Hamulce w Samarze: problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam blokuje mi lewe kolo wymienilem przewody cylinderek jest prawie nowy odpowietrzylem niby wszystko ok jade hamuje raz i jest ok 2 raz i zaczyna mi blokowac i pedal robi sie twardy co jest pompka dupy daje czy co aaa jak postoi troszke to wraca do normy ale na krutko pomocy
  
 
Napisz chociaz w którym kole: przednim czy tylnym???

No i zmieniłem tytuł bo ten co kolega napisał o niczym nie informował

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2006-07-06 18:15:58 ]
  
 
dzieki bardzo problem lezy w przednim lewym kole
  
 
Wygląda to że cylinderek Ci sięzaciera w zacisku. A w Samarze na każde przednie koło jest jeden czy dwa cylinderki tak jak w klasyku???? Bo piszesz że wymieniłeś jeden cylinderek
  
 
Andrzeju jest jeden cylinderek i plywa z drugiej stroby a mam prosbe nie mam kontakyu z Pawlem nie wiem czy dotarla skladka dalbys mi cynka na telefon oddzwonie jakby co
  
 
w kazdym kole jest 1 cylinderek
  
 
sprawdz ten cylinerek , bo ze jest prawie nowy to akurat nie swiadczy na jego korzysc bo jakosciowo te cylinderki sa zjeb...
a skoro kolo blokuje znaczy ze nieodbija . Sprawdz jescze serwo skoro pedal twardy . Prosty test : na wylonczonym silniku wcisnij pedal hamulca i odpal silnik jak pedal pujdzie w dol to dobrze jak nie to masz problem z serwo
  
 
dzieki za rady wymienie cylinderek i zobaczymy
  
 
czesc wymienilem cylinderek na nowy i dzieje sie to samo a moze to tloczek w pompie sie zaciera .moze tak byc? za kazdym nacisnieciem pedalu on robi sie twardszy wyglonda nato ze plyn z cylinderka niewraca zpowrotem/?????????????/
  
 
jak sie robi twardszy to masz chyba zapowietrzony układ hamulcowy
  
 
odpowietrzalem hamulce nic to niedalo
  
 
a przewody np miekkie? tez sie potrafia zapchac...
  
 
od pompy do cylinderka nowe przewody wsadzilem
  
 
mialem kiedys podobnie z tym ze na oba kola razem, problem tkwil w serwo, u Ciebie jedno kolo blokuje a wydaje mi sie ze serwo podaje na wszystkie kola razem, wiec czepialbym sie juz tylko pompy
  
 
Cytat:
2006-07-18 18:51:31, onucy pisze:
od pompy do cylinderka nowe przewody wsadzilem


tzn miekie i twarde? hmmm no to raczej pompa....
  
 
a samara ma moze reczna regulacje rozchylenia szczek tylnich?? bo jak tak to mogla sie zurzc okładzina lub beben i trzeba troche podregulowac
  
 
dzieki za rade w sobote czepie sie pompy zobacze co jo boli
  
 
Cytat:
2006-07-19 14:02:29, arsen pisze:
a samara ma moze reczna regulacje rozchylenia szczek tylnich?? bo jak tak to mogla sie zurzc okładzina lub beben i trzeba troche podregulowac



Samara ma automatyczną regulację w cylinderkach tylnych (jest taki pierścien, który się z czasem coraz bardziej wysuwa), więc to nie to.
Ja mam już czwarte serwo, bo jedno ze sklepu nie działało od razu, a drugie siadło po miesiącu.
Ale po awarii serwa jest tak jak przy wyłączonym silniku, jedno koło raczej nie będzie blokowało, to pewnie pompa albo jakiś syf w przewodzie lub pompie (może gdzieś siedzi brud i blokuje się, nie wiem).

Aha, ja przy awarii serwa miałem taki objaw, że po wcisnięciu pedału hamulca wspomagania nie było, ale za to słychać było syk powietrza, ssało przy zaworze pewnie.




[ wiadomość edytowana przez: Hennos dnia 2006-08-01 10:10:25 ]
  
 
witam umnie slychac jest w serwie sykniecie moze to ono siada .da sie to naprawic czy trzeba nowe serwo ile kosztuje
  
 
chyba to normalne jak jest sykniecie w serwie? a ja cos dzisiaj zastanawiajacego zauwazylem, a mianowicie, wstalem rano i odpalilem ladzianke, na pierwszym skrzyzowaniu nacisnolem na hamulec hamowalo ok a nagle uslyszalem takie puk i poczulem to na pedale hamulca(tak lekko go odbilo, jakby abs), pojechalem dalej zaczolem hamowac i to samo, kiedy sie rozpedzilem i nacisnolem ostro zeby zobaczyc czy hamulce dzialaja bylo juz ok, i do teraz czyli do wieczora sie to nie powturzylo, co to moze byc??