Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Poldek Polonez Ostróda | 2003-04-23 14:10:53 Miałem ostatnio ten sam problem. Wadliwą rzeczą okazały się przewody wysokiego napięcia mimo stosunkowo niedużego przebiegu i zaśniedziałe końcówki w cewce zapłonowej. Przewody wymieniłem końcówki wyczyściłem i teraz pomyka jak nowy. |
czaro Polonez Caro Plus Warszawa | 2003-04-23 14:22:43 To juz przerobiłęm zaczęłem od przewodów wysokiego napięcia, świece też wymieniłem - bez poprawy |
Poldek Polonez Ostróda | 2003-04-23 14:26:47 Moim skromnym zdaniem jest to sprawa elektryki. Jak masz gdzie to sprawdz cewkę. Ja swoją sprawdzałem w ASO i jeszcze trochę pochodzi. |
Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2003-04-23 14:27:10 U kumpla nawalała membrana, ale po 2 latach to większość membran jest do wymiany, ja u siebie mam swoją mniej więcej tyle czasu i objawy prawie identyczne u Czaro. |
Soyer FSO POLONEZ 1.6 GLE ... Opole | 2003-04-23 14:40:09 co ile powinno się wymieniać tą membrane ??? słyszałem różne opinie.... |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-04-23 15:58:12 może masz za uboga mieszanke na biegu jałowy, sprubój odkrecic srubke na parowniku (nie duzo i zaznacz obecne położenie zeby później mozna było powrócic do pierwotnego położenia jak nie będzie wychodzić). Umnie (gli gaz z dwoma śrubkami) Silnik wmiare codzi na trech regulacjach, lecz tylko na jedne jest ok, a na pozostałych to ma czasami jakieś odbicia. Ja swojego reguluje na podstawie kontrolki check engine. Im żadziej sie ona zapala tym lepiej wyregulowany gaz, oraz gdy samochód chodzi na benzynce i przełączysz na gaz to nie powinno być spadku obrotów.
Ja tak reguluje swojego i jest ok. |
gruen Polonez 1.6 GLE '94 ... Białystok | 2003-04-24 12:29:23 wczoraj moj zupelnie zgasl na gazie i nie chcial zapalic, po przyjrzeniu sie silnikowi stwierdzilem dziury i kompletne przerwanie w kablu od przesylu cisnienia.
kabelek nowy, wrocil do poprzedniego stanu.. |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2003-04-24 16:56:55 ZA UBOGA MIESZANKA NA 100 %.czego ja nie kombinowałem z tym silnikiem, miałem to samo w roverze i nikt nie wiedział o co chodzi. W końcu rozebrałem parownik, zbadałem anatomię i wyregulowałem i jest zajebiście. Wcześniej strzelał w filtr i gasł i jeżdził jakby chciał a nie mógł. Mam parownik LOVTEC i w tym parowniku obok zaworu jest taka mosiężna śrubka(dojście od góry parownika) która reguluje ilośc gazu podawanego przez parownik. Poszukaj jej u siebie, i odkręc z 1-2 obroty , jak odkręcisz za duzo to nie będzie wogóle chciał chodzić na wolnych niezależnie jak byś nie regulował składem mieszanki biegu jałowego. Wtedy trzeba trochę skęcic aż pojawią sie obroty b.jałowego i doregulowac je śrubką od składu mieszanki b.jałowego, następnie registrą ustawić ilość gazu tak żeby nie dławił się przy pełnym otwarciu przepustnicy. ewentualnie skorygować registrą jakby za dużo palił. A i u znajomego w BMW zadziałało tak samo dobrze jak u mnie, auto stało się bardzo dynamiczne,przestało strzelać,spalanie pozostało bez zmian, i też miał parownik LOVTEC taki jak mam ja, i taki sam bład popełnili gazownicy podczas regulacji. Być może u Ciebie jest to samo.
pozdrawiam |
cebka Miłośnik FSO Było Wąskie Caro 1.9 ... Lublin | 2003-08-28 20:51:56 Panowie,kolezka ma skode felicie na gazniku i nie chce mu palic na LPG,co moze byc przyczyna?sorry ze skode na forum FSO daje ale potrzebuje fachowej porady.Dzieki z gory. |