Jaki i jak montowac stozkowy filtr? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
widze ze tam sie rozwinal pod moja nie obecnosc wiec tak jak pisze zenq, filtr kupowalem z mysla o dzwieku,zgadza sie! ale tak zaczolem myslec i skoro moge przez to uzyskac odrobine lepsze osiagi niz sa,a juz sa lepsze od serii, to wlasnie w tym kierunku pojde. Co do puszki to mam dwie,jak zepsuje jedna to mam druga, wstawie najpierw z puszka zobacze jak bedzie slychac i czy sie zmieni cos w pracy silnika, potem wyciagne puszke i rowniez sprawdze,no chyba ze tak jak pisze Kju bedzie ryczec z Kegiem pieknie to zostaje!. Chcac nie chcac pasuje mu tam rurke z dolotem zimnego pow.spod zderzaka doprowadzic, wiec to zrobic musze,kwetsia tego Kega czy zostanie czy wyleci,z akustycznego punktu widzenia Kju powinien miec racje bo wewnatrz puszki jest prezestrzen a puszka jest metalowa.Ale to wszystko sie okaze.a co do teo dolotu to juz sam nie wiem jaki dlugi byc powinien.Nie wiem czy dobrze rozumuje,ale nawet patrzac w ten sposob,ze dociskajac pedal w deske powietrze trafia do filtra a im krotszy dolot tym szybciej idzie w silnik,co powoduje ze juz zasysa od nizszych obrotow,ale to tylko moja teoria na ten temat.
  
 
to nie lepiej bylo kupic sportowa wkladke do seryjnej puchy? uzyskal bys dokladnie to co chcesz teraz, czyli byc moze jakies przyrosty, bez zadnego nakladu pracy...


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2010-01-24 00:56:39 ]
  
 
Poszperajcie po forum, znajdźcie wykres mojego RQB i granda RQB - stożki obydwa K&N, obydwa zabudowane, odgrodzone termicznie etc, ale u mnie rura KN u niego na seryjnej więc była dłuższa odczuwalnie. W efekcie moc niemalże identyczna, tylko u mnie mniejszy o 10Nm moment i wykres z wielkim skokiem powodowanym przez stożek i krótki dolot.
Stożek nie sprawi wam przyrostu mocy ani momentu! Obniży wam na dole i potem spowoduje nagły przyrost do wartości zbliżonych do seryjnych i będzie się wam wydawało że lepiej jedzie. W efekcie traci się dużo na elastyczności. Auto może lepiej jechać ale w przedziale 5 , 5,5tys obr do końca, a tak się nie jeździ, bo zawsze się łapie te niższe obroty i rezultacie tak wysposażone autko dostanie w tyłek od takiego samego z seryjnym dolotem.