BA3 2107, Ivan - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-06-06 12:42:20, Crazy_Ivan pisze:
MarTin_, dzięki pokrowiec koła zapasowego nie był przykręcony dlatego u mnie te śrubki były bezrobotne, z lusterka odkręciłęm już wczoraj wszystkie śrubki, trójkąt siedzi mocno, a nie chę go złamać, muszę pokombinować, drzwi już mam rozebrane, teraz tylko środek mi został, znaczy się zamek, klamka i szyba. Artykuł czytałem już kiedyś, jak będę montować to przeczytam jeszcze raz



Żeby wyjac lusterka musisz wysynac z nich uszczelke - i wtedy wjmiesz je bez problemu. Napewno ci sie uda.
  
 
jak nie zakupiłes nowych małych to możemy się pomieniać, jak coś to prv
  
 
Nie miałem czasu pisać a jest o czym
Ale po kolei:

W sobotę zwołałem ekipę i wyciągneliśmy silnik, bak, cały wydech, wiązkę z przodu, szyby (przód i tył) i jeszcze coś tam porobiliśmy



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Wczoraj natomiast kupiłem nowy silnik
tak jak już gdzieś pisałem Opel GSI 2,0 150 KM
Silnik już jest u mechanika, w tym tygodniu chcę jeszcze kupić skrzynię.
Jest progres, a progres jest najważniejszy !
Ale pojawia się też mnóstwo nowych problemów, mocowanie silnika, brak blacharki; i dużo niewiadomych, wydech, stan silnika.
Teraz zabieram się za rozbiórkę blach, co sądzicie o pomyśle naciągania nadkola ? Pas przedni też będę starał się prościć z braku części. Co ze wzmocnieniem czołowym, nie wiem.

Ale co tam, działam a to jest najważniejsze
Narazie zakup silnika dał mi pozytywnego kopa, więc jest dobrze

Ryzu, dzięki za propozycję ale już mam zamówione nowe lusterka z Rosji.



Stary silnik 1500 jest na sprzedaż !!!!!!!!!
Więcej zdjęć silnika w kupię-sprzedam.
  
 
wczoraj kupiłem skrzynię biegów z omegi

dziś natomiast przyszła paczka od Bartixr'a:
1. Komplet poliuretanów na całe zawieszenie
2. Tylny stabilizator Tunningauto
3. Szpera VAL Racing, blokada na 5kg
4. Sprężyny FOBOS -40mm tył
5. Sprężyny FOBOS -40mm przód
6. Lusterka Prosport, z migaczami, migacze z błotników idą raus

i znowu jest PROGRES
  
 
to pochwal się jakie wrażenia, szczególnie interesuje mnie poz. 2,3,4,5
  
 
Trochę hardkorowo będzie upchać c20xe, ale jest to do zrobienia, rób szybko, jestem ciekawy jak go tam upakujesz
  
 
Nie wiem czy dobrze przeczytalem, ale chcesz piaskowac cala bude?
IMHO zly pomysl. Jak jest zdrowa to nie rob tego. Fabryczne zabezpieczenia sa raczej lepsze od tego co polozysz... To jednak szlo na nowa blache, a tu zle oczyscisz cos i bedzie sie sypac...
Jak nie rdzewieje samo z siebie (korozja miedzykrystaliczna - czy cos takiego - czyli korozja ktora jest w blasze od nowosci) to tylko popsujesz.
Tavrie zdaje sie rdzewialy od tak sobie.. kiepskie blachy...
  
 
jakiś czas mnie nie było, już odpowiadam:

>>Ryżu:
2 solidny kawałek pręta, ja mam fi 20mm był jeszcze 18mm z lepszego stopu, ale cena jeśli dobrze pamiętam 100 zł więcej
3 pełna profeska, widać pracę maszyn a nie kowala, ładny kartonik, instrukcja, maźnięte markerem "5 kg" podoba mi się już z wyglądu
4,5 też solidnie wyglądają te springi, tylko na jednej został kawałek nie zamalowany, dosłownie jakby ktoś trzymał na opuszku palca i malował

>>Andrew, nie będzie łatwo, ale się zrobi, skoro MarTinowi się udało z V6 z tym, że szybko to na bank nie będzie :/

>>konukera, zrezygnowałem z tego pomysłu, tam gdzie będę rzeźbić to poprawię zabezpieczenia, resztę zostawiam jak jest, lakier tylko zmatuję pod nowy


pozrawiam, Piotrek vel Ivan
  
 
ivan u8 nas w serwisie jak błotnik jest średnio pogięty nie prostujemy go nie klepiemy go tylko wymieniamy na nowy drogie błotniki nie są tylko tyle ze łada niema ich przykręcanych tylko czeba wspawać jedyny minus
  
 
części mam więc problemu nie będzie ze wstawieniem, jedynie co to otarło mi się o uszy, że polskie błotniki są 5mm krótsze :/

narazie mam ciężki orzech do zgryzienia, są dwie opcje:
1. jakoś dojdę do tego, że geometria podłużnicy jest zgodna i tylko wystarczy odciąć samo nadkole, wyciąć ten fragment z nowego i wstawić
2. jak się nie uda ad. 1 to kupić nową Ładę...