[MKVII] 1.8, 16V Silniczek krokowy - demontaż

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prosze o porade tych ktorzy to robili, jak wykrecic a potem wkrecic krokowca w 1.8zetec. Stracilem dzisiaj 2 godziny zdalem wtyczki od wtryskow oraz rure od powietrza ale niestety dalem rade odkrecic tylko gorna srube. do dolnej nie dalem rady sie dostac. Czy dolna srubke da sie jakos odkrecic Prosze o porade tych co tego dokonali chyle im czola . Czy to mozna zrobic tylko z kanalu.
Przegladnolem wyszukiwarke ale nic konkretnego nie znalazlem oprucz tego ze jest trudno

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-22 08:52:28 ]
  
 
demontujesz przepustnice i z góry spokojnie dasz rade
  
 
Ja się do niego dostałem wkładając ręce między blok silnika a kolektor dolotowy z obu stron naraz małą oczkową 8. Wcześniej odkręciłem blaszkę trzymająca przewody paliwowe żeby ręka się zmieściła . Nie jest łatwo ale kilkakrotnie tym sposobem go wymieniałem.
  
 
7-demka oczkowa ;] ja odkreciłem 2 sruby nasadowym a oczkowa 7 zgubilem gdzies :>
  
 
Klucz nie 7-ka tylko 8-ka chyba, że w 1.8 jest inaczej, ja mam 1.6 (dzisiaj to robiłem). Wcześnie zdemontowałem dużą tuleję gumową-klucz 13-tka ( z lewej strony kolektora ssącego) i wtedy ręka wchodzi bez problemu.