Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-12-28 14:56:50
Tak,blok silnika posiada tuleje (a nie np nicasil gdzie tulej nie wystepuje ) ktore w zaleznosci od zurzycia tlokow mozna wymienic zostawiajac tloki stare i zakladajac pierscienie nowe nominalne - to jest najtanszy koszt remontu silnika . Ale wszystkiego sie dowiesz dopiero po rozbiorce silnika ,bo teraz to sobie tylko pogdybac mozemy |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-12-28 16:00:53
Sam nie zregenerujesz glowicy ani nie wymienisz tuleii . Dotego trzeba miec maszyny warte kilkadziesiat tys zl |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-12-28 16:07:05 już lepiej dać 250zł za splanowanie głowicy niż robić to samemu, planowanie magnesówką to nie to co klocek i papier ścierny.... |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-12-28 21:26:41 ale po co od razu "remont"?
nie ma kompresji? nie odpala? prawie zawsze w tym silniku problem jest w glowicy a konkretnie zaworach, "podpieraja" sie. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-12-28 22:01:04 ja raz grzeje na przestawionym i zawsze odpala - jedyny mankament to duzo bialego - krecimy do uzyskania wolnych obrotow, nie odpuszczamy dziadowi dziala do -30*C |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2009-12-29 10:24:44 Za 5 do 8 stówek kupisz używkę kompletną w dobrym stanie, przekalkuluj ile wyjdzie ci remont. Musisz iść z tym do warsztatu, tulejki są aby obyło się bez szlifowania ale wprasowywane na gorąco.... Głowicy nie daj do planowania ale po garażowych reanimacjach i tak lepiej nie będzie jak jest
Wał do regeneracji trzeba by było oddać to co najmniej 2 stówki... Ktoś tam pisał o zbyt mocnym dociągnięciu panewek, źle były założone, nie na "zamek" i stąd takie efekty. "nie ma tulei są sworznie......" ehe ehe ehe |