Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2009-11-14 00:16:33 jak masz jakies 10 tysi to się pchaj w te turbo , ale moim zdaniem sam tego nie dokonasz, skoro napisałeś że słabo sie znasz |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2009-11-14 02:13:48 jak chcesz miec szybkie auto kup stara fieste do tego swap silnika z RS`a zrob plan glowicy... uszczelke z nierdzewy... do tego ostre walki... i 180 PS . Rozmiawialem z gosciem ktory mial tak zrobiona fieste w tym roku na Kamieniu Slaskim w eliminacjach do mistrzostw Polski na 1/4 mili. Krecil tym niskie 14-nastki, jednak twierdzil ze w tej budzie lepiej bedzie sie spisywal Zetec 2.0 od mondeo na soft turbo... zobaczymy co wymodzi w przyszlym sezonie.... |
maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2009-11-14 08:23:05
jak na soft to w 3tys powinien sie zmiescic(w uzywanych ), jak dobrze poszuka klamotow, a 10t to przy zakowaniu ale to i tak malo, bo koszty sa wieksze , jak ktos zakowa to nie liczy na 200kucy tylko na wiecej, a to juz np sprzeglo (pod 310km) : 1400 (z gb), kute tloki Supertech 1400(usa bez cla i vatu z clem i vatem ok 1800), kute korby EAGLE(1400 /1800), panewki ACL ok 400 , wtryski nissan ok 500 (roznie sobie u nas cenia, u angoli mozna znalezc za 50F ale bez wtyczek, a to tez trzeba miec) , kompletne turbo ze wszystkimi przewodami intercoolerem itp tzw turbo kit ok 3000 (bez cla i podatku dzieki kurierowi DOMA SERVIS z USA) , regolowane kółka rozrzadu lekkie ok 300 , sonda szerokopasmowa ok 1000 z afr (jak sie dobrze poszuka ) , komputer do sterowania najtaniej MEGASQUIRT ok 1200 , sruby ARP glowicy ok 400, sruby kola zamachowego ARP 200, porting glowicy 2000 (samemu to mozna ja umyc no chyba ze ma ktos flowbencha w garazu ) wspomne tez o wiekszych zaworach czy tez o sprzezynach zaworowych , zawory supertecha 600 , spezynki ok 400 , uszczelki silnika ok 800 , pompa paliwa 500 , reasumujac wyszlo nam ok 15500 , jeszcze jakies pierdy by sie znalazly jak np wskazniki cisnienia doladowania, temperatury oleju od 200 w gore (greedy troche wiecej :LOL , ale to trzeba miec poprzestawiane pod kopula , jeszcze trzeba to pozniej jakos zatrzymac takze koszty koszty koszty jak ma byc zrobione na wypasie oczywiscie [ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2009-11-14 08:51:39 ] |
szafa deskorolka ;p R.Sl | 2009-11-14 09:05:14
chyba wiem o kim piszesz jak to ta sama osoba to ta fiesta juz smiga i zdrowo zapier.... |
EscortGTI Ford Escort 1.8 16v ... Łomża | 2009-11-14 14:59:56 ok. |
EscortGTI Ford Escort 1.8 16v ... Łomża | 2009-11-14 19:12:08 kolego z włókna węglowego znanego jako karbon |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-11-14 21:49:44
A to sorry nie wiedziałem że idziesz w duże $$$$ |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-11-14 22:16:01 a tak ad topic'a
"turbosprezarka czy warto?" to ja powiem ze warto. |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2009-11-14 23:06:02 a jaki jest glebszy sens uturbiania starej fiesty o ktorej mowili koledzy wczesniej czy innych "starych" hond?? ma kolega zapal, moze ma pieniadze wiec czemu ma nie uturbiac!!!
zreszta zadal proste pytanie a od razu posypala sie lawina uwag na temat np jego wiedzy odnosnie mechaniki :/ noo i jeszcze ktos pisal ze "lyknal kit" o tym ze jego GTI ma 160km, jesli dobrze przeczytalem nigdzie nie chwalil sie tymi 160km tylko napisal ze tak go poinformowano..... tak jak napisal,CKsrv ""turbosprezarka czy warto?" to ja powiem ze warto." pozdro |
EscortGTI Ford Escort 1.8 16v ... Łomża | 2010-03-22 20:12:38 nie. jest to silnik 1.8 16v rqb 130km |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2010-03-22 20:40:06 Nie wazne, chcesz turbic, to jedyne sensowne, dosc proste i tanie to kompresor np z Golfa G60, Mercedesa itp.
Idzie to bez problemu umiescic tam gdzie kompresor klimy. Przepustnice rowniez z G60, bo jest 2 obwodowa, bardziej przydatny osprzet z g60, reszta home made. Jak bys sie dobrze zakrecił to 2-3 tys z własna praca. Turbo w tych pieniadzach nie załozysz, zwazywszy na sam montaz jego. Jak bym był bardzo przywiazany do swojego auta, to sprobował bym sie pobawic, ale ze nie jestem to nie chce mi sie bawic w szukania i wydawania kasy. Z madrzejszej strony za 12-15 tys masz cuś takiego AŁDIIII , wierz mi ze po przejazce tym zapomniał bys o turbieniu . Miałem okazje kiedys sie takim przejechac, oczywiscie za pasazera, wrazenie ciezko opisac. Plus jest taki ze nie duzo kosztuje, nie babrasz sie, nic cie nie interesuje. Wyglad fajny, prowadzenie itd. Minus to utrzymanie tego, ale zapewne nie duzo wieksze niz turbionego czy zwykłego escorta. O ile nie kupisz sztrucla. No i paliwo. |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2010-03-22 20:58:32 taka ciekawostka. mieszkałem z kumplem w akademiku, i mial skode felcie kombi 1.3 MPi. wpadł na pomysł uturbienia jej.
sukcesywnie sam zbierał, montował, dolot itp itd, ogolnie koles zlota raczka (20 lat). koszt jego wyczynu: -turbina z 1.9 diesiel 200 zł, - kolektor 100-150, - dolot 100, ogolnie +- 50 zł do całej sumy. cisnienie mial nieduze, nie chcial tym jezdzic 3 dni tylko dłuższy czas. na mocy stwierdzilismy ze złapał ~30 %, czyli z ksiazkowych 75 na jakies ~100, jego przyklad pokazuje ze jak się chce to można , jednak historia się kończy tak że samochód miał gaz, i na gazie i zalozoym turbie nie szło jeżdzić, ksztusił dusił parchał, na benzynie wszystko ok. trzebabylo zalozyc sekwencje a na to juz nie miał pieniedzy, caly komplet uturbienia sprzedał innemu wlascicielowi felci z korzyścią dość sporą. aha. jak pojechał do gazownika to jak zobaczył właściciel warsztatu to się zapytał "jaka firma mu to montowała, ładna robota" |