[MKVI] Biała maź pod korkiem oleju - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
LPG nie mam, płyn chłodniczy w tym samym miejscu, poziom na bagnecie w pomiędzy kreskami, przy odpaleniu przydymi mocniej z rury na 5 sek. i opada ssanie i już nie kopci. po ok 15km jak tylko sie nagrzeje po postojach w korkach daje znać kontrolka oleju, pozion oleju na bagnecie jest normalny. sugerowali mi możliwość umierania pompy oleju, jak olej 10/40 sie nagrzeje do robi sie żadszy i to może być przyczyna. jak myślicie? zmienić na 15/40, obcykać tą pompe oleju? silnik nie warkocze, nie traci mocy...odpala za pierwszym przekręceniem nawet jak były mrozy.

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
ja miałem taką biała max jak jeździłem na lpg lecz to było normale i osadzał sie w odmie też.. to z tym ciśnieniem oleju to fakt może siadać pompa... kiedyś miałem taki przypadek że jak się silnik nagrzał to kontrolka świeciła wymieniałem olej właśnie na mineralke i nic to nie dało dopiero jak dolałem tzw motodoktora to wszystko było git... możesz jeszcze ustawic ciśnienie oleju jakie ma miec możliwe że ma za małe i jak silnik zimny olej gesty to wszystko git lecz jak się nagrzeje to robi się żadszy i ciśnienie spada poniżej normy i świeci.. śprawdz ciśnienie na cipłym silniku jak bedzie małe to podkręć.. aha i jeszcze jedno wyczyść smoka i kiedy ostatni zmieniałeś filtr oleju??
  
 
i ta biała to chyba nic innego parowanie silnika coś takiego i znikome ilości wody bedą barwic olej na koru oleju... jeśli na bagnecie jest normalnego koloru to wszystko w normie... przypomniałem sobie że u mnie taka maź w fordzie zbiera się pojemniczku który robi jako ostojnik na węzu od odmy taki patęt żeby nie szedł olej z odmy który wydostaje się z odmy na filter i ta maź jest właśnie biała i płynna od czasu do czsu wylewam to z tego zbiorniczka.. pozdrawiam
  
 
Cisnienie oleju chcesz podkrecac

Do sprawdzenia/wymiany
Uszokodzony czujnik
Zawor przelewowy pompy, jesli jest wtarty lub sie blikuje moze swiecis sie kontrolka
Panewki, choc to w małym procencie.
Pompa oleju, tutaj tylko wymiana.
  
 
jak przewietrzanie silnika jest sprawne to ilosci masełka są naprawde sladowe.
mozna na miesiąc zaslepic podcisnienia kolektora i kolanko do zaworka odp.skrzyni korbowej i zaraz odmą bedzie waliło a cały silnik w srodku znacznie obrosnie nagarem..
ale jakies tam masło zawsze przy wilgoci na zewnątrz będzie-no chyba ze sie lata więcej na długich dystansach to silnik sie zdązy "wysuszyc"
zmartwienie bedzie jak masło zobaczymy na bagnecie