slużyło, czy ktoś nie upalał auta na zlotach, kręcił silnik do odcinki co chwilę ot dla zabawy (wcale nie żartuje - ot pare naście razy na dzień, ot tu pokazać kumplowi, tutaj też, tu samemu sprawdzić jaki dzwięk-widze to na codzień na zlotach czy wszelakich nocnych budkach z fastfoodem)
Ja wole kupić auto od osoby pokroju mojego ojca, zwykłe zawieszenie, opony z dużym profilem - ja sobie to wszystko zmieniam, ale kupuje auto z niewytłuczonym oryginalnym zawieszeniem, auto jezdziło w normalnym przedziale obrotów 2-5tys i nie ścigał się co drugie światła. Potem mojemu ojcu mondeo 09' 2.0 pali 9litrów po mieście, a innym escort/focus 1.6 wciąga 14 litrów...
  
 
Cytat:
2009-09-26 12:02:54, Asior pisze:
to za kasę wpakowaną w nexię kupuje saxo VTS i objeżdżam 80% aut w mieście



Saxo i 106 to nie auta do objeżdżania aut w mieście, a na pewno nie na prostej, to auta typowo żeby polatać szybciej po zakrętach, chociaż nie jeden może się zdziwić jak to przyspiesza
  
 
17.10 przez moją szkołę zostały zorganizowane wyścigi o Puchar Dyrektora Zespołu Szkół Samochodowych (moja szkoła ) w Gdańsku, wyścigi odbyły się na płycie lotniska w Pruszczu Gdańskim.

Konkurencje:
- Slalom
- Slalom z wjazdem do garażu
- Jazda po prostej na odcinku 400m i powrót
Meta w każdej konkurencji oczywiście między osiami

Generalnie Nexia spisała się naprawdę dobrze co w ogólnej klasyfikacji dało mi drugie miejsce, dodatkowo dodam że auto z którym przegrałem to VW Jetta wersja USA 2.5 2007rok, czyli w moim odczuciu godny przeciwnik, pozostałe auta to. BMW E46 320D, CC 700, Toyota Celica 1.8i, Ford Escort 1.8 16v, VW Golf III 1.6, Peugeot 306 1.4, Jeep Cherokee V8, Wartburg 1.3, Opel Ascona 1.6.

Poniżej Fotki Nexii w akcji, można zobaczyć auto w całej okazałości, widać wady lakiernicze których będę się stopniowo pozbywał, chętnie posłucham cy byście zmienili w mojej Nexii. Aha Nexia bez kołpaków na przedniej osi bo szkoda mi było nowych zimówek heh






Co do samego auta, zmieniłem sobie podświetlenie tablicy z tyłu na diodowe(białe diody), całkiem fajnie to wygląda

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-09-26 11:00:36, TomekBury pisze:
....jedynie Tigerbart kombinuje teraz z silnikiem od Mondeo


Pogadaj z Zagim - tydzień temu pokazywał mi u siebie w garażu fajne 2,1 ZVH turbo pod maską Mk7
  
 
Cytat:
2009-11-09 15:27:08, TomekBury pisze:
Generalnie Nexia spisała się naprawdę dobrze co w ogólnej klasyfikacji dało mi drugie miejsce, dodatkowo dodam że auto z którym przegrałem to VW Jetta wersja USA 2.5 2007rok, czyli w moim odczuciu godny przeciwnik, pozostałe auta to. BMW E46 320D, CC 700, Toyota Celica 1.8i, Ford Escort 1.8 16v, VW Golf III 1.6, Peugeot 306 1.4, Jeep Cherokee V8, Wartburg 1.3, Opel Ascona 1.6.



Tu raczej nie o auto biegało a o sprawność kierowcy. Tymbardziej gratuluje zręczności
  
 
TomekBury a odnosnie kiedy bedzie film z tej imprezy i jakies fotki masz bo maly mial i gdzies zapodzial bo chcialem zobaczyc swojego Esa w akcji jak wyszlo to cale palenia gumy.