[MKVI] TD schemat podgrzewania szyby przód

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kto ma dedykowany do tych typów z nietypowym 4 pinowym czarnym przekaźnikiem w skrzynce i 6 pinowym za akumulatorem, może również być dla mk 7. Do tego jeszcze podgrzewane spryski sterowane "-". Proszę na maila kkris75@interia.pl. Z góry dziękuję.

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-01-09 13:23:50 ]
[ powód edycji: temat ]
  
 
a jaki jest typowy?
  
 
Mały szary w miejscu R1 Równocześnie chodzi o oznaczenie 6 pinów tego za akumulatorem, z 4 mam ale ma się to nijak do rzeczywistości.
  
 
tez bym cos takiego chcial... tylko ja chce ominac skrzynke bezpiecznikow... przekazniki mam w razie czego... prosze prosze...
  
 
Skrzynki nie da się ominąć ze względów praktycznych.
Teraz pytanie dlaczego jeśli spryski były podgrzewane bezpośrednio po włączeniu zapłonu to instalacja poszła z dymem po włączeniu ogrzewania przedniej szyby w roczniku 94 TD Wspólna masa???
  
 
wysłałem co nieco na maila
  
 
Cytat:
Skrzynki nie da się ominąć ze względów praktycznych.


Dzisiaj wiem że nie dotyczy to niektórych wersji TD z roczników 94 i 95.

Rzeczona na privie dioda Surcu znajduje sie w tyle (za) skrzynką przekaźników co kolwiek by to nie znaczyło, póki co nie wiem dokładnie czy na samej skrzynce przekaźników czy też na kabelku, jak np. w legendarnym 126p E standard

[ wiadomość edytowana przez: Kris75 dnia 2010-01-12 10:56:31 ]
  
 
Problem rozwiązany. Okazuje się że wbrew temu co piszą w informacjach TIS forda w modelach mk VI są instalacje elektryczne montowane niby dopiero w mk VII. Dzięki wielkie dla 400kV i Surca za schematy, z kilku, dosłownie udało się złożyć jeden odzwierciedlający rzeczywistość , głównie chodzi o rozbieżności w kolorach kabli ale również co ważne opisach pinów przekaźnika czasowego za akumulatorem w wersji 6 pinowej.