[MKV] 1,6 cvh efi 8v Podmiana poduszek silnika i skrzyni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam pytanko czy poduszki silnika i skrzyni z MKIV 1,6 cvh na mechanicznym wtrysku są takie same jak w MKV 1,6 cvh efi ??
  
 
na moje oko to wszystko tak samo jest.
  
 
ja wymieniałem u siebie na nowe, mogę zrobić foty starych poduszek...albo zerknij na stronkę www.ford-sklep.pl
  
 
ale chodzi mi czy te od MKIV pasują, bo ojciec w garażu ma taki silnik po aucie które poszło na żyletki i tam poduszki są ok a nowe do tanich nie należą
jeśli juz kupować to oryginały czy zamienniki i jakie ??

jeszcze ich nie ogladałem bo nie mam dostepu do kanalu narazie ale chce je wymienić ponieważ na każdym biegu przy obrotach ok 1800-2000 auto wpada w wibracje (kierownica nie wwibruje tylko cala buda) poniżej i powyżej tych obrotów ok na luzie przy tych obrotach problem nie występuje - chyba że to nie wina poduszek prosze o opinie kogos kto miał taki problem

[ wiadomość edytowana przez: mikekot dnia 2009-11-28 18:59:21 ]
  
 
wydaje mi sie ze nie bylo zmian mk5/6 a to sa w sumie takie same silniki i skrzynie.
podpinajac sie wie ktos ile poduszek (elementow zawieszenia silnika/skrzyni) jest w td z mtx'em?
  
 
chodzi mi o o poduszki od mk4
  
 
silnik w sumie ten sam, ale nie jestem pewien, czy skrzynia też...
  
 
Poduszki są inne w mk4, a inne w mk5,6 z silnikami CVH!

Panowie, ja Was kurde proszę, czytajcie co chłopak pisze, a nie odpowiadacie na pałe...


[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2009-11-28 20:43:25 ]
  
 
dzięki za info
a jakie kupic oryginały czy zamiennik i jakiej firmy ??
  
 
orginały są okrutnie drogie. Spytnij kolegę Slawas1, on ma sklep z cześciami. Brałem od niego nie raz.
http://www.ford-sklep.pl/
  
 
Cytat:
2009-11-28 18:52:36, mikekot pisze:
ale chodzi mi czy te od MKIV pasują, bo ojciec w garażu ma taki silnik po aucie które poszło na żyletki i tam poduszki są ok a nowe do tanich nie należą jeśli juz kupować to oryginały czy zamienniki i jakie ?? jeszcze ich nie ogladałem bo nie mam dostepu do kanalu narazie ale chce je wymienić ponieważ na każdym biegu przy obrotach ok 1800-2000 auto wpada w wibracje (kierownica nie wwibruje tylko cala buda) poniżej i powyżej tych obrotów ok na luzie przy tych obrotach problem nie występuje - chyba że to nie wina poduszek prosze o opinie kogos kto miał taki problem [ wiadomość edytowana przez: mikekot dnia 2009-11-28 18:59:21 ]



U ciebie winne sa koła/opony, nie poduszki, one moga byc popekane a i tak auto nie wpadnie w wibre podczas jazdy, a czasem tyko stuknie silnik przy zmianie biegu.

Problem jest ogolny, trapiacy wiele aut, rowniez moje sie do nich zaliczyło, predkosc 110-130 zaczyna telepac i wyzej ustaje.

Ja wyeliminowałem narazie czesc, bo przod zrobiłem, a tył mi został tzn opony do wymiany, gdyz jesli powietrza jest np 2 bary to telepie dosc mocno, gdy dopompuje do 2,5-2,8 to telepanie prawie ze nie wystepuje.

Tak ze sprawdz to sobie, bo mozesz kase w bloto wywalic.

Dodatkowo, jesli poduszki sa np poobrywane to objawia sie to albo stukiem pojedynczym przy odpuszczaniu/dodawaniu gazu, lub np minimalne drgania auta na wolnych obrotach lub podczas dodawania gazu.
Toi samo tyczy sie poduszek zamiennikow ze zbyt twardej gumy, wibracje na wolnych obrotach.


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-11-29 14:28:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-11-29 14:30:34 ]
  
 
szarpniecia przy zmianie biegów występują, kumpel mi mowil ze w vectrze miał podobne objawy i to własnie była wina poduszek
mam łączniki stabilizatorów do wymiany czy one moga dawc takie objawy ??