Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bysiorek Sympatyk FEFK Skarbonki :P Bydgoszcz | 2010-08-25 21:24:04
Z moim czy Transika ? |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-08-25 22:47:59 temat tyczy się twojego auta a wiec co działo się z twoim motorem ?? |
Bysiorek Sympatyk FEFK Skarbonki :P Bydgoszcz | 2010-08-26 10:59:10 U mnie okazało się że termostat się zaciął ale tak dziwnie że był zawsze zamknięty więc tylko mały obieg chodził i autko się strasznie grzało i wysokie ciśnienie były na przewodach tak że wszystkie nieszczelności mi się pokazywały Co więcej miałem trudności z odpalaniem (czarne świece) bo zalewało mi silnik co się okazało to regulator ciśnienia paliwa poszedł i nadstan paliwa zamiast wracać do baku to szedł podciśnieniem przez dolot do cylindrów, owe podciśnienie też było skopane hehe nie wszystkie przewody były podłączone część brakowało a trzech poprzednich "pseudo-mechaników" nie umiało sobie poradzić z tym problemem. Teraz autko stało tydzień czasu bez odpalania wsiadam do niego i pali od kopa nawet na zimnych obrotach nie faluje i nic nie pryka więc jestem mega z nich zadowolony gdzie najpierw przez półtora miecha nikt nie kumał o co biega chłopaki z kupy złomu w 2 dni zrobili i wyregulowali jak trzeba. |
lipek88 Sympatyk FEFK RS Kruszwica | 2010-08-31 19:13:16 Czyli na spota zobaczymy 100% z RS Najważniejsze że bryczka chodzi jak powinna bo to chyba najbardziej cieszy...(bynajmniej mnie ) |
Bysiorek Sympatyk FEFK Skarbonki :P Bydgoszcz | 2010-09-01 19:20:50
Raczej tak teraz mam parę duperelek do zrobienia, muszę uszczelnić pokrywę zaworów bo polerce troszkę mi żyga Jeszcze nie mam ogrzewania a zima za pasem brrrr chyba mam zatkaną nagrzewnice wąż doprowadzający ciecz do chłodniczki jest gorący a powrót zimny miał ktoś kiedyś taki przypadek ? i czy dużo roboty z wyjęciem owej nagrzewnicy? w tą sobotę mam troszkę czasu ale nie cała więc jak by ktoś miał jakieś pomysły jak to ugryść to czekam na wszelkie info. |
lipek88 Sympatyk FEFK RS Kruszwica | 2010-09-03 20:27:38 ojojoj nagrzewnica.... trochę trzeba się nagimnastykować, dechę od dołu odkręcić (tylko dó,ł nie całą) mocno odchylić i szarpać się Strasznie nie wygodnie jest, temat ten przerabiałem w zimę -15'C pod blokiem więc wykonalne w owych warunkach bez relanium
Powodzonka |
krzysiek22122 kielce | 2010-09-06 09:32:20 siema jak zrobiles progi bo u mnie tez sa takie ze sie sypia i nie ma jak poszpachlowac tego.?? |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2010-09-06 09:58:15
ty nie szpachluj tylko oddaj do blacharza, zeby wspawal nowe. |
Bysiorek Sympatyk FEFK Skarbonki :P Bydgoszcz | 2010-09-06 16:12:05
Może nie powinienem tego tu pisać ale kupiłem kawał blachy i na giętarce powyginałem je. Koszt takiej operacji to jakieś 60 zł za arkusz blachy z jednego arkusza idzie zrobić 3-4 progi Umie niby tylko reperaturki potrzebowałem wymienić ale jak już go ciachałęm to wolałem całość wymienić i teraz wiem co mam a szpachla to nadaje się tylko na wykończenie jako przygotowanie do malowania |
lipek88 Sympatyk FEFK RS Kruszwica | 2010-09-26 17:20:23 Escort RS Dlaczego?? |
Bysiorek Sympatyk FEFK Skarbonki :P Bydgoszcz | 2010-09-26 17:27:33
w skrócie bo mnie już na niego nie stać |
Bysiorek Sympatyk FEFK Skarbonki :P Bydgoszcz | 2010-09-27 18:50:05 |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2010-09-27 20:00:46 żle się dzieje... |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2010-09-27 20:52:38 no wlasnie, a jak nie daj Boze cos da o sobie znac w trakcie modow to potem jezdzi taki nie dokonczony, rozgrzebany rs |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2010-09-27 20:55:49
wiem ,bo ja tak mam co prawda, bardzo nie widac, ale jednak jak sie do srodka wsiadzie to widac, ze paru rzeczy brakuje. najwazniejsze, ze juz wiem co go boli takze potrzebny mi jest tylko kanal, zeby sie z tym uporac , a potem dokonczyc mody [ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2010-09-27 20:58:59 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2010-09-27 20:59:49
Jarcio,farmazonow nie opowiadaj. Rs nie jest skarbonka ze wzgledu na silnik - ten silnik jest taki sam jak kazdy inny,baa nawet lepszy bo watpie,ze zetec wytrzyma 20 lat katowania. Ooo ,a ze teraz wiekszosci rsow zbliza sie latek 18-20 to co sie dziwic,ze naprawic trzeba - raz na 20 lat to tragedia ?? Powiedz jaki procent escortow to katowane od zawsze 1,6?? Zgodzisz sie ,ze wiecej RSow (wg mnie kazdy dostaje i dostawal w palnik) ma ciezki zywot?? Trzeba na pewne sprawy obiektywnie spojrzec i racjonalnie podejsc do sprawy. Zeby trzymac sportowe auto (do polowy lat 90tych RS z pewnoscia nim byl) i w dodatku tak stare niestety ale trzeba miec $$ tak juz jest. Nie problemem jest sam zakup,to jest najmniejszy pikus. Jak nie stac Ci na zakup 3 RSow to nie bedzie Cie stac na utrzymanie jednego. |