Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
orzech pf 125p warszawa | 2009-10-22 20:47:08
Mi chodziło o ten artykuł. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-10-22 21:07:48 odnośnie METALEXA to nie przygotowywał całego silniora tylko czapkę dohc do silniora łady - podobno mocny to był zestaw.
odnośnie polskiego dohca 16v chętnie posłucham dalszej części opowieści mruku... |
szymon1977 Blackpool UK | 2009-10-22 21:23:44
A co to? |
kuras180 Otmuchow | 2009-10-22 21:27:21 A wie ktos cos o nysach serwisowych ze sportowymi silnikami 2.0 dohc?? Sam Przybylski mowil ze serwisowe nyski mialy powkladane takie silniki bylo to w legendach prl-u jak mowili o rajdowych polonezach |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-10-22 21:31:15
Ze 124 sie zachowaly to wiem, ale stratos? Gdzie, co jak? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-10-22 21:33:39
jest w warszawie taki jeden koleś co trzyma czerwoną lancię stratos - jedną z trzech polskich stratosów... 15 lat w garażu, albo i więcej |
orzech pf 125p warszawa | 2009-10-22 21:41:09 Niestety w garażu to ona nigdy nie stała teraz to raczej są zwłoki samochodu niż cały samochód.
Mruku a masz jakieś informacje potwierdzające ze było 5 sztuk tych 1.8 16V np. jakieś wyniki z wyścigów czy tylko tak myślisz ze względu na klasę? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-10-22 21:44:18
podobno bez względu na stan samochodu nie chce go nikomu sprzedać acha: Wiesiek nie jest z Lublina, Wiesiek nie jest również z Kraśnika - Wiesiek jest z Urzędowa |
Marceli650 Omega 89r C20NE/PF12 ... Głosków | 2009-10-22 21:47:07 a ja wam pogratuluję pamięci i tematu i chętnie posłucham o czapie Metalexa do kacapa
sierra 2,3 jeśli dobrze rozumiem [ wiadomość edytowana przez: Marceli650 dnia 2009-10-22 21:49:18 ] |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2009-10-22 21:48:40 Mowicie o tym??
[ wiadomość edytowana przez: 5Turbo dnia 2009-10-22 21:49:52 ] |
Marceli650 Omega 89r C20NE/PF12 ... Głosków | 2009-10-22 21:50:25 kłade pokłony przed tą czapą [ wiadomość edytowana przez: Marceli650 dnia 2009-10-22 21:50:53 ] |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2009-10-22 21:55:49
chyba raczej rozwiert fiatowego 2.0 dohc |
Marceli650 Omega 89r C20NE/PF12 ... Głosków | 2009-10-22 22:08:12 no ale szkoda że został po niej tylko ścinek gazety |
Marceli650 Omega 89r C20NE/PF12 ... Głosków | 2009-10-22 22:33:56 a słyszał ktoś o takiej ładzianie?:
to dopiero daje temat do konwersacji [ wiadomość edytowana przez: Marceli650 dnia 2009-10-22 22:34:40 ] |
szymon1977 Blackpool UK | 2009-10-22 23:18:28 Prośba do Moderatorów:
Czy możecie nie wpuszczać trolli do tak dobrego tematu? |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2009-10-22 23:19:41 z tego co mi wiadomo to ten silnik ma 1,3 pojemnosci mial dwie komory i jest/byl dostepny tylko ruskich bo oni sraja na ekologie |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2009-10-22 23:56:58 Jeśli chodzi o całkiem polski silnik 16V to brak mi jakichkolwiek info. Wiem natomiast, że obr już w roku 79 skonstruował wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa do silnika fiatowskiego i tego było kilka prototypów. O silniku diesla zrobionego na bazie bloku 2.0 dohc nie wspomnę.
Nie wszystko w obr było niszczone. Coś tam rozsprzedawali prywatnym zawodnikom. Np śp Krzysiek Godwod kupił z obr jednego lub dwa rajdowe poldki 1600 A grupa. Ale to już był koniec zespołu fabrycznego rok 90. Wiadomo też, że obr budował też rajdówki dla zawodników startujących w KDL w Pucharze Pokoju i Przyjaźni. Najpierw były to fiaty a potem polonezy. Auta zawodnicy musieli kupować sami za własne pieniądze i potem samemu je serwisować. |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2009-10-23 00:20:46 |