[Pawel_AMG] Nowy samochód - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mnie tam zadne BMW sie nie podoba i w zyciu bym nie kupił,ale najważniejsze,że Tobie się podoba bo przecież o to chodzi! szerokości i bezawaryjności!

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
A dresik już kupiłeś?

Oby się spisywał!! Ja jeździłem taką, ale 2,8 w automacie. Wrażenia całkiem przyjemne.
  
 
Cytat:
Snale pisze: A dresik już kupiłeś?



Niestety jeszcze nie mam dresiku - spłukałem się kupując auto, ale mam na uwadzę, że dresik być powinien. A ponieważ to jednak najbardziej eleganckie BMW, a nie np. sportowa 3, to dresik napewno będzie wyprasowany w kantkę (najlepiej w 3 kantki na 3 paskach)

Mysle Snale, że różnica jest duża między 2.8, a 3.5. Pierwszy, to R6, a drugi V8 - dźwiek tego silnika budzi respekt No i reczna skrzynia też robi swoje

I jeszcze jedno - ani mi w głowie jakieś "głupkowate" mody w postaci dokładek, progów i innych głupot!!! To auto jest tak piekne, że mozna je tylko zepsuć! Proporcje nadwozia poprostu mistrz. Ale koło 19" od E-60 będzie napewno
  
 
Z dresikiem oczywiście żartowałem.

Ale fakt faktem siódema jest niebywale wygodna. Mój mondek się kryje.
  
 
ni huhu ich nie odróżniam ale to jest ładne, w szczególności jej wyposażenie.
  
 
bardzo ładna i przyjemna furka , życzę bezawaryjności , bo jak coś poleci to ... $$

a escorta sprzedaj i kup sobie jakiegos prawdziwego klasyka
  
 
wow, wypasior
naprawde kozak

tylko nie zacznij jej dlubac jak escorta bo to sie tak niewinnie zaczyna od felg

jeszcze raz wielkie gratki, niech sluzy!

-----------------
passionford.pl
  
 
Cytat:
2009-10-01 21:13:19, mss pisze:
bardzo ładna i przyjemna furka , życzę bezawaryjności , bo jak coś poleci to ... $$



Mss mylisz się trochę, części do BMW nie są aż takie drogie jak to się wydaje... Ja też zanim nie zacząłem się interesować beemkami tak sądziłem, zmieniłem poglądy przeglądając cenniki... Fakt części są trochę droższe ale prawda jest taka że np. w ciągu pięciu lat w essie wymienisz zawias 3 razy a w BMW tylko raz. Przekłada się to na mniejsze pieniądze i dużo większy komfort...

Paweł co do tuningu to moim zdaniem tak pięknej limuzyny(bo do tej klasy należy ten model) nie trzeba już poprawiać... No ewentualnie design Alpina lub AC Schnitzer ale żeby mieć taki pakiecik z oryginału to musiał byś chyba escorta sprzedać... Dla mnie ta BMWica jest piękna sama w sobie i nie tylko dlatego że to szczyt moich marzeń ale dlatego że sam dążę do takiego wozu...
Gdyby była to "5" to napisał bym "NO TO PIĄTECZKA KOLEGO" w tym przypadku muszę powiedzieć "zazdroszczę Ci tego auta"
Jeszcze raz życzę szerokości i przyczepności...
POZDRO
  
 
w tych autach słychać tylko szum opływającego powietrza (tak od 150kph) i czasami ten dźwięk V8 gdzieś od 3000rpm

jak się dobrze poszuka, to części do starszych beci da się kupić w cenach "polonezowych" i to żadna juma, tylko pewne źródło

autko fajne, ale 7 jak dla mnie jednak trochę za wielka

aha i to spalanie w mieście.. po wrocku..przy tej masie, to sorry, ale ja nie uwierzę minimum 18-19 a jak postoisz w godzinach szczytu to i 22-24 trasa by sie zgadzała

tak w ogóle to gratki

skoro w FEFKu jest już tyle śmigieł, może założymy Frakcję Bawarską FEFK?


[ wiadomość edytowana przez: Piter20 dnia 2009-10-01 23:09:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: Piter20 dnia 2009-10-01 23:10:24 ]
  
 
Cytat:
2009-10-01 23:06:45, Piter20 pisze:
skoro w FEFKu jest już tyle śmigieł, może założymy Frakcję Bawarską FEFK?


Śmigieł jest już chyba tyle co esów i nadal ich przybywa, ja jestem za frakcją bawarską!
  
 
W ramach spalania paliwa przez tego potwora:
- trasa 90-110km/h - 9,0 litrów
- miasto (bez stania przez 20-30 minut w korku) 15,8 litra
To sa dane z komputera pokładowego - jazda na trasie z takimi prędkosciami jak podałem wiąże się jedynie z delikatnym muskaniem pedału gazu, więc myslę, że już niżej bedzie trudno zejść (spróbuję jeszcze jazdy o kropelce, ale nie sadzę, abym więcej jak 0,5 litra jeszcze urwał).Natomiast miasto musze jeszcze okiełznać - wiem, że tutaj cudów nie zdziałam, bo rozpędzanie i zatrzymywanie 1,9 tony wymaga paliwa - mam nadzieje, że do 15 zejdę
  
 
Cytat:
2009-10-02 11:32:15, Pawel_AMG pisze:
W ramach spalania paliwa przez tego potwora: - trasa 90-110km/h - 9,0 litrów - miasto (bez stania przez 20-30 minut w korku) 15,8 litra To sa dane z komputera pokładowego - jazda na trasie z takimi prędkosciami jak podałem wiąże się jedynie z delikatnym muskaniem pedału gazu, więc myslę, że już niżej bedzie trudno zejść (spróbuję jeszcze jazdy o kropelce, ale nie sadzę, abym więcej jak 0,5 litra jeszcze urwał).Natomiast miasto musze jeszcze okiełznać - wiem, że tutaj cudów nie zdziałam, bo rozpędzanie i zatrzymywanie 1,9 tony wymaga paliwa - mam nadzieje, że do 15 zejdę



wstawisz LPG
  
 
niezła strzała gratuluje zakupu
 
 


Jeden z piękniejszych samochodów w historii motoryzacji.
Po prostu IDEALNE proporcje i za to kocham E38.
Kolor też słuszny.

Zdradź mii dwie tajemnice: w jakim systemie kupiłeś to BMW (Niemcy, komis, mobile.de?) i ile ma przebiegu?
Bo ile mogłeś zapłacić to mniej więcej się orientuję
  
 
Cytat:
2009-10-01 21:13:19, mss pisze:
bardzo ładna i przyjemna furka , życzę bezawaryjności , bo jak coś poleci to ... $$ a escorta sprzedaj i kup sobie jakiegos prawdziwego klasyka

np. łączniki stabilizatora od escorta pasują do kilku modeli bmw a dokładnie których to już nie pamiętam.
  
 
Cytat:
2009-10-02 21:48:13, Kleszczak pisze:
np. łączniki stabilizatora od escorta pasują do kilku modeli bmw a dokładnie których to już nie pamiętam.


Części nie są aż takie drogie, zawsze można włożyć zamiennik zamiast oryginału... ..
Tłumik końcowy jak przyszło mi wymienić to kupiłem zdrową prawie nową używkę z oryginału za 70zł zamiast nowego zamiennika a za wymianę dałem 4piwa... Jak mówiłem wcześniej, cena przekłada się na jakość a można wiele części dopaść okazyjnie... To co w BMW (zależy jeszcze od stylu jazdy) wytrzyma od wymiany do wymiany w innych autach padnie ze 3 razy... W sumie nazwa BMW mówi sama za siebie Bardzo Mądry Wybór...
  
 
kozak fura Pawle. spoko że zrealizowałes marzenia!! miała być własnie taka i żadna inna bezawaryjnego i wygodnego wożenia sie zycze!!
  
 
Nie bez przyczyny mówią na nią Witamina E-38

Coś w tym musi być bo to najładniejsza seria 7 jaka wychodziła a do tego to V8
Fajnie ze plan juz jest czyli godne koło , które już sie pewnie szuka bo taki dodatek sprawi ze auto będzie jeszcze ładniejsze

A może coś z AC lub Alpina na osi w dużym rozmiarze ?
  
 
Cytat:
2009-10-02 22:44:52, ArekCLX pisze:
Części nie są aż takie drogie, zawsze można włożyć zamiennik zamiast oryginału... .. Tłumik końcowy jak przyszło mi wymienić to kupiłem zdrową prawie nową używkę z oryginału za 70zł zamiast nowego zamiennika a za wymianę dałem 4piwa... Jak mówiłem wcześniej, cena przekłada się na jakość a można wiele części dopaść okazyjnie... To co w BMW (zależy jeszcze od stylu jazdy) wytrzyma od wymiany do wymiany w innych autach padnie ze 3 razy... W sumie nazwa BMW mówi sama za siebie Bardzo Mądry Wybór...



akurat to że są zamienniki to żadna rewelacja, bo są niemal do każdego auta i to dlatego BMW jest tanie.

To że kupiłeś używkę tłumik oryginał to też żadna rewelacja, ja oryginalny alternator do puga kupiłem za 100zł a nowy kosztuje ponad 500............. tych aut (e36 itd itp) jest tyle na części itd że ceny będą tanie.

Co do zamienników, załóż sobie zamienniki i zobaczymy czy zamiennik wytrzyma więcej BMW niż zamiennik tego samego elementu w Escorcie.

Co do cen, to zobacz sobie ile kosztuje silenblok belki do e-39 lemfordera - 195zł za 1szt a potrzebne są 4szt, + 4szt tuleji belki za 50zł/1szt to masz zestaw tuleji na tył do belki za 1000zł więc nie wiem czy to takie tanie.

Poprostu chcesz mieć BMW to musisz mieć na utrzymanie.






[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-10-03 12:19:48 ]
  
 
Cytat:
2009-10-03 12:16:41, Asior pisze:
akurat to że są zamienniki to żadna rewelacja, bo są niemal do każdego auta i to dlatego BMW jest tanie. To że kupiłeś używkę tłumik oryginał to też żadna rewelacja, ja oryginalny alternator do puga kupiłem za 100zł a nowy kosztuje ponad 500............. tych aut (e36 itd itp) jest tyle na części itd że ceny będą tanie. Co do zamienników, załóż sobie zamienniki i zobaczymy czy zamiennik wytrzyma więcej BMW niż zamiennik tego samego elementu w Escorcie. Co do cen, to zobacz sobie ile kosztuje silenblok belki do e-39 lemfordera - 195zł za 1szt a potrzebne są 4szt, + 4szt tuleji belki za 50zł/1szt to masz zestaw tuleji na tył do belki za 1000zł więc nie wiem czy to takie tanie. Poprostu chcesz mieć BMW to musisz mieć na utrzymanie.


No zgadza się Asior, ale budowa tylnej belki w BMW jest trochę bardziej skomplikowana niż w escorcie... Zaiweszenie w BMW wytrzyma znacznie więcej niż w essie czy innym aucie bo tam jedno trzyma drugie a w escorcie co ma wytrzymać skoro cała belka trzyma się na 4 śrubach?
A co do cen to fakt, za markę trzeba niestety zapłacić... Moim zdaniem lepiej odłożyć trochę kasy i wstawić nawet oryginał ale cieszyć się jakością oraz wygodą