Ogólny Tuning

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
wiem że to mój pierwszy post ale jakoś trzeba zacząć.
Generalnie chciałem zabrać się za tuning mojego essiego ale niewiem od czego zacząć. I tutaj pytanie do długo letnich posiadaczy essiego od czego zacząć i w miarę możliwości ile będzie to kosztowało. I czy lepszy będzie tuning czy swap na jakiś inny silniczek? Nie wiem czy będzie potrzebne ale: Escort 1,6 V16 90km 99r
  
 
zacząć od WYSZUKIWARKI!! masz z resztą u nas cały dział TUNING ESSIEGO ... w którym masz 1616 tematów do przejrzenia... miłego czytania :] bo temat poleci zaraz do kosza
  
 
moze nalezalo by sie zastanowic na poczatek w jaki tuning chcesz isc, bardziej ottyczny czy mechaniczny. Co do kosztow to przy takiej zabawie nie ma raczej gornej granicy...
  
 
Silnik 1.6 16v jest wybitnie nietuningowalny. Bez przyczepki kasy nie podkręcisz jego tak, żebyś odczuł różnicę w osiągach. Pozostaje raczej tylko swap np na N7A.

A o swapach już trochę wątków na forum masz. Miłego czytania


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-22 11:09:06 ]
  
 
Czyli tak jak mówisz swap z tego silnika co mam na N7A. Tylko teoretycznie jakie koszty, czy będzie pasował czy będzie trzeba coś przerabiać? A tuning bardziej mechaniczny, optyczny to jakieś drobiazgi. I co do swapa inne możliwości np?

[ wiadomość edytowana przez: Fari dnia 2010-03-22 11:50:09 ]
  
 
pasował będzie, ale zapewne nie tak jak myślisz. kasy trzeba mieć całkiem sporo, bo jak robić swapa to na dobry silnik, a dobry jest (zazwyczaj) po remoncie. do tego dojdze ci masa części które ze swapem są związane pośrednio, ale nie bedzie sensu zostawiać tego na inną okazje. chyba prościej wyszłoby na 1.8 swapować, ale pewnie to cie nie kręci
jest jeszcze 2.0 Zetec z mondeo. rerszta to już wyższa szkoła jazdy i większa (x razy) kasa.
  
 
po 1 - wyszukiwarka

po 2 swap na N7A jaki by nie był to strzelam że ok 4tyś pochłonie.....
  
 
Generalnie kasa nie gra roli bo po prostu zakochałem się w essim ale niestety osiągi 1,6 nie są dla mnie zadowalające. A biorąc pod uwagę N7A było by to miłe podniesienie osiągów. Aha i takie małe pytanie jak się miał by silnik po swapie jak bym zamontował sekwencje?
  
 
Cytat:
2010-03-22 12:28:45, Fari pisze:
Generalnie kasa nie gra roli bo po prostu zakochałem się w essim ale niestety osiągi 1,6 nie są dla mnie zadowalające. A biorąc pod uwagę N7A było by to miłe podniesienie osiągów. Aha i takie małe pytanie jak się miał by silnik po swapie jak bym zamontował sekwencje?



przeczysz sam sobie.

kasa nie gra roli - ale trzeba ja mieć....


skoro nie gra roli to po co poruszasz tu temat gazu ?


poczytaj forum, naprwdę jest tu niezła kopalnia wiedzy odnośnie N7A
  
 
kasa nie gra roli, to kup samochód normalny a nie escorta 1,6
po co temat ciągnąć jak i tak na niczym się nie skończy...
  
 
Generalnie essi jest w rodzinie już trochę, ale wcześniej jako ze był rodzinny to wystarczał ale teraz ja go przejąłem i na moje możliwości jest zmodyfikowanie go bo nie wydaje mi się żeby coś dobrego kupić w granicach 6-7 tysięcy.
  
 
Cytat:
2010-03-22 13:12:16, Fari pisze:
...bo nie wydaje mi się żeby coś dobrego kupić w granicach 6-7 tysięcy.



calkiem niedawno dwa sauber`y staly na allegro za ta kase... i masz bez roboty...

dla przykladu:

sauber

f1






[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2010-03-22 13:21:22 ]
  
 
POczytaj troszke
Ochłoń jako nowy posiadacz escorta a później polecimy dalej