[MKV] zapowietrza sie i gotuje.... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no wiem..
ale wolałbym zrobić uszczelke...
silnik generalnie chodził równo,cicho,nie brał żadnych płynów,oprócz paliwa
  
 
jeżeli to tylko uszczelka
  
 
"masło" tez smaruje, nie ma biedy.
  
 
Witam.
Tak śledzę ten temat i moim skromnym zdaniem to masz już kolego po silniku, według mnie gra nie warta świeczki.
Miałem podobną sytuację kilka lat temu w MK4 1.3 i było 3/4 silnika do wymiany, tak więc zastanów się czy nie lepiej kupić jakiegoś rozbitka z dobrym sercem i zrobić swapa.
  
 
nigdy nie wiadomo co sie kupuje w 100%
  
 
kupujesz całego to sprawdzisz.
  
 
Cytat:
2010-01-01 17:42:57, jarex76 pisze:
Witam. Tak śledzę ten temat i moim skromnym zdaniem to masz już kolego po silniku, według mnie gra nie warta świeczki. Miałem podobną sytuację kilka lat temu w MK4 1.3 i było 3/4 silnika do wymiany, tak więc zastanów się czy nie lepiej kupić jakiegoś rozbitka z dobrym sercem i zrobić swapa.



Ale widziałes silnik, rozbierales go u zalozyciela tematu?
Po co wypisywac takie teksty skoro na oczys nie widzialo sie silnika, bo uszczelka walnela to mozna stwierdzic ze silnik do wymiany?
Opanujcei sie z takimi teoriami.

Wiadomo ze silnik prosciej zmienic, tylo sek w tym ze to samo moze sie zdarzyc w nowym i co, znowu wymiana? silnika doslownie do konca sie nie da sprawdzic, jeszcze jak jest na aucie to cos tam sprawdzi, ale i takmoze mic jakis inne bole.
  
 

Zdejme głowice,odwiedze kilku mechaników i podejme decyzje

dołu na pewno nie bede robił bo to nieopłacalna impreza..
boje sie tylko czy ta woda nie uszkodziła gładzi??
silnik ze trzy razy zagotował wczesniej..
aha- i kontrolka oleju ostatnio gasła sekunde,dwie pózniej czasami,czasem tez migła zaraz po zgasnieciu jeszcze(olej nowy valvoline)

Jesli sie okaże ze silnik złom to chciałbym włozyć 2.0zetec z mondeo na swoim osprzęcie z rqb....

albo rsa..ale zetec jakos bardziej mi odpowiada..

Uzywany silnik to loteria...
pomysle jeszcze nad sprzedażą całego auta lub na częsci..
Dzieki za dyskusje...
  
 
dawca mozna sobie sprawdzić bo jeździ xr3i
tylko sprawdzić trzeba czy to rqb
  
 
nie chce sie bujac z papierami więc ewentualnie kupie sam silnik.
za 800zł są zeteki z mondeo mk2 około 10letnie z czarnym deklem zaworów...
drożej liczą za 2.0 z mk1,ciekawe czemu? (dekiel alu jak escort)-i o takim bym myslał jak cos..
do gołego silnika moje kolektory,poduszki,listwa itd.
skrzynie mam mtx ,koło zamachowe z 1.8 podobno troche lzejsze to tez bym przełożył..
Musze troche poszperac i poszukac...

Generalnie tanio i porządnie się niestety nie da...
  
 
black edition z mk2 to inne silniki... mają juz 13o km i niewiem czy tak podejdzie jak silver z mk1
  
 
no troche sie różnią...
mam jeszcze opcje z full kompletem rs2000 do swapa i chyba jednak tak zrobie