[Krzys_ZG] F. Esic - Poczatek - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Strumienica ma mi zastąpić kata bo ten ma luźną obudowę i ja wpada w wibrację to nie da się słuchać tego hałasu, nie wiem na ile sobie blacharz poradzi z obudową i jej spawaniem, bo jeżeli nic mu się nie uda ma po prostu kata wyciąć

Glebę sam bym chciał mieć, ale to nie teraz, na razie brak kosztów na tą operację niestety..
  
 
Za wycięcie kata (bo się tłukł),kupno i wspawanie strumienicy,zapłaciłem 150 pln.Do tego doszła wymiana środkowego na przelot,wym.rur wydechu i końcowy Mugen.Zapomniałem jeszcze o wewnętrznej polerce kolektora u galwanizera i nieco rozwierconych otworach wydechowych.Całość wyszła mnie 850 zeta,ale warto było.W moim przypadku zmiana wydechu coś dała.Jest zrywniejszy i szybciej wchodzi na obroty.Jest też głośniejszy (ma głęboki bas),bo tak właśnie chciałem.
Cytat:
Krzys z tymi strumienicami to różnie bywa.


Kju ma racje.Ja zaryzykowałem,ale mam 1.6 16V.Nie wiem jak będzie w przypadku 1.4.Może tylko ryczeć i nic więcej.
 
 
Jaką rurę używałaś ogólnie do wydechu, bo mam dziurową w kilku miejscach i od razu bym to zrobił, ale nie wiem jaką rurę kupić..

Wiec czy jest pewne że pospawanie obudowy załatwi sprawę tego kata?

Bo już sam nie wiem teraz co z tym fantem zrobić
  
 
Jak kat brzęczy to już nic nie zrobisz.Tam są wysokie temperatury (dopalanie paliwa zawartego w spalinach) i pospawanie wyleczy go tylko na przysłowiową chwile (przestanie brzęczeć).Co do mojego wydechu,to podjechałem do zaprzyjażnionego warsztatu z wydechami (tylko wydechy montaż i naprawa),powiedziałem co chcę, jak chcę i z czego chcę to mieć.Zadatkowałem robociznę i po trzech dniach odebrałem telefon z zaproszeniem na montaż,który trwał 1.5 h.Rury z metra,grzane gięte pod wymiar i średnica o 1.2cm.większa (o ile dobrze pamiętam).Wydech służy mi do dzisiaj i ma się dobrze.
 
 
a więc jakby nie było i co by się nie działo zostanie założona strumienica zamiast kata.

Dziś kupiłem maskę w stanie idealnym prawie, podgrzewane spryskiwacze i drzwi tylne lewe, bo moje były w dość opłakanym stanie. W poniedziałek przedstawię relację w formie foto z wymiany maski i drzwi.
  
 
a więc dzisiaj została założona nowa maska, nawet ten sam kolor więc odpada mi malowanie, zrobiłem kilka zdjęć na szybko telefon całej operacji.

Stara maska miał dwa wgniecenia co widać na jednym z pierwszy zdjęć w moim wątku. Z nową maską samochód od razu ładniej się prezentuje.

Na jutro planuję wymianę drzwi lewych tylnych z powodu przegnicia obramowania klamki itd.

Nowa maska


Odkręcanie starej maski




  
 
Cytat:
2010-04-06 14:06:01, kolo21dg pisze:
Na tył szukaj Zenderka, choć mało prawdopodobne że go zdobędziesz




Oj tam mało prawdopodobne, miesiąc do tyłu były 2 nakładki zendera w całkiem fajnych cenach, sam jedną łyknąłem Więc myślę że kwestia czasu jak się pojawi kolejna okazja zakupu owego rarytasu.
  
 
Oto ostatnie fotki Essiego przed wyjazdem do blacharza, w czwartek od rana samochód idzie do niego, mam nadzieje że do soboty zostanie zrobiony, tutaj kilka zdjęć tego co wygląda najgorzej.




I przód pozostanie taki jaki jest, zostanie tylko pomalowany zderzak pod kolor albo na czarno. zrezygnowałem z przodu od RS'a.
Każdy go chce mieć

  
 
może spróbuj zainstalować zderzak zendera
  
 
Też bym proponował Zenderki na przód, tył i progi, z tym że trzeba się liczyć że zajmie trochę czasu skompletowanie takiego pakietu, ale da się, tylko nie wszytko od razu Pozdrawiam
  
 
hyh... za 600zł był ostatnio caly escort z zenderami z przodu i z tyłu i silnik do przekładki 1.8 (105KM) i pełno innych gratów... więc tak najgorzej nie jest z tym kompletowaniem
  
 
Cytat:
2010-04-13 21:09:24, lukas1986 pisze:
hyh... za 600zł był ostatnio caly escort z zenderami z przodu i z tyłu i silnik do przekładki 1.8 (105KM) i pełno innych gratów... więc tak najgorzej nie jest z tym kompletowaniem



No to tym bardziej, powinno zachęcić kolegę do przeszukiwania portali aukcyjnych
  
 
I samochód właśnie odjechał do blacharza, wróci za kilka dni, oby jak nowy..

Myślałem kilka dni nad tym i doszedłem do wniosku że Escorcik będzie cicho ciemny, czyli planuje swap na 1.8 albo 2.0..

I w późniejszym czasie zenderki.

a tutaj kilka zdjęć z wymiany drzwi, nie ma gotowego efektu, zabrakło mi już czasu na zrobienie zdjęcia.



  
 
Mój genialny blacharz przeciął skrzynie biegów, olej wypłyną, nie wiem jak dokładnie wygląda to..
Skoro tak się potoczyła sprawa myślę o wymianie silnika, bo i tak będzie trzeba nową skrzynie choć tą pospawa..

Poszukuję silnik 1.8 lub 2.0 + skrzynia i potrzebne rzeczy do swapa
  
 
Tu ktoś z klubu miał 2.0

Link
  
 
Cytat:
2010-04-16 22:10:10, coastbasse pisze:
Tu ktoś z klubu miał 2.0 Link




Z tego co się orientuje to ten zestaw miał tgkone i FAROW ale chyba już się sprzedał.
  
 
Znalazłem silnik 1.8 16v w moich okolicach, jutro pojadę zobaczyć co to za wynalazek, mam nadzieje że coś dobrego..
  
 
Cytat:
2010-04-13 20:50:48, Pietrq_TSZ pisze:
Też bym proponował Zenderki na przód, tył i progi, z tym że trzeba się liczyć że zajmie trochę czasu skompletowanie takiego pakietu, ale da się, tylko nie wszytko od razu Pozdrawiam



Ja mam takiego zendera na przód - do malowania, wyszpachlowany, leży i się kurzy na niego
  
 
priv poszedł
  
 
Tutaj jego fotki, które znalazłem:



I żeby nie było, że podróbka