Cytat:
|
2010-01-22 09:11:45, basstech pisze:
Witam i dzięki za zainteresowanie! Mógłby być zawór zanieczyszczony przy przejechanych 90 000 km? Teściu kupił tą Toykę jako pięciolatka, miała wtedy jakieś 87 kkm najechane, po czym zrobił przez następne 7,5 roku jakieś 17 tys!, przy czym co roku książkowo wymieniał (nie w ASO, gdzie nie widać czy wymieniają) wszystkie filtry i olej. Później ja przejąłem to autko, wtedy dopiero zaczęło dostawać w d..., gdyż dojeżdżając do pracy robię miesięcznie ponad 2000km (obecnie ma gdzieś 142 tys.) a problem zauważyłem zaraz jak ją odkupiłem. Stawiałbym raczej na błąd jakiegoś gaziarza (czyli prędzej śrubka na przepustnicy) bo podobno jak na japońca to to auto wg. przebiegu powinno być dopiero zagrzane Jednak nie będę się upierał przy swoim. A nie wie Pan gdzie można (poza ASO gdyż im nie ufam) sprawdzić i powrócić do ustawień fabrycznych lub jak to zrobić samemu? Mieszkam w Wyrach czyli okolice Mikołowa-Katowic a do pracy dojeżdżam do Bielska. Pozdrawiam!
|
|
Zawor ISC w silniku bez gazu na oryginalnym filtrze Toyoty zacina sie na skutek zabrudzenia po 120-150 tys
W silniku z gazem po 60tys,a w silniku z gazem na filtrze z Filtrona lub siatkowym nawet po 40tys.
Moge to naprawic szczegoly na priva
-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer