[125p] Czerwony gangowóz 1500 ME - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
gsi? wielopunkt wtrysk? to bierz nawet nie mysl o wsadzaniu gaznika spowrotem, banał to do kanta podłączyć, elektryka się nie martw, to nie jest duzo roboty.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-04-24 16:51:47 ]
  
 
Nooo wielopunkt czy nie, w sumie nie wiem... (Polonez caro+ to jest ale jednopunkt chyba bo kolektor ma normalny, a więc to nie jest gsi, zresztą ja się tam nie znam ) w sumie do boba wsadzić jednopunkt mając cała instalację silnika to kwestia kilku kabelków więc chiba się skuszę Pietrek, nie ma tak łatwo (albo mi się wydaje że nie jest) ten silnik nie ma w bloku dziurexa na aparat zapłonowy
  
 
jak jednopunkt boscha, to największy muł wśród polonezów.

wyjście na aparat powinno być zaślepione zaślepką na śrubkę.
  
 
Popatrzę co tam będzie, coś wybiorę, na 99% będzie to wtrysk. Grunt żeby się trafił nie zjechany motor. Duża jest różnica w silniku z wtryskiem boscha i silniku z wtryskiem nie boscha ? Jaka opcja jest najlepsza?

[ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2010-04-25 07:16:37 ]
  
 
Cytat:
2010-04-24 16:51:21, jaqo pisze:
gsi? wielopunkt wtrysk? to bierz nawet nie mysl o wsadzaniu gaznika spowrotem, banał to do kanta podłączyć, elektryka się nie martw, to nie jest duzo roboty. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-04-24 16:51:47 ]



Chyba, że będziesz chaiał wystartować w CA... Pozatym wtrysk w starym aucie to jak przypawianie 50 latce nowych sztucznych cycków.
  
 
Cytat:
2010-04-25 11:32:21, CarvMachine pisze:
Chyba, że będziesz chaiał wystartować w CA... Pozatym wtrysk w starym aucie to jak przypawianie 50 latce nowych sztucznych cycków.



oj Przemek, Opel manta, vw golf I, mercedesy w114 115 123 116i inne..

chya poszedles po bandzie, pierwsze wtryski były w latach 50
  
 
Cytat:
2010-04-25 22:17:35, Poramancza pisze:
oj Przemek, Opel manta, vw golf I, mercedesy w114 115 123 116i inne.. chya poszedles po bandzie, pierwsze wtryski były w latach 50



Czytałeś Marku regulamin - zasilanie nie może być zminiane (gaznik ----> wtrysk) W regulaminie jest napisane ze 125p z wtryskiem nie pojedzie.

To że wtrysk nie jest towosci lat 90tych wiem.
  
 
Tybek startujesz w CA?
  
 
Cytat:
pierwsze wtryski były w latach 50



pierwsze wtryski wykorzystywano w lotnictwie znacznie wcześniej





[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2010-04-26 11:10:32 ]
  
 
Cytat:
2010-04-25 22:17:35, Poramancza pisze:
oj Przemek, Opel manta, vw golf I, mercedesy w114 115 123 116i inne.. chyba poszedles po bandzie, pierwsze wtryski były w latach 50



wcale nie poszedł tak po bandzie, silnik OHV z kanta konstrukcyjnie wywodzi się z prehistorii współczesnej motoryzacji i nie mam tu wcale na myśli lat 50-tych, ale 30-te i 40-te
  
 
Na razie ogarnąć muszę auto pod względem technicznym- żeby było w pełni sprawne technicznie (niewiele brakuje, ale brakuje) i wizualnie. No i przede wszystkim musi być PEWNE że: wsiądę, odpalę, dojadę, skatuję i wrócę. Aczkolwiek na zlocie/zlotach mam nadzieję w tym roku będę i nic i nikt tego nie popsuje. Pytanie mam jeszcze o sam silnik i przeróbkę go na gaźnik- biorąc silnik z caro (gli lub plus- ale nie gsi, bez hydrauliki)- zaślepka na aparat będzie? A jak sprawa wygląda z napędem mechanicznej pompy paliwa? Napędem i mocowaniami jej w bloku? Pytam bo nie miałem do czynienia z takim silnikiem jeszcze. Z tego co wyczytałem to moduł zapłonowy może zostać, inny jest tylko regulator odśrodkowy, a więc razem z silnikiem, muszę mieć aparat od 1.6gle? sorki że tyle naraz ale nie wiem co będzie do wyboru- jak będzie zdrowy silnik z caro plus to chciałbym wiedzieć co do niego od razu zgarnąć.

aha do OHV- lubro 20w50 nie?
  
 
Cytat:
2010-04-26 11:22:38, Tybek pisze:
do OHV- lubro 20w50 nie?


Ja chyba właśnie lubro zaleje, bo u mnie i tak wywala oliwę przez odmę, ale jak bym miał lalkę motor to bym lał coś wyższej klasy.
  
 
Carv to auto nie wyglada na samochod do CA, poza tym to ze oni maja durny/debilny regulamin to nie znaczy, ze auta tak zrobic nie mozna.
  
 
Carva też nie wygląda Pewnie dlatego myślał, że tybek startuje.
  
 
Cytat:
2010-04-26 12:15:51, jaqo pisze:
Carv to auto nie wyglada na samochod do CA, poza tym to ze oni maja durny/debilny regulamin to nie znaczy, ze auta tak zrobic nie mozna.



Hehe no właśnie chcę żeby najpierw to auto w ogóle jakoś wyglądało, jest coraz lepiej A tymczasem najświeższe info. Mierzyłem ciśnienie sprężania w garach:

I- 10,5
II- 10,0
III- 11,5
IV- 10,0

Po zalaniu oleju do cylindrów:

I- 12,5
II- 11,5
III- 13,5
IV- 14,5

Nie ma jak auto po dziadku. Plomby na liczniku i skrzyni, blebleble, och i ach, 85 tysięcy przebiegu i silnik już się kończy , aczkolwiek tragicznie jeszcze nie jest
  
 
"moj" tzn. rodzicow wtedy MR76 po moim dziadku w 90' roku mial 50tys przebiegu, most i skrzynia chodzila jak nowa ale silnik poszedl do remontu. Mechanik stwierdzil ze sprezyny zaworowe skorodowaly i polamaly sie od dlugich przestojow w garazu (jednak tez chyba wina fabryki) a wlasciciel jezdzil na zbyt niskich obrotach i panewki ucierpialy.
Chyba po s.p. Stanislawie odziedziczylem slabosc do niskoobrotowego cruisingu (nie dotyczy upalania ).
  
 
z drugiej strony jak dawałem OHV po dupie to sie po tygodniu skończyła w tym silniku trzeba wyczuć bardzo cienką linię optymalnej eksploatacji
  
 
Bleeeee, nie mogę patrzeć już na te moje czarne felgi we fiacie z kołpakami oryginalne były srebrne czy szare? Nie wiem co z tym zrobić żeby to jak kupa nie wyglądało.
  
 
Cytat:
2010-06-20 22:09:33, Tybek pisze:
Nie wiem co z tym zrobić żeby to jak kupa nie wyglądało.




ja tez nie wiem...
ale co byś nie robił to w takiej szerokości jaką masz i tak kiepsko wyglądają - dalej nie wiesz co zrobić???
  
 
pomaluj na czerwono i daj dekle chom