[proffesor] Czas sie przebudzić z zimowego snu - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie ma co siedzieć bezczynnie zima tusz tusz trzeba kompletować wszystko na nowy sezon na wiosnę dziś przyszły amorki na razie przód


[ wiadomość edytowana przez: proffesor dnia 2011-10-14 20:57:35 ]
  
 
czas odświeżyć temat.
Wreszcie doczekałem swapa.
O to zdjęcia z dzisiejszych prac

FOTY

[ wiadomość edytowana przez: proffesor dnia 2012-01-04 23:16:50 ]
  
 
A przepraszam bardzo, co w zamian wlatuje?
  
 
Cytat:
2012-01-05 12:47:47, emtees pisze:
A przepraszam bardzo, co w zamian wlatuje?



Cytat:
2012-01-04 23:07:17, proffesor pisze:
Wreszcie doczekałem swapa.



No jak kolega Swapa już się doczekał,to chyba koniec prac i będzie nim jeździł tylko z górki,albo żagiel gdzieś jakiś ma
  
 
a ty czasem nie wziales tego rsa z allegro??
bo wczoraj byl a pozniej juz zakonczona aukcja wiec chwal sie a nie

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
żaden RS, ani żadne koniec prac.
silnik wchodzi 1,8 115
a prac nad samochodem jeszcze trochę będzie tak szybko nie zakończę projektu
  
 
Będziesz zadowolony z tego silnika
  
 
wiem dużo już o tych 115 słyszałem że są oszczędne i dość zrywne czy jakoś tak

dziś dalszy ciąg prac wieczorkiem podeśle zdjęcia
  
 
115 konny zetec to dobry wybór. Również zrobiłem swapa na ten silnik. ogólnie jestem zadowolony. Jednak teraz widzę że tych kucy nadal mi brakuje. Żałuję że od razu nie wsadziłem 2,0 z mondka...
Apetyt rośnie w miarę jedzenia...
  
 
Cytat:
2012-01-05 14:13:05, proffesor pisze:
wiem dużo już o tych 115 słyszałem że są oszczędne i dość zrywne czy jakoś tak dziś dalszy ciąg prac wieczorkiem podeśle zdjęcia

ja tam słyszałem że wzystkie ilniki escorta palą ok 10 l beny



ps. każdy swap jest dobry
  
 
Powodzenia i cierpliwośći przy przekładaniu instalacji elektrycznej
  
 
no dzisiaj już siedzi u mnie 115 wszystko najgorsze zrobione silnik usadzony na poduchach, maglownica i i drążek kierowniczy tez poszedł ze 115, komputer tez już jest, wiązka elektryczna pociągnięta ale brakuje wiązki imobilaizera wiec jak próbowaliśmy odpalić to tylko kreci ale nie chwytał ale tak na dzień dzisiejszym zostały tylko takie rzeczy kosmetyczne zalać go płynem chłodniczym, tłumik dokręcić, maskę przykręcić, uporządkować kable, załadować gaz i można śmigać
  
 
Powodzenia, ja ostatnio robiłem swap'a diesel'ka wiem ile to pracy
  
 
mnie teraz czeka swap z 1.3 na 1.6 16 ale jeszcze nie wyciaglem z dawcy serca i mysle czy sie oplaca to robic czy od razu 1.8 wrzucic... sorry za OT

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
na 1,8 od razu bo 1,6 to tylko 90km i pojeździsz ze 2,3 miesiące i będziesz niezadowolony a 1,8 mniej pali od 1,6 i ma więcej kucy
  
 
nonono widze, ze nie oceniony tados pomaga w pracach
  
 
no a jak sam bym sobie nie poradził, ja w tych sprawach jestem zielony
  
 
Cytat:
2012-01-07 13:55:47, proffesor pisze:
ja w tych sprawach jestem zielony



Ja też
uczę się na twoim aucie
  
 
Cytat:
2012-01-07 15:01:32, djtados pisze:
Ja też uczę się na twoim aucie



To tak jak ja.
  
 
filmik z wywozu silnika KLIK