[MKVII] 1.6 16v - przyspieszenie przy ruszaniu - brak

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymienione: świece, przewody,cewka. Potencjometr przepustnicy sprawdzony- oporność liniowo rośnie, żądnych cofnięć. Czujnik temp. do kompa też wymieniony ( nie było ssania). Przepływka zmierzona-ok, profilaktycznie wyczyściłem. Problem- nie można "uciec" ze skrzyżowania, ja mu gaz a tu "dziura" w pedale, wtedy połowicznie wysprzęglam i powoli dodaję gazu i jedzie ( raczej się wlecze, lekki kangur ) parę metrów a potem rakieta. Jeżeli nie ciągnie od razu na pełnym biegu a tylko na połowicznie wysprzęglonym tzn. że nie ma odpowiedniej mocy???.Ale jak temu zaradzić?. Jeżeli chodzi o przyśpieszenie podczas jazdy tj. ok.

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2010-02-05 21:03:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-02-05 21:34:34 ]
[ powód edycji: uściślenie tematu ]
  
 
Wróżbitów na tym forum BRAK...
Po pierwsze regulamin
po drugie skąd potencjalny odbiorca ma wiedzieć czym ty jeździsz?
  
 
Cholera chyba pierwszy raz zapomniałem w temacie podać: MK VII,
11/1997, zetec 1,6. Sorry.
  
 
i pewnie gaz
  
 
Wiesz co miałem podobnie, sprawdź czujnik temperatury zasysanego powietrza, czy nie urwał się kabelek. Czujnik jest wkręcony w rurę dolotową. Idziesz od przepływomierza w stronę przepustnicy i na pewno znajdziesz Jeżeli nie to to pozostaje ponowne sprawdzenie świec (przerwy).
  
 
Ten czujnik też mi chodzi po głowie, połączenie jest ok., ale może wiesz jak go sprawdzić, oporność czy coś?. Czy tj. czujnik temperaturowy? i kiedy on pracuje - rozruch , ruszanie, przyśpieszanie???, co on właściwie mierzy?

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2010-02-22 20:12:12 ]

Ok. już wiem znalazłem w szukarce.

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2010-02-22 20:37:51 ]
  
 
Zmierzyć jak ... pewnie omomierzem. On zmienia rezystancję wraz ze zmianą temperatury zasysanego powietrza. Ja u siebie go nie mierzyłem bo u mnie były urwane kable. Prawdopodobnie ten czujnik ma wpływ na mieszankę i na pewno ma związek z przepływomierzem. Bo zawsze kiedy jest przepływomierz to zawsze gdzieś w dolocie jest taki czujnik. Poszukam coś jeszcze odnośnie niego i postaram się dokładnie odpowiedzieć na Twoje pytania co i do czego. W każdym razie ma on wpływ n takie przymulenie bo u mnie po zlutowaniu kabli problem takiego przymulania zniknął.

Według książki WKŁ czujnik ten powinien mieć takie wartości rezystancji:

przy -40°C: 749 do 1020 kOm;
przy -20°C: 253 do 289 kOm;
przy 0°C: 89 do 102kOm;
przy+20°C: 35 do 40 kOm;
przy+40°C: 15 do 18kOm;
przy +60°C: 7 do 8,5 kOm;
przy + 100°C: 1,9 do 2,5 kOm

[ wiadomość edytowana przez: Pietrq_TSZ dnia 2010-02-22 21:26:15 ]
  
 
ja się podłącze do tematu... u mnie tez w sumie taki sam essi tez nie ma kopa tyle ze caly czas... ale zastanawia mnie to mówicie o czujniku na tej plastikowej rurze dolotu ... tam jest czujnik ? mam gdzies taka rure od 1.8 to rzeczywiscie jest cos w deseń czujnika ale u mnie nie ma nic miedzy przeplywką a przepustnicą... :|
  
 
ZbC:
Panieeeeeee!!!!, a jako mocie fura?