[MKVI]Problem z ukl.kierowniczym,kierownica sama skręca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kierownice mam lekko w prawą stronę przekręconą ale to jest pikuś.Na wybojach kierownica przeskakuje mi jeszcze bardziej w prawo (o jakieś 10 stopni)auto jedzie w miarę prosto,znowu wpadnę w dziurę i wraca do pozycji wyjściowej, jest to wkurzające ,przy tym ostatnio trudno się utrzymać na swoim pasie.Im szybciej jadę tym gorzej się go prowadzi.Nie wiem czy to pomoże ale wymieniałem obydwa przeguby,chyba nic nie popsułem, troszkę ta guma popękała na wahaczu ale nie wiem czy to od tego,odkręciłem kolo od kierowcy ,stukałem młotkiem i ruszałem ,stabilizatorem i końcówka drążka ale nie stwierdziłem luzów.Może spotkał się ktoś z taka usterką.Zaznaczam że nie jestem mechanikiem próbuje naprawiać samemu, książke mam więc w miarę daję sobie rade(escorcik rok '94 heczbek ) .Proszę o pomoc

[ wiadomość edytowana przez: artek87 dnia 2010-04-21 07:55:23 ]
  
 
Sciągając koło możesz nie wyczuć luzów, podnies auto i na zalozonym kole szarp za to kolo i patrz czy nei ma gdzies luzow. Auto z reguly wyrywa na nierownosciach przy zle ustawionej zbierznosci, ale skoro nic z zawiasem nie robiles, to skad mogla by sie przestawic, no hcyba, ze masz zawiac wyruchany.
  
 
Polecam zagłębienie się w różnicę pomiędzy cyframi rzymskimi i arabskimi - chodzi o temat wątku. Wyedytuj go
  
 
mam podobnie i luzy mam na sworzeniu wahacza. na weekendzie będę robił. na dołach jak jeździsz i skręcasz nie puka Ci nic