[125p] pomarańczowy"89 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ten wieniec z nacieciami na czujnik zaplonu. Bo te co widzialem do tej pory maja inna liczbe brakujacych zebow niz te poldoroverowe
  
 
Nie mam takiego koła, nie zrobię ci foto.
  
 
O rcze w końcu jakieś jeżdżące VVC w FSO. Ciekawe jak się lata z taką mocą w lekkim fiacie. A jak pisałem że wsadzenie vvc to banalna sprawa to mnie skrytykowali... Koło zamachowe masz z 1,4/1,6 w wersji bez 4 zębów zapewne.

Pełen szacun za zaangażowanie.
  
 

980kg. Jestem zadowolony. Seryjny fiat z roverem, jedynie wytłumienia spod dywaników wyjąłem.
  
 
mi wyszlo tyle samo.
  
 
No wynik ładny, widać jak te silniki są lekkie. Pochwal się może wrażeniami jak to jeździ.
  
 
jak zobaczyłem kwit ze złomowni to się trochę przeraziłem
  
 
Jeździ się przyjemnie. Bardzo fajnie wyprzedza się auta na trasie, np z prędkości 80-90km/h na III biegu. Budzik zamykam bez problemu.
Jedyną łyżką dziegciu jest przyspieszenie 0-100. Po cichu liczyłem na jakieś 8,5 sek. Z moich średniodokładnych pomiarów wychodzi 9,5sek. II bieg wg licznika "wystarcza" do ok95km/h, potem muszę wrzucić III żeby bujnąć się do ok 110, wtedy też wyłączałem stoper.
A co do przełożenia to chyba skuszę się na 3,73 z diesla, na obecnym 4,1 od ok55km/h mogę bez problemu jechać na V biegu, A I bieg to wogóle za krótki jest.
Ale generalnie jestem bardzo zadowolony i liczę że więcej osób wymodzi sobie coś takiego.
  
 
Przyśpieszenie kiepsko wychodzi widzę.Kumpel z seryjnym 1.4 tyle,że na przełożeniu z trucka i odchudzonej z wykładzin i foteli(kubełki)budzie ma 10s do 96km/h(mierzone g-techem) więc VVC miernie wypada w tym wypadku.
  
 
Pomierzyłem kompresję w garach:
I ok 15Bar
II 9
III13,5
IV 13

To wszystko wyjaśnia.
Trzeba będzie zrzucić czapę i zobaczyć co ten motor jest wart.
  
 
hemi roznica nie bedzie kolosalna bo roznica w mocy nie jest gigantyczna znowu - 35 koni roznicy
  
 
Cytat:
2010-08-13 09:51:02, jaqo pisze:
hemi roznica nie bedzie kolosalna bo roznica w mocy nie jest gigantyczna znowu - 35 koni roznicy


35 kucy to ile procent? zupełnie dodatkowych kuni
  
 
Cytat:
2010-08-12 15:03:12, HEMIGTX pisze:
Przyśpieszenie kiepsko wychodzi widzę.Kumpel z seryjnym 1.4 tyle,że na przełożeniu z trucka i odchudzonej z wykładzin i foteli(kubełki)budzie ma 10s do 96km/h(mierzone g-techem) więc VVC miernie wypada w tym wypadku.



A jak zmieni bieg na III i dociągnie te 4 km/h to ile 0-100 mu wychodzi?
  
 
Cytat:
2010-08-13 07:57:48, menzuramenzura pisze:
Pomierzyłem kompresję w garach: I ok 15Bar II 9 III13,5 IV 13 To wszystko wyjaśnia. Trzeba będzie zrzucić czapę i zobaczyć co ten motor jest wart.


moze zawor krzywy?
  
 
Cytat:
2010-08-13 12:06:48, mar125 pisze:
35 kucy to ile procent? zupełnie dodatkowych kuni


bzdura, procenty nie napedzaja samochodu a konie.
  
 
Cytat:
2010-08-13 07:57:48, menzuramenzura pisze:
Pomierzyłem kompresję w garach: I ok 15Bar II 9 III13,5 IV 13 To wszystko wyjaśnia. Trzeba będzie zrzucić czapę i zobaczyć co ten motor jest wart.



zobacz czy masz rozrzad dobrze ustawiony moze sie walnales na znakach
  
 
Rozrząd dobrze ustawiony, wałki rozrządu w ładnym stanie, vvc od strony mechanicznej działa i jest dobrze poskładane. W ten drugi gar jak olejku wlałem trochę to do 17 Bar kompresja podskoczyła. Na razie jeżdżę, nic nie robię, wesele mam za miesiąc .
A co do znaczków przy ustawianiu rozrządu, w tych silnikach się to łatwo ustawia, żadnych blokad nie potrzeba, na wałkach są kołki dla kółek rozrządu itp.
  
 
heheh ja to wiem, sam raptem tydzien temu skladalem vvc

no to wyglada na to ze musisz pierscionki zrobic
  
 
Cytat:
2010-08-15 20:43:41, jaqo pisze:
bzdura, procenty nie napedzaja samochodu a konie.



racja, procenty nie napędzają samochodu.. najwyżej kierowcę.

Konie poganiają autem więc...

980kg/100KM =

980kg/135KM =


Jak dla mnie różnica jest spora.


Zrobic silnik aby był zdrowy i wtedy zobaczymy co to potrafi
  
 
A tak wogóle to jakie 135KM? vvc ma w słabszej wersji 145 horsów.