[qbasr] RS 2000 mkVII - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W InterCarsie są dość tanie osłony przegubów do Esiego można dostać bez problemów były tańsze i od ręki niż na fordzie
  
 
ja półtorej roku temu kopiłem w tej firmie przeguby do rs-a za 65 zl w komplecie z gumami i smarem .... do dzs wszystko śmiga i nic się nie dzieje a zrobiłem już ponad 20 tys..
części dostałem na drugi dzień i dają 24 miesiące gwarancji

[ wiadomość edytowana przez: WoNcki dnia 2010-03-10 18:57:41 ]
  
 
Kolejny dobry dzień Kontrolka ABSu zgaszona. Wymieniłem z tyłu czujniki, nowe pierścienie ABSu, zasobniki smaru oraz nowe łożyska w bębny. Mam zamiar podszykować samochód na Wyrazów

ciężko było nasadzić ten pierścień... bardzo delikatny a wchodzi ciasno.
  
 
Dziwnie pracowały wycieraczki w moim Escorcie, to znaczy nie dochodziły do końca po wyłączeniu i drgały. Jak chodziły to podskakiwały przez co nie zbierały dokładnie wody oraz wolniej się ruszały niż powinny.
Zamiast pisać nowy temat na forum zajrzałem pod maskę i okazało się że mechanizm wycieraczek jest pęknięty i prawie przetarł kable... Za 80zł kupiłem na szrocie używany, przeczyściłem tak że teraz chodzi jak nowy i założyłem.


niewiele brakowało

  
 
Escort już odebrany od lakiernika, rdza z nad kola i koło zamka usunięta, zderzak przód wymieniony, polakierowany. Korzystając z pogody wypucowałem furkę i wrzucam fotki, niestety robione telefonem i nie oddają tego efektu

Wymieniłem dysze spryskiwacza tył na oryginał bo była jakaś okrągła od innego samochodu, nowe dywaniki z napisem ESCORT, spinka pręta maski nowa, nakładka na pedał sprzęgła bo stara była przetarta zupełnie oraz to co widać na zdjęciu czyli boczne kierunki takie szare/ białe przyciemnione i diodowe postoje (miały być białe a są takie niebieskawe...)





  
 
Wentylator powinien się chyba włączyć po włączeniu klimy a u mnie po zimie coś nie chce ruszyć. Prawdopodobnie coś nie łączy bo czasem się włączy na chwile i zaraz znowu wyłączy... Co i gdzie powinienem sprawdzić/przeczyścić?

  
 
Na pewno wszystkie styki łącza i kostki. Nie mam klimy i nie orientuję się kiedy i w jakich okolicznościach wentylator się załącza.
Poszperaj w szukajce, wydaje mi się że temat went. klimy był omawiany kilkakrotnie
  
 
Cytat:
2010-03-30 20:29:56, qbasr pisze:
Wentylator powinien się chyba włączyć po włączeniu klimy a u mnie po zimie coś nie chce ruszyć. Prawdopodobnie coś nie łączy bo czasem się włączy na chwile i zaraz znowu wyłączy... Co i gdzie powinienem sprawdzić/przeczyścić?

Bo tak ma byc jak wlasnie masz
  
 
Tak powinno być? Że jak włączę klimę to wentylator raz się włączy a raz nie a czasem włączy się po jakimś czasie, pochodzi chwile i się wyłączy? W ostatnie lato wydawało mi się że chodził przy każdym włączeniu klimy i wydawało mi się że tak powinno być... ale na 100% pewien nie jestem. Mógłby to ktoś jeszcze potwierdzić?
  
 
U mnie tak wlasnie to wyglada i bardzo dobrze chlodzi wiec jest ok
  
 
W obecnym samochodzie mam tak, że wentylator od klimy włącza się co jakiś czas. Im cieplej na zewnątrz tym częściej.
  
 
U mnie jest tak,że jak włączę klimę to wentylator się załączy na jakiś czas, potem się wyłączy i tak jest cały czas.A jak włączę klimę, to zawsze się załączy wentylator.
  
 
Dzięki za odpowiedzi, trochę się uspokoiłem
Właśnie był kurier, dostałem termostat oraz uszczelkę pod pokrywę zaworów. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie jest ten termostat i chociaż mniej więcej jak go wymienić? Jakaś mała podpowiedź by się przydała Widziałem instrukcję wymiany do 1.3 ale do 2.0 nie znalazłem nic.

  
 
Doszły do mnie amorki na tył:

oraz sprężyny -40mm:

tak to wygląda:


Zdążyłem założyć amorki i sprężyny na tył, przód będzie robiony jutro.
Ostatnia fotka ze starymi sprężynami:
  
 
witam po krótkiej przerwie

prace nad Escortem ciągle trwają. Wszystkiego nie wymienię ale między innymi we wnętrzu
- flok na desce rozdzielczej, słupkach, tunelu, obudowie kolumny kierowniczej
- nowa skóra na kierownicy gałce zmiany biegów i ręcznym oraz mieszki skórzane
- niektóre elementy poszły w kolor piano black

zewnątrz
- felgi coswortha, wypiaskowane, odmalowane, wentyle skręcane
- nowe oponki TOYO T1R 205/45 R16
- przednie hamulce od Mondeo V6, tarcze nacinane i nawiercane
- lampy tylne malowane dół na czarno góra na czerwono

jak coś mi się przypomni to dopiszę Plany ogólnie są grube, powoli staram się wszystko ogarniać i zobaczymy co z tego wyjdzie.