[MKVI] Wolno wchodzi na obroty na zimnym na PB - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolego dlaczego wywalenie instalacji lpg?? skoro na Lpg chodzi ok a na PB nie tak jak powinien skoro wywale LPG to i tak na benzynie nie bedzie chodził poprawnie... nic mi nie da wywalenie LPG
  
 
Założe się,że zanim założyłeś LPG wszystko było ok.

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Cytat:
2010-01-06 15:56:44, techno100 pisze:
Silnik to 1.4 CVH monowtrysk. Szarpac to szarpie owszem ale od biegu gdy np jade na drugim biegu ja mu daje gaz zeby zwiekszył prekdosc a on nie chce wejsc na obroty dopiero po jakims czasie wejdzie i szarpie od biegu bo brak predkosci na danym biegu do tego doprowadza. Precyzujac to to po prostu nie chce wchodzic na obroty. NP. rano odpalony chodzi zejdzie z ssania i chce ruszyc ruszy ale chce przyspieszyc nie ma siły, tylko stopniowo moge przyspieszac... czyli delikatnie gazu dodajac, jechałem wczoraj jade dwójka z 20 na godzine daje gazu a on sie muli i nie zauwazyłem a prawie juz do deski wcisłem dopiero pozniej jakos sie bujnał ale to i tak nie to a na LPG normalnie... jezeli to pomoze w problemie to czasami wieszaja mi sie obroty albo wolno z nich schodzi ale ten temat to inny, przyzwyczaiłem sie do tego...


na pb i lpg tak samo?
  
 
nie kolego, na PB tak jak w temacie ale gdy zimny tylko a na lpg jak próbowałem jechac to nie mulił sie normalnie jechal jak dawałem gazu to czułem ze jedzie a na PB gdy zimny niestety pedał wciskam w podłoge a on jedzie ledwo co i nie chce wejsc na obroty musze stopniowo dodawac gazu.
  
 
zrób reset kompa i zobacz co się dzieje.
A zapala normalnie, nie prycha?
Możliwe, że coś z układem paliwa-filtr, wtryskiwacze, sterowanie...
  
 
Ja bym sprawdził cpp. Odepnij czujnik położenia przepustnicy i spróbuj bez niego pojeździć...
  
 
Cytat:
2010-01-07 21:38:53, Escobarto pisze:
Ja bym sprawdził cpp. Odepnij czujnik położenia przepustnicy i spróbuj bez niego pojeździć...


W jaki sposób odpinając TPS, sprawdzisz go?
  
 
Zapala normalnie własnie, teraz zima to przerzuci 2-3 razy i odpalony nie ma problemu... Mysle własnie nad TPSem zeby go odłaczyc i sprawdzic jak bedzie ... zrobie to po jutrze z rana i sprawdze a ostatecznie pewnie cos nie tak z układem paliwowym czyli jak kolega pisze filtr paliwa, wtrysk i ogolnie sterowanie moze cos z tego ... jak TPS nie pomoze...
  
 
Sprawdź jeszcze kody błędów, bo lubią sie pojawiać przy instalacji lpg. U mnie wyskakuje lambda przy przełączeniu na lpg i szarpało autem.
  
 
zebym wiedział gdzie co i jak to sprawdzic to moze i bym sprawdził ale zielonego pojecia nie mam jak to zrobic ;/ a na kompa nie jade na pewno nie bede płacił 100 zl zeby podłaczył go pod kompa i pokazał co jest walniete, nie stac mnie niestety ;/
  
 
Witam Koledzy ponownie nie bede zakłądał nowego watku pod ten sie podepne, problem jest mianowicie ten sam... Tylko ze dzieje sie to tez przy rozgrzanym silniku na PB

Streszczajac: Odpala normalnie na PB, na obrotach chodzi normalnie, podczas dodawania gazu na wolnych obrotach wchodzi normalnie na obroty bez mulenia sie na PB tylko gdy jade na benzynie i przykłądowo ruszam strasznie sie muli. czasami jest ok ale czesciej sie jednak muli niz jest dobrze.... przykładowo gdy np przy wjezdzaniu na stacje wiadomo zwalniam ale nie zatrzymuje sie i daje dwójke puszczam sprzegło i sie zamula nawet dam do oporu pedał gazu i nie reaguje wogole na niego dopiero po paru sekundachzaczyna przyspieszac i wchodzic na obroty normalnie i gdy powtórze sytuacje dzieje sie tak samo ... Daje po prostu przykłądowo na 2 biegu na PB gaz do dechy a on sie zamuli i tylko jedzie bo jedzie... i po chwili zaczyna normalnie przyspieszac...

P.S Wczesniej pisałem ze działo sie na zimnym silniku podczas mrozów... Teraz ten problem jest na rozgrzanym silniku tak zauwazyłem... Co to moze byc, bo nie wiem za co sie brac czy wymienic filtr paliwa czy cos jeszcze ... ;/ Samochód nie szarpie...
  
 
Odświeżam temat, prosze o pomoc...
  
 
sprawdź czujnik temperatury do kompa
  
 
No ok a gdzie on sie znajduje kolego??
  
 
W 1,4 za kolektorem ssącym,trzeba się dobrze pogimnastykować
  
 
A mozesz mi kolego wrzucic fotke mniej wiecej w przyblizeniu gdzie go szukac... tzn dokłądnie gdzie za kolektorem ssacym... i czy on znajduje sie na przewodzie prze który płynie ciecz czy po prostu gdzies indziej on jest wkrecony??
  
 
Znajduje się od strony budy pod kolektorem
filmik pokazuje przewód który idzie w kierunku wtrysków
  
 
no ok ale ja i tak sie nie połapie bo całkiem inny mam wtrysk i to jest monowtrysk i od góry nie idzie zaden przewód ja na samej gorze mam filtr powietrza ... wiec lekki problem... On jest wpiety gdzie idzie płynie ciecz chłodzaca w ten przewód bo taki widziałem tylko czyjnik...


Dokładnie to taki KLIK
  
 
WTRYSKOWY JEDNOPUNKTOWY UKŁAD ZASILANIA
Silniki 1,4 dm3 (typu F6F oraz F6G) są wyposażone w jednopunktowy wtryskowy układ zasilania
(Weber CFI) zintegrowany z układem zapłonowym w ramach wspólnego systemu sterowania silnika. W układzie wtryskowym zamiast gaźnika zastosowano zespół wtryskowy z pojedynczym wtryskiwaczem paliwa.
Elektroniczne urządzenie sterujące wtryskiem, zapłonem i funkcjami pomocniczymi otrzymuje od wielu czujników sygnały o warunkach pracy silnika i na podstawie danych zawartych w pamięci steruje czasem otwarcia wtryskiwacza oraz kątem wyprzedzenia zapłonu. Niektóre elementy układu zasilania są
równocześnie elementami układu zapłonowego.
W skład układu zasilania wchodzi także obwód pochłaniacza par paliwa z elektrozaworem
sterującym.

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest umieszczony w głowicy silnika pod kolektorem
dolotowym.
Rezystancja czujnika:
- przy temperaturze -40°C: 885 kOm;
- przy temperaturze -20°C: 271 kfi;
- przy temperaturze 0°C: 95 kOm;
- przy temperaturze 20°C: 37 kOm;
- przy temperaturze 50°C: 11 kOm;
- przy temperaturze 80°C: 4 kOm;
- przy temperaturze 100°C: 2 kOm;
- przy temperaturze 120°C: 1 kOm.

Jak chcesz prześlę ci knigę.