Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
archivi Ford Escort Combi Rzeszow/Jasło | 2009-12-21 00:16:08 sie podepne - u mnie jest dokladnie tak samo... norma?;> |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-12-21 00:25:45 może pomogę.
z tego co wiem to włącza się zawsze, u mnie tak jest, po włączeniu klimy startują 2 wentylator szeregowo (pug 306), przy wzroście ciśnienia układ przełącza je do pracy równoległej (czyli chodzą szybciej). tam gdzie klima tam zawsze wentylator musi chodzić |
DriF 41-250 Czeladż | 2009-12-21 07:46:13 |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2009-12-21 09:08:26 Mam tak samo jak piszesz. I wszystko gra |
Nahero Escort mk7 łódź | 2009-12-21 14:48:29 to lajt. Dzięki koledzy za pomoc A czy da się jakoś teraz w zimę rozpoznać czy klima się włącza czy nie ? |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2010-03-08 23:03:05 Podepnę się pod wątek bo chyba nie warto zakładać nowego.
Potrzebuję informacji na temat wyłącznika AC klimatyzacji. Mam do podpięcia układ "klimatronic" czyli termostat wnętrza kabiny i chciałbym to zrobić prawidłowo. Wymyśliłem sobie - nie wiem czy dobrze, że po włączeniu przycisku AC sprężarka się nie załączy a dopiero termostat kabinowy będzie decydował czy sprężarka ma chodzić czy nie. Musiał bym się dostać do przewodu który biegnie z wyłącznika AC do sprężarki, czyli do przewodu ZA wyłącznikiem AC - mile widziany kolor przewodu lub nr na wyłączniku. Wiem, że w tym układzie pracuje jeszcze kilka zabezpieczeń ale jest to normalny układ szeregowy więc chyba nie powinno być problemów. I jeszcze jedna sprawa - w którym miejscu jest podłączany do układu klimatyzacji wentylator chłodnicy? Escort Mk VII, >05/1997, silnik 1,8 16V Pozdrawiam. |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2010-03-13 22:43:50
Pomimo, że układ klimy w sumie jest w MK6 i MK7 prawie identyczny to instalacja elektryczna wewnątrz komory silnika wg moich obserwacji jest inna kolorystycznie. Wiesz chyba o tym, oczywiście, że na drodze po wciśnięciu guzika klimy do sprężarki masz czujnik na osuszaczu? Podaje on info do skrzynki i jeśli jest walnięty i daje sygnał, że (nie ma ciśnienia w układzie, tzn brak czynnika bądz uwalony sam czujnik) to nie załączy się sprężarka. Czujnik osuszacza (MK6 - MK7) jest 4 pinowy. Po zmostkowaniu czujnika możesz odpalić sprężarkę. Za wentylator odpowiada, ten duży zielony przekaźnik schowany za aku. W MK7 nieraz był przykręcany do filcu w komorze silnika w okolicy kolektora. Ważny jest również czujnik na wężu idącym do chłodnicy. Jak masz klimę to czujnik ma 4 piny, zwykły ma 2 piny |