[MKVI]1.616v jakie wartości przepływki i potencjometru przep - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
więc jeszcze pozostaje kwestia wyłączania się wtrysków przy hamowaniu silnikiem
  
 
Silnik krokowy - jak dla mnie.
  
 
nie krokowy bo po odłączeniu vss jest ok tylko niewiem jak z hamowaniem silnikiem- czy jest teraz
  
 
ja bym zmienił VSS na sprawny (na szrocie 20pln) i 10minut roboty (jak linka nie zapieczona) i po herbacie.
VSS daje sygnał do kompa odnośnie prędkości, a ten dobiera parametry dawkowania paliwa.
  
 
ale wiem co na szrocie kupie... moze tez padake ... a jak sprawdzić na szrocie czy ok??
  
 
Przypomniało mi się jak kiedyś kumpel sprawdzał bezpieczniki. Wyciągnął jeden i zgasły światła, więc lu go w krzaki, bo przecież bezpiecznik to spowodował...
Może wcale nie masz złego VSS...
  
 
ale bez niego obroty trzyma dobrze podczas toczenia... krokowy wyciągałem i chodził lekko... na postoju bakja, podczas toczenia miałem 2 tyś obr a spadały dopiero po zatrzymaniu a po odłączeniu vss jest dobrze
  
 
to pytanie, po co ford go użył...?
Wg WKiŁ VSS odpowiada za przyśpieszanie autka...u mnie po prostu nie miał czkawki przy 4000obr przy jeździe, ale zmieniałem wiele elementów, więc może to nie do końca zasługa VSS...
  
 
ja go wymienie ale dopiero po wypłacie na nowy... w 8v moze jest coś inaczej bo mój bez vss lepiej ciągnie do końca... pytam bo chce wiedzieć czy to napewno on zeby kasy nie wydać tak sobie i jak sprawdzić na szrocie bo moze by się udało kupic uzywany
  
 
ja mam VSS z 16V...
  
 
panowie podpowie mi ktoś czy po odłączeniu tego vss zwiększy sie spalanie
  
 
Panowie, powtorze, czujnik nie daje info o predkosci, a jedynie o ruchu pojazdu i tylko stałe 12V, czy jedziemy 5 czy 150km /h czujnik podaje 12V, jesli tych 12V nie ma po kreceniu kołem to czujnik nie działa badz jest gdzies przerwa.
Czujnik nie jest odpowiedzialny za podwyzszone obroty, jest natomiast odpowiedzialny za spadanie obrotow ponizej zalecanych.
  
 
więc magik co to moze być jeśli na odłączonym vss obroty przy toczeniu ok a przy podłączonym 2 tys
  
 
Odłaczony znaczy komputer nie widzi auta w ruchu tym samym nie podnosi obrotow na np 2K, co przy uszkodzonym np krokowym ma miejsce.
U mnie w CVH tez to było, zmieniłem zawor i problem minał bez powrotnie.
  
 
tylko ze na postoju obroty trzyma elegancko a jak rozebrałem zawór bocznikowy lekko chodził
  
 
Cytat:
2009-11-28 13:44:56, Magik123 pisze:
Panowie, powtorze, czujnik nie daje info o predkosci, a jedynie o ruchu pojazdu i tylko stałe 12V, czy jedziemy 5 czy 150km /h czujnik podaje 12V, jesli tych 12V nie ma po kreceniu kołem to czujnik nie działa badz jest gdzies przerwa. Czujnik nie jest odpowiedzialny za podwyzszone obroty, jest natomiast odpowiedzialny za spadanie obrotow ponizej zalecanych.


nie daje stalego 12V,
12V jest puszczane impulsami, im szybciej jedziemy tym impulsow jest wiecej.
dzieki temu po wlozenu elektronicznego licznika (wywaleniu linki) mamy wskazania predkosci.
  
 
Cytat:
2009-11-28 14:22:05, essi1616v pisze:
tylko ze na postoju obroty trzyma elegancko a jak rozebrałem zawór bocznikowy lekko chodził



A szczelnosc, bo moj tez chodził, a i tak trzymał wysoko.

Nie zrozum mnie zle, ale nie widze sensu wydawania kasy na czujniki, x lat meczenia sie z usterka, albo szukania po to tylko zeby na koniec okazało sie ze usterka była dosłownie na wierzchu.

Powiedz jaki jest problem w podjechaniu na szrot, z kluczykiem 7mm, zapytania goscia o cene zaworu i czy mozesz sobie ewentualnie na miejscu sprawdzic czy bedzie ok.

Ja dałem 80 na silnik, na szrocie od razu zmieniłem co bym nie był w plecy, ale po krotkiej przejazce wszystko wrociło do normy.
U mnie ten problem pojawił sie po myciu silnika krokowego, tak ze pozniejsze jego mycie i czyszczenie w niczym juz nie pomagało.

  
 
do magik123

u mnie wlasnie tez po myciu silnika krokowego takie coś jest. i czasami faluje ostro przez jakies 10 sekund z samego rana ale to czasami.

schodzi z obrotow powoli, i trzyma 1200-1400.

czyli wg twojej wypowiedzi moze to byc silnik krokowy? przed czyszczeniem schodzilo normalnie i trzymało 900 obrotów, jednak na zimnym nie było kompletnie ssania. wyczyscilem no i tak jak pisze.
  
 
układ dolotowy mam szczelny... przepustnica lekko chodzi a z krokowym zero problemów poza tym trzymaniem podczas toczenia i nie wazne czy 100 czy 5 km/h.. spadały dopiero po zatrzymaniu bez falowania i trzymał elegancko... niewiem co to może być
  
 
Cytat:
2009-11-28 14:43:42, essi1616v pisze:
układ dolotowy mam szczelny... przepustnica lekko chodzi a z krokowym zero problemów poza tym trzymaniem podczas toczenia i nie wazne czy 100 czy 5 km/h.. spadały dopiero po zatrzymaniu bez falowania i trzymał elegancko... niewiem co to może być



No to zastanawiaj sie dalej, kup kilka czujnikow VSS, połozenia przepustnicy itd

Podmien ten silnik i bedziesz miał jasno czy dział czy nie, a to nic nie kosztuje.