[MKVII] Regulator cisnienia paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam chcialem sie zapytac jak poznac czy to urzadzenie jest zepsute i czy mozna je jakos przeczyscic pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2010-04-12 16:47:37 ]
  
 
Tam nie ma co czyścić Możesz jedynie wymienić membranę, która jest sednem sprawności tego "urządzenia".

A skąd pomysł na grzebanie przy regulatorze?
  
 
Cytat:
2007-05-16 21:26:53, Lukaszzz pisze:
Witam chcialem sie zapytac jak poznac czy to urzadzenie jest zepsute i czy mozna je jakos przeczyscic pozdrawiam

mierzac cisnienie paliwa na listwie wtryskowej z odłaczonym wezykiem podcisnienia i z podłaczonym na wolnych obrotach.
  
 
Cytat:
A skąd pomysł na grzebanie przy regulatorze?


bo mam problemy z przygasaniem samochodu jak sie nagrzeje a sprawdzalem juz chyba wszystko i mechanicy niewiedza co jest grane wiec pomyslalem ze to moze to Jak myslicie moze to byc przyczyna pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-05-17 09:50:12, Lukaszzz pisze:
bo mam problemy z przygasaniem samochodu jak sie nagrzeje a sprawdzalem juz chyba wszystko i mechanicy niewiedza co jest grane wiec pomyslalem ze to moze to Jak myslicie moze to byc przyczyna pozdrawiam

nie, to nie bedzie przyczyna.
  
 
delikatnie cieknie mi paliwo gdzies z okolic regulatora ciśnienia paliwa. Z tego co wiem to jest tam oring. Mam nadzieje ze mozna taki dostac w serwisie i że jest to część prosto wymienialna...? auto chodzi normalnie i nie ma zadnych dziwnych objawów
  
 
Cytat:
2008-12-17 16:43:17, everlast pisze:
delikatnie cieknie mi paliwo gdzies z okolic regulatora ciśnienia paliwa. Z tego co wiem to jest tam oring. Mam nadzieje ze mozna taki dostac w serwisie i że jest to część prosto wymienialna...? auto chodzi normalnie i nie ma zadnych dziwnych objawów

nie wiem jak to w rs 2000 ale ja musialem niezle kombinowac zeby dostac regulator cisnienis paliwa jedynie na szrocie gosciu zrobil przekret i dostalem za jedyne 50 zl. w serwisie powiedzieli ze to kosztuje ponad 100 zl ALE nie dostane tego. zakrecili troche...
  
 
Tylko mi nie chodzi o cały regulator cisnienia paliwa tylko o sam oring bo spod niego mi cieknie... nie wiem czy to jest czesc wymienialna wlasnie... a wydaje mi sie ze powinno się wymienic bez problemu
  
 
to wyjmij o-ring'a zmierz i wio do sklepu z normaliami.
15gr zaplacisz
  
 
Odkopie trochę ten temat żeby nie zakładać nowego.

Ostatnio szukając "fałszywego powietrza", zauważyłem że po odłączeniu podciśnienia które steruje regulatorem ciśnienia paliwa i zatkaniu otworu na kolektorze ciśnienie w samym kolektorze dość znacznie rośnie. Czy to normalny objaw? wynika z tego że regulator przepuszcza gdzieś powietrze, a z mojej wiedzy nie powinien... tylko powinien działać jak przepona.

Z ciekawości odczepiłem wężyk podciśnienia, zaślepiłem otwór w kolektorze i postanowiłem się przejechać. Ku mojemu zdziwieniu samochód dostał lekkiego kopa na gazie i na benzynie więc chyba jednak coś w tym jest, lub to jakiś zbieg okoliczności.

Podstawowe pytanie jednak pozostaje, czy takie zachowywanie regulatora ciśnienia (przepuszczanie powietrza) jest normalne, czy świadczy to o jakiejś nieszczelności samego regulatora...
  
 
a mierzysz ciśnienie w kolektorze?
Sprawdzałeś ile pali po zdjęciu wężyka?
  
 
Zwiększenie ciśnienia w kolektorze wywnioskowałem organoleptycznie poprzez moc z jaką zasysany był przewód podciśnienia serwa. W "normalnych" warunkach z podłączonym wężykiem regulatora mogłem nim poruszać, leciutko dał się wysunąć z kolektora, po zaślepieniu otworu po wężyku regulatora ciśnienia przy użyciu normalnej siły nie dało się nawet poruszyć tym przewodem.

Aktualnie spalania na benzynie nie sprawdzałem, ale ogólne spalanie na benzynie jak ostatnio sprawdzałam to ok 15litrów, na co dzień śmigam na gazie i po mieście mam do 12litrów max, na trasie 8litrów, a benzyną upijał się odkąd go mam dlatego zacząłem szukać fałszywego powietrza.