[Kleszczak] CabrioRS 69% - Strona 3.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cały dzień(z przerwami) montowałem tłumik i ni ch....nie chciał wejść, musiałem coś zrobić.
  
 
Cytat:
2009-11-14 07:02:44, Kleszczak pisze:
cały dzień(z przerwami) montowałem tłumik i ni ch....nie chciał wejść, musiałem coś zrobić.



Teraz to nawet że nie wygląda to i nawet nie jeździ
  
 
Autko sobie jeździ ale...
wczoraj chciałep poprawić rurkę wystającą z pompy od spodu(w rsie jest na dole) była troche pogięta, teraz po założeniu cieknie płyn, wcześniej też ciekł ale słabiutko. Jakiś patent?
wiadomo że w rsie pompa jest na dole i przewód wystaje niżej jak miska olejowa, jakie znacie sposoby tego uszczelnienie?
  
 
Cytat:
2009-11-26 16:43:25, Kleszczak pisze:
Autko sobie jeździ ale... wczoraj chciałep poprawić rurkę wystającą z pompy od spodu(w rsie jest na dole) była troche pogięta, teraz po założeniu cieknie płyn, wcześniej też ciekł ale słabiutko. Jakiś patent? wiadomo że w rsie pompa jest na dole i przewód wystaje niżej jak miska olejowa, jakie znacie sposoby tego uszczelnienie?



Tam maly oring jest - pewnie sie uszkodzil.
  
 
Cytat:
2009-11-26 16:43:25, Kleszczak pisze:
Autko sobie jeździ ale... wczoraj chciałep poprawić rurkę wystającą z pompy od spodu(w rsie jest na dole) była troche pogięta, teraz po założeniu cieknie płyn, wcześniej też ciekł ale słabiutko. Jakiś patent? wiadomo że w rsie pompa jest na dole i przewód wystaje niżej jak miska olejowa, jakie znacie sposoby tego uszczelnienie?



Ja też mam ten przewód zagięty i wolę tego nie ruszać tylko wsadzić nowy bo pewnie miałbym teraz taki problem jak Ty... kup od kogoś tą rurkę i wymień chyba najłatwiejszy sposób
  
 
Cytat:
2009-11-26 16:44:49, Seba pisze:
Tam maly oring jest - pewnie sie uszkodzil.

gdzie ten oring jet?
Ta metalowa rurka co wystaje z wspomagania jest wymienna i można ją wykręcić?
Jak narazie to zrobię inny patent, owinę to taśmą grubo bo nie mam innego wyjścia.
  
 
Cytat:
2009-11-26 18:11:58, Kleszczak pisze:
gdzie ten oring jet? Ta metalowa rurka co wystaje z wspomagania jest wymienna i można ją wykręcić? Jak narazie to zrobię inny patent, owinę to taśmą grubo bo nie mam innego wyjścia.



Oring masz na koncu rurki ktora wkrecona jest w kruciec ,a ten do pompy jest wkrecony. Odkrecasz nakretke rurki (chyba 15tka) ,wyjmujesz i na koncu masz maly oring.
Rurka jest nie wymienna - caly przewod az do magla to jednosc.
Ale ja na szybko pospawalem ta rurke - bo obrobila mi sie nakretka i nie moglem dokrecic dobrze wiec wzialem koncowke od przewodu jaki mialem i przyspawalem.
  
 
ale to nie o ten przewód chodzi, mi cieknie ten co idzie od pompy do zbiorniczka, jest niżej położony niż miska olejowa i nim często zaczepiam.
Seba, tobie pewnie chodzi o ten zbrojony od maglownicy co jeden z kolegów na forum poszukuje.
Na razie dokręciłem opaske i chyba nie cieknie, gazowałem, kręciłem i nie kapie. Zobaczymy.
  
 
Cytat:
2009-11-26 20:05:08, Kleszczak pisze:
ale to nie o ten przewód chodzi, mi cieknie ten co idzie od pompy do zbiorniczka, jest niżej położony niż miska olejowa i nim często zaczepiam. Seba, tobie pewnie chodzi o ten zbrojony od maglownicy co jeden z kolegów na forum poszukuje. Na razie dokręciłem opaske i chyba nie cieknie, gazowałem, kręciłem i nie kapie. Zobaczymy.



A to co innego
  
 
Zabrałem się za instalacje jakiś czas temu

Kable idące do cewki wyglądały tak:

Całą wiązke rozebrałem i wymieniłem na długości kable które były uszkodzone.
Kostka którą wpina się w cewkę można znaleśćteż w innych miejscach ale tam nie ma takiej grubości kabli więc podpasowałem kostkę z VW passata

Teraz nic nie pyrcha, nie szarpie, podczas zmiany biegów nie ma szarpnięcia. Całkiem inna jazda a najważniejsze że podczas przyspieszania nie czuć żadnych przerw, falowania obrotów nie było wcześniej ale czuć spokojniejszą pracę silnika.
Innego dnia zabrałem się za wymianę całego układu wydechowego, Od początku do końca, żeby pusty katalizator nie dzwonił włożyłem do niego rurę, dalej po moziłem z tłumikami i cichutko jeździ....w miare

Stary i nowy wydech




Co to za kruciec?
Znajduje na tunelu od filtra powietrza do kolektora dolotowego w miejscu gdzie gazu się dodaje. Od spodu.
  
 
Leszek to jakieś podciśnienie poszukaj przewodu ,ewentualnie zatkaj jeżeli ciągnie tamtędy powietrze
  
 
to przepustnica jak dobrze kojarzę , ja miałem u siebie podłaczony weżyk tam i z tego co kojarzę szedł gdzies do kolektora ale dokładnie teraz Ci nie powiem
  
 
Wezyk jest podlaczony do pochlaniacza par paliwa tego ponizej przeniej prawej lampy. Wezyk z przepustnicy jest podlaczony do rurki plastikowej podczepionej do sciany grodziowej i stamtad biegnie do zaworu przy pochlaniaczu.
  
 
to ja już to wywaliłem więc zaślepić czy zostawić?
Dzisiaj kupiłem regulator napięcia bo mi mruga światło niezależnie od obrotów silnika, dodatkowo słychać lekki świst z okolic pompy, napinacza, alternatora.
Wczoraj wymieniłem pasek i mruganie osłabło.
Kontrolka ładowania nie świeci, napięcie przy wysokich jak i wolnych obrotach jest stałe ok. 13.9V
Dodam że na chwilę mruganie zniknęło jak i teń świst razem z nim.
Co do wymiany?
  
 
Seba juz Ci dobrze odpowiedział. Jak chcesz jakies fotki to napisz mi na priva to Ci podeślę.
  
 
Jesli caly pochlaniacz wywaliles to zaslep pod przepustnica.
  
 
ok dzięki, siedzę od rana w garażu i męcze alternator, diody sprawne, regulator też ale dam nowy i łożyska dobre, nie ma żadnych objawów w postaci szumu czytarcia.
Jak odkręcić napinacz i jakie są wymiary łożyska na napinaczu.
  
 
Cabrio dostało małego braciszka. Zgaduj zgadula hie hie
  
 
126p?

zapomniałem zapytac, czy to aby napewno samochód? czy jakiś jednoślad?


[ wiadomość edytowana przez: piotroski05 dnia 2009-12-10 17:59:26 ]
  
 
Jak braciszek to... hm fiesta byłaby siostrzyczką... wiecej wskazówek prosze