Turbosprezarka czy warto? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-03-22 20:40:06, Magik123 pisze:
Nie wazne, chcesz turbic, to jedyne sensowne, dosc proste i tanie to kompresor np z Golfa G60, Mercedesa itp. Idzie to bez problemu umiescic tam gdzie kompresor klimy. Przepustnice rowniez z G60, bo jest 2 obwodowa, bardziej przydatny osprzet z g60, reszta home made. Jak bys sie dobrze zakrecił to 2-3 tys z własna praca. Turbo w tych pieniadzach nie załozysz, zwazywszy na sam montaz jego. Jak bym był bardzo przywiazany do swojego auta, to sprobował bym sie pobawic, ale ze nie jestem to nie chce mi sie bawic w szukania i wydawania kasy. Z madrzejszej strony za 12-15 tys masz cuś takiego AŁDIIII , wierz mi ze po przejazce tym zapomniał bys o turbieniu . Miałem okazje kiedys sie takim przejechac, oczywiscie za pasazera, wrazenie ciezko opisac. Plus jest taki ze nie duzo kosztuje, nie babrasz sie, nic cie nie interesuje. Wyglad fajny, prowadzenie itd. Minus to utrzymanie tego, ale zapewne nie duzo wieksze niz turbionego czy zwykłego escorta. O ile nie kupisz sztrucla. No i paliwo.


dzieki za porade a czy moglbys podpowiedziec z jakch modeli mercedesa by pasowal kompresor
  
 
eaton m62
  
 
Ostatnio na allegro był kpl kompresor z przerobionymi juz flanszami, tak ze zajmował mniej miejsca, bov, rury i IC za 2 klocki.
  
 
Cytat:
turbosprezarka czy warto?


warto!
  
 
Założyć turbo to nie taka trudna sprawa. Proponuje doładowanie 0,5 bara (tzw. TURBO SOFT) bo nie bedziesz musiał wzmacniać silnika. Pytałem kiedyś mechanika za ile założyłbym mi taka turbine 0,5 bar to powiedzial że wziąłbym mi 1000zł za robote i cześci. Turbina byłaby używka a jeśli chciałbym nową to cena maksymalnie 2000zł. Może kiedys także zainwestuje w turbosprężarke bo jakby nie było to jest to najwiekszy przyrost mocy i najskuteczniejszy. Brałbym także pod uwage to że przy spokojnej jeździe nie zwiększa zużycia paliwa. Po założeniu takiego zestawu warto również byłoby pomyśleć o założeniu kompletnego sportowego układu wydechowego
  
 
eaton 1

eaton 2

przepustnica g60

zestaw eaton







[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2010-04-08 13:19:29 ]
  
 
Cytat:
2010-04-08 11:26:15, Nofy pisze:
Pytałem kiedyś mechanika za ile założyłbym mi taka turbine 0,5 bar to powiedzial że wziąłbym mi 1000zł za robote i cześci. Turbina byłaby używka a jeśli chciałbym nową to cena maksymalnie 2000zł.



Nie wiem jakim cudem można uturbić auto za 1000 czy 2000zł ...
Kilka zakładów jest co się oferuje jeśli chodzi o montaż softa , ale to koszt rzędu 6-7 tys zł ! Wiadomo jak by to robić samemu to wyjdzie taniej , ale zliczając części które są potrzebne to niestety , ale 2tys to spokojnie przebije . Sama suszarka to nie wszystko , do tego kolektor wydechowy którego rzadko kto sam jest w stanie pospawać . , orurowanie , intercooler , ewentualnie odprezająca uszczelka pod głowice i jeszcze pare klamotów . No i trzeba to czymś wystroić . Bez 4 tysiecy nie ma co zaczynać ....
  
 
Cytat:
2010-04-08 13:13:17, srvrserver pisze:
zestaw eaton



Bierz to szybko i zakładaj bo ja to wezme
  
 
Cytat:
2010-04-08 11:26:15, Nofy pisze:
Założyć turbo to nie taka trudna sprawa. Proponuje doładowanie 0,5 bara (tzw. TURBO SOFT) bo nie bedziesz musiał wzmacniać silnika. Pytałem kiedyś mechanika za ile założyłbym mi taka turbine 0,5 bar to powiedzial że wziąłbym mi 1000zł za robote i cześci. Turbina byłaby używka a jeśli chciałbym nową to cena maksymalnie 2000zł. Może kiedys także zainwestuje w turbosprężarke bo jakby nie było to jest to najwiekszy przyrost mocy i najskuteczniejszy. Brałbym także pod uwage to że przy spokojnej jeździe nie zwiększa zużycia paliwa. Po założeniu takiego zestawu warto również byłoby pomyśleć o założeniu kompletnego sportowego układu wydechowego



grandowy escort latał na 0,5bara i na mocno odprężonym silniku 1.8 miał pod 200ps więc też mi soft
  
 
Cytat:
2010-04-10 07:50:23, Magik123 pisze:
Bierz to szybko i zakładaj bo ja to wezme



ja tylko to podlinkowalem... wiec bierz smialo
  
 
turbacz rzadzi na swiatlach