Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-13 22:03:43 więc jeszcze pozostaje kwestia wyłączania się wtrysków przy hamowaniu silnikiem |
Gibbin Sympatyk FEFK Familienwagen Katowice | 2009-11-15 22:58:53 Silnik krokowy - jak dla mnie. |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-18 14:00:20 nie krokowy bo po odłączeniu vss jest ok tylko niewiem jak z hamowaniem silnikiem- czy jest teraz |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-18 14:29:06 ale wiem co na szrocie kupie... moze tez padake ... a jak sprawdzić na szrocie czy ok?? |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-18 14:50:03 ale bez niego obroty trzyma dobrze podczas toczenia... krokowy wyciągałem i chodził lekko... na postoju bakja, podczas toczenia miałem 2 tyś obr a spadały dopiero po zatrzymaniu a po odłączeniu vss jest dobrze |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-18 14:57:34 ja go wymienie ale dopiero po wypłacie na nowy... w 8v moze jest coś inaczej bo mój bez vss lepiej ciągnie do końca... pytam bo chce wiedzieć czy to napewno on zeby kasy nie wydać tak sobie i jak sprawdzić na szrocie bo moze by się udało kupic uzywany |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-11-18 15:05:19 ja mam VSS z 16V... |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-28 12:33:16 panowie podpowie mi ktoś czy po odłączeniu tego vss zwiększy sie spalanie |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-28 14:00:01 więc magik co to moze być jeśli na odłączonym vss obroty przy toczeniu ok a przy podłączonym 2 tys |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-28 14:22:05 tylko ze na postoju obroty trzyma elegancko a jak rozebrałem zawór bocznikowy lekko chodził |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-11-28 14:33:46
A szczelnosc, bo moj tez chodził, a i tak trzymał wysoko. Nie zrozum mnie zle, ale nie widze sensu wydawania kasy na czujniki, x lat meczenia sie z usterka, albo szukania po to tylko zeby na koniec okazało sie ze usterka była dosłownie na wierzchu. Powiedz jaki jest problem w podjechaniu na szrot, z kluczykiem 7mm, zapytania goscia o cene zaworu i czy mozesz sobie ewentualnie na miejscu sprawdzic czy bedzie ok. Ja dałem 80 na silnik, na szrocie od razu zmieniłem co bym nie był w plecy, ale po krotkiej przejazce wszystko wrociło do normy. U mnie ten problem pojawił sie po myciu silnika krokowego, tak ze pozniejsze jego mycie i czyszczenie w niczym juz nie pomagało. |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-11-28 14:42:34 do magik123
u mnie wlasnie tez po myciu silnika krokowego takie coś jest. i czasami faluje ostro przez jakies 10 sekund z samego rana ale to czasami. schodzi z obrotow powoli, i trzyma 1200-1400. czyli wg twojej wypowiedzi moze to byc silnik krokowy? przed czyszczeniem schodzilo normalnie i trzymało 900 obrotów, jednak na zimnym nie było kompletnie ssania. wyczyscilem no i tak jak pisze. |
essi1616v Sympatyk FEFK Ford Escort Pyszczynek | 2009-11-28 14:43:42 układ dolotowy mam szczelny... przepustnica lekko chodzi a z krokowym zero problemów poza tym trzymaniem podczas toczenia i nie wazne czy 100 czy 5 km/h.. spadały dopiero po zatrzymaniu bez falowania i trzymał elegancko... niewiem co to może być |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-11-28 15:05:29
No to zastanawiaj sie dalej, kup kilka czujnikow VSS, połozenia przepustnicy itd Podmien ten silnik i bedziesz miał jasno czy dział czy nie, a to nic nie kosztuje. |