(mk5)Po swapie nie chce odpalić. - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pompa paliwa nie działa, podpięty minus pod kabelek brązowy albo czarny(nie pamiętam to pompka działa,
Inna sprawa to listwa która jest pod kolektorem wydechowym która jest podpięta pod wtryskiwacze ma zwarcie.
Na pierwszym od lewej(patrząc od przodu na silnik) miernik wskazuje zwarcie, na obu pinach jest plus, wcześniej było na czterech pozostałych ale instalkę na listwie(wtryskowej) zaizolowaliśmy bo była popękana zdrowo. Chodzi mi o listwę która jest pod kolektorem i do niej jest podłączona złączka 12 pinowa.

A w ogóle to nie ma iskry.
Instalka podpięta z rsa i nie widzę żeby jakaś wolna kostka latała, koło kolektora wylotowego jest kostka niebieska wolna.



[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-24 21:44:46 ]
  
 
Cytat:
2009-09-24 21:42:19, Kleszczak pisze:
Pompa paliwa nie działa, podpięty minus pod kabelek brązowy albo czarny(nie pamiętam to pompka działa, Inna sprawa to listwa która jest pod kolektorem wydechowym która jest podpięta pod wtryskiwacze ma zwarcie. Na pierwszym od lewej(patrząc od przodu na silnik) miernik wskazuje zwarcie, na obu pinach jest plus, wcześniej było na czterech pozostałych ale instalkę na listwie(wtryskowej) zaizolowaliśmy bo była popękana zdrowo. Chodzi mi o listwę która jest pod kolektorem i do niej jest podłączona złączka 12 pinowa. A w ogóle to nie ma iskry. Instalka podpięta z rsa i nie widzę żeby jakaś wolna kostka latała, koło kolektora wylotowego jest kostka niebieska wolna. [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-24 21:44:46 ]



Niestety w temacie tej kostki 12 pinowej z instalką silnika niewiele mogę pomóc. Jeszcze nie robiłem SWAPu silnika Obcykaną mam tą 8 pinową od grzanej szyby + klimy. Jakbyś miał problemy z podłączeniem to pisz.

Mam kilka fotek jak idzie ta instalka silnika oryginalnie w 1.6. Jakbyś zapomniał jak szły te kable u Ciebie w 1.6 to podeśle Ci foty
  
 
Cytat:
2009-09-24 21:42:19, Kleszczak pisze:
Pompa paliwa nie działa, podpięty minus pod kabelek brązowy albo czarny(nie pamiętam to pompka działa, Inna sprawa to listwa która jest pod kolektorem wydechowym która jest podpięta pod wtryskiwacze ma zwarcie. Na pierwszym od lewej(patrząc od przodu na silnik) miernik wskazuje zwarcie, na obu pinach jest plus, wcześniej było na czterech pozostałych ale instalkę na listwie(wtryskowej) zaizolowaliśmy bo była popękana zdrowo. Chodzi mi o listwę która jest pod kolektorem i do niej jest podłączona złączka 12 pinowa. A w ogóle to nie ma iskry. Instalka podpięta z rsa i nie widzę żeby jakaś wolna kostka latała, koło kolektora wylotowego jest kostka niebieska wolna. [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-24 21:44:46 ]

Kleszczu, takie głupie pytanie - sprawdź czy niewyskoczył ci wyłącznik bezwładnościowy. Ja jak przekładałem silnik u siebie, też się zastanawiałem dlaczego pompka jest martwa skoro na krótko działa, zdążyłem kilka razy podmianić przekaźniki i ze dwa razy skrzynkę zanim zauważyłem że bezwładnościówka odcięła zasilanie do pompki
  
 
Wczoraj Zenq mi sugerował a ja mu że faktycznie może tak być ale auta nie przewracałem, nawet o tobie myślałem bo pamiętałem że ci wyskoczył. Dziś muszę zabrać auto z warsztatów.
To już ostatni dzień walki....musi być.
Zastanawia mnie fakt że na listwie pierwsza po lewej kostka ma na obu kablach ten sam biegun, po podłączeniu miernika piszczy, na pozostałych też było ale poprawiłem instalacje bo była popękana i przestało piszczeć.
  
 

--->>>PINY<<<----

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-25 07:07:29 ]
  
 
---->>>PINY 8 i 12 SCHEMAT<<<----
  
 
Przeczytałem wszystkie wątki dotyczące swapa.
Przełożyłem wszystkie przekaźniki ale dalej cisz a do tego rozrusznik nawet nie drgnie po tej przemianie.
Zacząłem przekłądać instalacje od skrzynki bezpieczników, w rsowej jest więcej przekaźników, był alarm, przekładam wszystko razem z wiązką absu.
  
 
Witam, instalacja przełożona ta od komputera oraz ta od skrzynki bezpieczników. Tą drugą przekładałem bo na 12 pinowej z 1.6 nie było iskry.
Rozrusznik nie pali w ogóle, przekręcam kluczyk i cisza, przekaźnik tylko jakiś pyknie po przekręceniu,nic nie przygasa, przed zmianą wiązki z skrzynki rozrusznik chodził(po zmianie skrzynki bezp. też nie chodzi).
Kabelek(czarno-czerwony) idący od skrzynki do wzbudzenia rozrusznika(elektromagnesu) na krótko z aku kręci. Ma biegun minusowy, tak ma być?

Komputer nie ma minusa na pinie 37?(kabelek czarny), kabelek plusowy(czerwony 1 pin) ma napięcie.
Kable brązowe(minusowe są przykręcone do karoserii, ten koło komputera też.

Aha...pompka też nie działa ale to chyba wina braku minusa w kompie.


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-29 18:56:32 ]
  
 
Witam! Podłącze się do tematu to może coś mi się rozjaśni. Mam podobny problem. Przełożyłem wiązkę od kompa oraz komputer od zeteca ale została mi stara skrzynka bezpieczników i wiązka od niej. Z tej nowej wiązki od kompa wychodzą 2 takie kostki 8pinowa i 12 pinowa natomiast w starej wiązke przy skrzynce mam tylko jedną kośc 8 pinową. Mam drugą skrzynkę i do niej wiązkę także od zeteca tylko że tam są dwie kości 12 pinowe. Jakieś sugestie jak podłączyć wiązkę komputera z wiązką skrzynki bezpieczników?
  
 
Sprawdz czy nie pomyliłes dwoch owalnych wtyczek przy podszybiu!
Pasuja do siebie na przemian a jak je zamienisz to brak iskry i paliwa
  
 
Cytat:
2009-09-29 20:38:28, damianoo90 pisze:
Witam! Podłącze się do tematu to może coś mi się rozjaśni. Mam podobny problem. Przełożyłem wiązkę od kompa oraz komputer od zeteca ale została mi stara skrzynka bezpieczników i wiązka od niej. Z tej nowej wiązki od kompa wychodzą 2 takie kostki 8pinowa i 12 pinowa natomiast w starej wiązke przy skrzynce mam tylko jedną kośc 8 pinową. Mam drugą skrzynkę i do niej wiązkę także od zeteca tylko że tam są dwie kości 12 pinowe. Jakieś sugestie jak podłączyć wiązkę komputera z wiązką skrzynki bezpieczników?

na początku mojego wątku masz odpowiedź, nawet schemat jest kostek.
A u mnie dalej cisza.
  
 
auto u elektryka, el. szyby przód nie działają, dla informacji dla wszystkich SKRZYNKI BEZPIECZNIKÓW SĄ INNE
  
 
Pali, pracują trzy cylindry, kopci na czarno i pluje sadzą. silnika nie rozbierałem, przed swapem palił elegancko.
  
 
Jak pracuje na 3 cyl, to zawsze bedzie kopcił na czarno i pluł sadzą.
Kleszczu, zdiagnozuj dlaczego nie pali na wszystkie cyl. Najprostrzą metodą jest podnoszenie przewodów/cewek na pracującym silniku. Wtedy bedziesz widział czy przeskakuje iskra. Jeśli wszedzie masz iskre to wiesz, że nie ma paliwa. Jeśli nie ma iskry to wiesz, że musisz z cewką się pobawić.
  
 
zostawiłem go na razie, jutro wrócę z pracy to się nim zajmę, narazie nic w nim nie robiłem, poskładałem go tylko i konserwacje przodu od razu. Jutro nad nim posiedzę, najgorsze że po południu mam tylko godz. wolnego więc dużo nie porobię.
Koła 15" z rsa ocierają mi o nadkola, muszę zmienić na 14"
  
 
Problem z wskazówkami i obrotomierzem w escorcie, licznik został ten sam, wystarczy założyć licznik z rsa i problem z obrotkiem zniknie?
  
 
Tak, bo licznik z 1.6 nie jest kompatybiulny z itym silnikiem i na odwrot, sam miałem u siebvie to samo z obrotkiem z RSa
  
 
dobra, za szybko się pochwaliłem, wczoraj chwile przejechałem i nieźle zbierał, ale to jakieś 50m tylko, postawiłem na noc, rano kompa odłączyłem na godz. na zimnym silniku i po odpaleniu dalej zaczął dymić, strzelił z tłumika i zgasł. po próbach odpalenia odpalił, nawet równo chodził na wolnych i zgasł po dodaniu gazu, nie odpala, świece iskrę mają.
  
 
Brak paliwa. 15 litrów spalił po przejechaniu 25 km
Pluł benzyną z tłumika
silnik nie dymi a dlatego że wężyk z kolektora dolotowego nie był podpięty do map sensora i listwy wtryskowej.
Dziękuję za cierpliwość Zenq, Toradki i RemikGT
  
 
Cytat:
2009-10-04 11:30:00, GrzEE pisze:
... Jeśli nie ma iskry to wiesz, że musisz z cewką się pobawić.


Albo z EDIS-em...