[UK] Escort MK7 z serduchem Subaru (dla tych co się nie da) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Escortów mam 7, 1 gofera MK4 oraz Mondeusza MK2 - gwoli ścisłości

Na takie lub podobne projekty pewnie i mógłbym sobie pozwolić, a może już sobie pozwoliłem

Kwestia jest taka, że nawet ja nie jestem w stanie wszystkiego na raz zakupić. Na wszystko trzeba czasu i pieniędzy. Jednak aż TAKIEJ kasy (jak realizator poniższego projektu) nie przeznaczę na realizację swoich pomysłów.

Z tego co doczytałem ostatecznie w ten samochód będzie wpompowane około 50k funtów. Sorki, ale za tę kasę to kupiłbym sobie Cosiarkę, zrobił z niej świecące nowością jak psu jajca na wiosnę demo car z 700 konnym silnikiem.
  
 
No widzisz, tam sa troszke inne realia, tutaj mozna pochwalic projekt, ale niech niektorzy nie pisza ze nagle sie juz wszystko da, bo da sie, ale nie za 1000zł i tydzien roboty.
  
 
Jak dla mnie projekt pozbawiony sensu i logiki - 1.000.000 razy bardziej wolał bym kupić zajechanego Cossa i zrobić z niego maszynę do ....
Poza tym dziękuję bardzo jeździć samochodem, który powstał z dwóch nadwozi "samonośnych" pospawanych w jedną całość.
  
 
Cytat:
2009-12-07 21:19:23, deathrider_85 pisze:
Jak dla mnie projekt pozbawiony sensu i logiki - 1.000.000 razy bardziej wolał bym kupić zajechanego Cossa i zrobić z niego maszynę do .... Poza tym dziękuję bardzo jeździć samochodem, który powstał z dwóch nadwozi "samonośnych" pospawanych w jedną całość.



chyba że ktoś lubi zostawiać 4 ślady
  
 
Panowie. Ten projekt od początku nie miał być ani tani ani logiczny. Pomysłodawca stwierdził że taki chce i już. Może ma jakieś ale co do prowadzenia cossa albo coś... W naszych warunkach to prawie nienormalne, bo u nas chce się to, co sie da kupic/utrzymać.
  
 
Panowie,tak sie nie kichajcie z tym spawaniem,bo pitolicie az milo Wezcie dziewczyne na spacer po parkingu i miare ... Ciezko bedzie wam znalesc auto ktore z lewej strony ma taki sam rozstaw osi jak z prawej ... Nie wierzycie - sprawdzcie Tez nie wierzylem,powiedzial mi o tym gosc co u nas w miescie jest jednym z najlepszych do geometrii - na dowod przemierzylismy pare aut co mial na warsztacie - nie bylo takiego co mialby idealny wynik ...
Magik ... wole dzwiek kazdej V6 od boksera ...


[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2009-12-07 22:18:41 ]
  
 
tez racja mam 2mm odchylu
gdzies wydruk lezy
  
 
Panie Darku " DarasBB " może mi pan powiedzieć co to za zderzak na pierwszym zdjęciu ?
bo szukam go i szukam i znaleźć nie mogę
  
 
wygląda mi na jakiś zdeś z civa albo coś podobnego, moim zdaniem rzeźba była na pewno
  
 






[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2010-01-21 18:04:10 ]
  
 
Surec, to co pokazałeś:
ad1,2. nie wiem co to
ad3. zender mk5,6 na przód w wersji z kierunkami
ad3,4. to zderzak który można kupić na ebay, oczywiście GFK
  
 
Oo i o ostatnie 2 zdjęcia mi chodziło
  
 
Tez mi coś
Znam lepszy projekt ale musze zapytac kolege czy moge wrzucić re;acje z jego budowy,poza tym tam powstal projekt bardzo ciekawy jednego z naszych kolegow,dlaczego lepszy bo w polsce
  
 
Dlaczego lepszy, nie jest lepszy. Są to projekty na podobnym poziomie

P.S Zero ma łlatwiej, bo więcej rzeczy "pasuje" lub jest bardzo podobnych...
  
 
Cytat:
2010-01-21 18:21:44, GrzEE pisze:
Surec, to co pokazałeś: ad1,2. nie wiem co to ad3. zender mk5,6 na przód w wersji z kierunkami ad3,4. to zderzak który można kupić na ebay, oczywiście GFK


Grzee, pokazałem różne podobne,
1-to jakiś aftermarket z e-bay
2-Mondeo St
reszta, tak jak piszesz...
A w temacie swapa, to wszystko jest możliwe, nie takie rzeczy ludzie w stodołach budują...
  
 
W Fast Fordzie przeczytałem o jednym escorcie MK7 co miał silnik 5.6 v8 nie pamiętam z jakiego auta
  
 
wszystko,wszystko,wszystko to kwestia kasy
mozna połaczyc kazde auto z kazdym w dowolnym stopniu-technicznie to zaden problem
wszystko bedzie jezdzic prosto bo geometria to tez akurat nie problem.
moze to byc nawet w stodole
  
 
Cos sie dalej dzieje z projektem, czy ugrzazl?