[UK] Escort MK7 z serduchem Subaru (dla tych co się nie da) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tyle roboty i pieniedzy,zeby wsadzic silnik o tak brzydkim dzwieku?? Wszystko pieknie,ladnie i z podziwem ,ale nie ten silnik ... Ale z drugiej strony jeden woli rybki a drugi ...
  
 
teraz to Seba przesadziłeś dzwięk boxera niby gorszy od rzędówki??!! łeeeeee.... toż ja bym z chęciąkupił zwykłe subaru 2.0 boxera dla samego dźwięku!! no i bezwibracyjnej pracy
  
 

2009-12-05 17:57:58, pytlar pisze:
toż ja bym z chęciąkupił zwykłe subaru 2.0 boxera dla samego dźwięku!! no i bezwibracyjnej pracy



Zgadzam się z Tobą ten silnik pięknie brzmi a jeszcze lepiej zapie...
Jak jest turbo do tego to już wogóle...

Co do tematu dziwi mnie hasło ,,dla tych co niemożliwe,, mówił ktoś, że ten motor nie wejdzie? nie mam pojęcia z jakimi przeróbkami w komorze silnika itp wiąże się taki projekt, patrzałem się na ten motor i stwierdziłem,, że jego włożenie do essa jest bardzo trudne, ale nie jest niemożliwe napewno ( rozbija się zwykle o kasę, jak się ją ma to się zawsze magik znajdzie )


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-12-05 19:12:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-12-05 19:14:30 ]
  
 
nikt nie mówił, że się nie da, nie takie rzeczy ludzie szczepiają, tylko kwestia czasu i kasy.
  
 
Darkowi chodziło chyba o to że : Jaki kolwiek wątek o wiekszych modach to zara jest ze sie nie da, bo to bo tamto.... Pokazał poprostu ze się da
  
 
Cytat:
2009-12-05 17:57:58, pytlar pisze:
teraz to Seba przesadziłeś dzwięk boxera niby gorszy od rzędówki??!! łeeeeee.... toż ja bym z chęciąkupił zwykłe subaru 2.0 boxera dla samego dźwięku!! no i bezwibracyjnej pracy



Nigdy!! Sasiad ma imprezke na turbinie - jedzie to ,no wiadomo jak , ale odglosu tego czesos to strawic nie moge
  
 
no tak dźwięk jest specyficzny i nie każdemu musi się podobać
  
 
to i tak jest nic, w porownaniu do tego co do budy escorta tworzy Berkut na SR
  
 
zenq moze i masz racje ale luknij sobie na to angielskie forum, jest tam koleś o nicku stoo2000 do oriona wkłada cały napęd z cosa, znajdziesz też tam inne zakręcone projekty, których u nas się nie robi tak często jak tam...
  
 
Przedewszystkim w GB maja wiecej mozliwosci przez stosunek cen do zarobkow wiec czesciej niz u nas moga sie bobawic w takie projekty
  
 
hmm.
kiedys myslalem ze dach to element co najmniej konstrukcyjny a juz na pewno usztywniajacy.
roboty kawal i dobrej - tu nie ma "dyskusji".
osobiscie bym az tak przekombinowana buda nie jezdzil.
  
 
Cytat:
2009-12-05 19:12:13, Escobarto pisze:
... nie mam pojęcia z jakimi przeróbkami w komorze silnika itp wiąże się taki projekt, patrzałem się na ten motor i stwierdziłem,, że jego włożenie do essa jest bardzo trudne, ale nie jest niemożliwe napewno ( rozbija się zwykle o kasę, jak się ją ma to się zawsze magik znajdzie )


Jakbys sie dobrze fotkom przyjrzał, to zobaczyłbys, że tam nie ma mowy o wsadzeniu tego silnika do budy Escorta - tam jest przeszczep całej płyty podłogowej wraz z napędami i zawieszeniem, wiec chyba bardziej prawidłowe byłoby powiedzenie, że jest to karoseria od Escorta nałozona na Imprezę

W tej imprezie standardowo to chyba cosik koło 215-225kucy chyba było, bo to 2,0 turbo WRX, a nie STI
  
 
Cytat:
2009-12-05 23:53:33, CKsrv pisze:
hmm. kiedys myslalem ze dach to element co najmniej konstrukcyjny a juz na pewno usztywniajacy. roboty kawal i dobrej - tu nie ma "dyskusji". osobiscie bym az tak przekombinowana buda nie jezdzil.



No i tak jest w normalnym aucie, w którym nie ma klatki, bądź innych wzmocnień takich jak w cabrio.

Fajnie, że komuś chce się bawić w takie coś, ale przeszczep całej podłogi, łącznie z podłużnicami - to już naprawdę porządne przeróbki konstrukcyjne. Ale powodzenia w działaniu dla kogoś kto to robi, bo naprawdę dokładnie musi to być spasowane, żeby jechało prosto Ciekaw jestem wyniku
  
 
A niektórzy mi mówili że BlackTopa się nie da do Essa wstawić
  
 
Cytat:
2009-12-06 00:24:44, toradek pisze:
Fajnie, że komuś chce się bawić w takie coś, ale przeszczep całej podłogi, łącznie z podłużnicami - to już naprawdę porządne przeróbki konstrukcyjne.



Podłużnice są z tego co wdze nie ruszone... zostały te z Escorta bo podłoga dospawana jest za przednie siedzenia... co nie zmienia faktu że jest to strasznie duża zmiana konstrukcyjna samochodu.
No i co z nr Vin w takim przypadku ?? bo jest on zaraz pod fotelem pasażera czyli pewnie zostałwycięty...

Zauważyłem że w Anglii jest jeszcze większy kult escorta jak u nas VW Golfa Nic tylko się przeprowadzać do uk
  
 
sama góra budy jest z escorta, coś jak cosworth - całkiem inny dół więc co ty piszesz o podłuznicach z essa..
  
 
Przecież na tym pierwszym zdjęciu to są moje felusie!!!

!!!

Może osoba, która robiła tego escorta to ma taką jedną na zbyciu?? Chętnie odkupie Darku wiesz może coś w tym temacie? O ile to są 17"...
  
 
Cytat:
2009-12-05 22:52:32, pat14_4 pisze:
zenq moze i masz racje ale luknij sobie na to angielskie forum, jest tam koleś o nicku stoo2000 do oriona wkłada cały napęd z cosa, znajdziesz też tam inne zakręcone projekty, których u nas się nie robi tak często jak tam...



zagladam tam czasem w wolnej chwili, orionka widzialem chcialbym zobaczyc kiedys taki projekt, tyle ze z buda od cabrio cosworth w cabrio, to bylo by pelnia radosci
  
 
Ciekawe, czy to w ogóle prosto będzie jeździć. Nie wierzę, że udało się wszystko równo wyciąć i teraz pasuje jak ulał. Z geometrią na bank są tam problemy. Projekt ciekawy, ale pozbawiony sensu. Lepiej było kupić albo cossa, albo jeździć tym Subaru.
Ech, zresztą, dzisiaj nic mi nie podchodzi.
  
 
Cytat:
2009-12-06 02:31:49, Tigerbart pisze:
A niektórzy mi mówili że BlackTopa się nie da do Essa wstawić




Boze, jeden wyzej sie podnieca ze sie wszystko da, Ty piszesz tez o czyms podobnym, to prosze kup silnik i sobie wsadz, zobaczymy, takich aut jak ten za granicami jezdzi tysiace i nikt szumu nie robi, bo tam ludzie maja kase, a tutaj jak ktos rypie 10 godzin za 12zł to co ma zrobic.
Blac topa proste ze sie nie da wsadzic a nie da sie dlatego ze nie pasuje plug&play, innym sposobem pewnie ze w tydzien bys go włozył albo i szybciej tylko trzeba miec ten tydzien i kase i dodatkowo sprzet.

Piszecie ze kazdy tutaj pisze ze sie tego czy tamtego nie da, to prosze pokazcie mi goscia stad ktory wsadził cos nietypowego hmm? Nie ma tu takiego, bo Ci co maja kupe sary nie siedza na forum i nie opisuja co z czym sie składa, bo albo nie maja czasu albo porostu im sie nie chce bo maja szmalc, wiec normale ze w domach nie siedza. Znajdzcie kogos kto pracuje dzien w dzien, zarabia te 2 koła na miesiac i buduje repliki? na palcach mozna by było takich policzyc.

Jesli ja bym trzaskał 5 koła na miesiac to juz dawno bym miał czy essa czy cos i probował go klecic, ale nie mam kasy, dodatkowo mam wydatki wiec i o takich imprezach moge sobie pomarzyc.

Ten projekt oczywiscie jest bardzo ciekawy i napewno zrobi duze wrazenie, ale to nie na kieszen szarego Polaczka, ktory musi utrzymac siebie, samochod i jeszcze moze rodzine.
Dodatkowo, Seba piszesz ze dzwiek boxera jest bee, no przepraszam, to fordowska v6 brzmi o wiele lepiej

DarasBB siedzi tam, ma 5 czy iles escortow, on by sobie mysle mogł pozwolic bardziej na takie zabawy, tutaj jest troche inaczej.