Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2014-01-26 11:23:17
to nie było rozwiązanie fabryczne po prostu dołożone oryginalnie były haczyki na wskazówkach po przekręceniu silnika wskazówka zostawała i nie wracała patent wymyślony przez p.Bartosia |
bing17 FSO 125p Łódź | 2014-02-14 19:45:27 Czy w pięciodrzwiowych Polonezach grupy B były stosowane metalowe deski rozdzielcze, tzw. VDO ? |
Bubu125 VW Golf III Fiat 125 Nowy Wiśnicz | 2014-02-14 23:18:56 Tak byly stosowane |
bing17 FSO 125p Łódź | 2014-10-27 18:49:01 Jakie rozmiary miały stomilowskie Z-Zety stosowane przez OBR ? |
winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2014-10-27 22:52:08 135/80/12 do 126p
185/60/13 do 125p polonez |
bing17 FSO 125p Łódź | 2014-10-27 22:59:58 A czy Stomil produkował też inne opony do sportu ? |
winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2014-10-28 00:10:15 s9 blotno sniegowa z mozliwoscia kolcowania
było też cos podobnego do michelina tb15 ale nie wiem jak sie nazywało |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2014-10-30 09:55:03
Mały błąd: 135/75/12 - ZZ - Sport -mam gdzieś fotki. 195/60/13 - ZZ- SPORT S9 - 135/75/12 - S9 - 165/75/13 - obie S 9 z możliwościa kolcowania Michelin - TB 15 - A własciwie PROSTOR - 195/60/13 - Nazywało się to : ZZ-SPORT - S 15 - W Wersji Slick i deszczowej Były jeszcze S-8 - błotno śniegowe ,bez możliwosci kolcowania. S - 36 - Szutrowe 135/12 S - 40 Szutrowe - 175/13 Ogólnie to było tego od metra. W klubach leżało na stosach i nikt tego nie chciał w latach 88-93. |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2014-10-30 18:19:35 w 12" na pewno było poniższe rozmiary (niedawno jeszcze miałem takie oponki - więc mam dowód istnienia ):
135 R12 155/70 SR12 |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2014-11-06 08:19:00 |
bing17 FSO 125p Łódź | 2014-11-06 17:12:33 Strasznie niskie wydają się opony w Polonezie Przybylskiego. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-01-24 22:41:02 Polonez
Dobrze widzę że na podłodze jest tylko podkład ? |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2015-01-25 14:46:24 nie działa mi ten link |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-01-25 15:07:30 |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-01-25 16:42:15
Ja tam widzę tylko rdzę Zasadniczo pozostaje tylko w oparciu o wcześniejsze wywody na temat BARTOSIÓWEK i GTJ-ta stwierdzić, że tam wszystko było na sztukę robione... poza jakimś zapleczem z częściami i kolesiami co dłubali tam silniki (chyba to było robione profesjonalnie???) to zakładam, że było tam lepienie z czego popadnie. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-07-30 14:12:22 Czy pierwsze rajdowe Polonezy 2000, te bez poszerzeń, gr.4, miały głowice na zaworach 45/40 czy inne ? |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-07-31 07:55:38 A auta na sezon 1979 jakie miały głowice ? Wiesz też jakie zawory miały silnik 1592 w rajdowych 125p w budzie MR ? Mowa oczywiście o autach z działu sportu FSO. |