[MK VII] urwana śruba łączenia kolektora z wydechem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Mam problem przy moim escorcie 1.6 16V ponieważ przy odkręcaniu wydechu pourywały mi się śruby łączące kolektor wydechowy z samym wydechem. Z jednej strony skręciłem zwykłą śrubą tylko że pod nakrętkę dałem sprężynę natomiast jest problem z drugą bo nie mam pojęcia jak się do niej dostać i chyba nie da się tam użyć zwykłej śruby bo nie ma miejsca. Więc może ktoś podpowie jak to zrobić żeby było dobrze z góry dzięki
  
 
Ja bym wymienił kolektor.Najmniej roboty i święty spokój.
 
 
A co ma kolektor do tego jak te sruby są przelotowe .
  
 
Cytat:
2011-04-02 22:02:58, kamil76 pisze:
A co ma kolektor do tego jak te sruby są przelotowe .


Hmm...a to czemu u mnie jest inaczej ?
 
 
ja u siebie w 1,8 a myślę że są to bliźniaczy silniki miałem tą śrubę przebitą sworzniem w kolektorze .
  
 
Cytat:
2011-04-02 22:10:56, kamil76 pisze:
ja u siebie w 1,8 a myślę że są to bliźniaczy silniki miałem tą śrubę przebitą sworzniem w kolektorze .


Ja mam na kolektorze dwie szpilki,potem dopiero rura i dwie sprężyny z nakrętkami.Zetec 1.6 16V z 99roku.Tak jest fabrycznie w moim przypadku i nie przerabiałem tego.Stąd moja wypowiedz,że lepiej kolektor wymienić.
 
 
U mnie Panowie były te śruby przebite sworzniami tylko do jednej praktycznie nie ma dostępu a tak w ogóle to gdzie można takie kupić ?bo w sklepach motoryzacyjnych nie znalazłem i dlatego kombinuje inaczej ale jak narazie nic mi z tego nie wyszło