Tarcze hamulcowe Rs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zastanawiam się nad tarczami i mam kilka do wyboru...
1. mikoda
2.ziemermman nawiercane na wylot
3. brembo max (tyle że średnica 258mm bo 260 nie widziałem w sprzedaży)

Co sądzicie o tych tarczach?
Czy ktoś jeździ na takich??
Najbardziej skłonny byłbym do zakupu tych brembo bo cena/ jakość wydaje mi się najlepsza
  
 
Tados jak chcesz załatwię Ci wyczynowe BREMBO.
  
 
A spra3wdzałem ostatnio cenę to cos koło 1000 zł,tylko bez rabatu było
  
 
Mikody tez masz nawiercane/nacinane,ale po co to?? Ty zwykly urzytkownik tego raczej nie odczujesz,a klocki bedziesz zmienial szybciej i wiecej syfu na felgach.
  
 
Acha,do swojego cossa zalozylem mikody - po co przeplacac
  
 
Cytat:
2007-12-05 22:22:43, Seba pisze:
Mikody tez masz nawiercane/nacinane,ale po co to?? Ty zwykly urzytkownik tego raczej nie odczujesz,a klocki bedziesz zmienial szybciej i wiecej syfu na felgach.

'
Zwykły niezwykły ale szybko lubi śmigać...
Ze 200 też trzeba się zatrzymać....
Remik twoja propozycja jest kusząca ale kosztowna...
zamiast wydawać te 1000zł to bym wsadził z V6
w sumie to nie pomyślałem wcześniej bo mogłem właśnie od mondka wsadzić...
ale teraz za późno bo już nówke zime mam na 14-stkach...
  
 
Cytat:
2007-12-05 22:30:37, djtados pisze:
' Zwykły niezwykły ale szybko lubi śmigać... Ze 200 też trzeba się zatrzymać.... Remik twoja propozycja jest kusząca ale kosztowna... zamiast wydawać te 1000zł to bym wsadził z V6 w sumie to nie pomyślałem wcześniej bo mogłem właśnie od mondka wsadzić... ale teraz za późno bo już nówke zime mam na 14-stkach...



Zrob jak chcesz,ale nowa tarcza zwykla czy nie zwykla i tak Ci wystarczy,bo jest nowa,nowe klocki i inna bajka porownujac do zurzytych/starych hamulcow.
  
 
Cytat:
2007-12-05 22:33:08, Seba pisze:
Zrob jak chcesz,ale nowa tarcza zwykla czy nie zwykla i tak Ci wystarczy,bo jest nowa,nowe klocki i inna bajka porownujac do zurzytych/starych hamulcow.


ale i tak chyba sobie właśnie te mikoda(ew brembo max) założę....
A na tych tarczach szybciej się zużywają klocki?
  
 
ja mam lucasy
  
 
Cytat:
2007-12-05 22:36:48, djtados pisze:
ale i tak chyba sobie właśnie te mikoda(ew brembo max) założę.... A na tych tarczach szybciej się zużywają klocki?



Tak,przez naciecia i otwory szybciej klocki ida.
Wejdz na strone mikody i kupisz prosto od producenta za dobre pieniadze.
  
 
TU
  
 
Odświeżam temat
Seba jesteś pewien że te tarcze są do RS-a?
Z tego co zauważyłem u siebie i na zdjęciu tarcze muszą być wentylowane i są inne rozmiary...
ZDJECIE


EDIT:

takie coś znalazłem, to chyba do mojego
link

[ wiadomość edytowana przez: Berry dnia 2008-06-16 11:29:18 ]
  
 
do RS2000 są te tarcze:

www.mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=2491

dla pewności nr ATM 0724, dedykowane do Oriona 1,8 16v 96kW
  
 
Tak podepnę się pod temat...
Przeszczepiam ostatnio hamowniki i mam pytanie odnośnie teracz mikoda? JAk to się sprawuje, jakie klocki do tego dajecie?
Jak się to ma do ATE, Zimmermana, Brembo?
  
 
ja mialem zalozone u siebie mikody nawiercane nacinane 240 mm zmienilem tylko ze wzgledu na to ze zalozylem od RSa 260mm

Moim zdaniem bardzo dobre tarcze w stosunku do ceny do tego klocki brembo i bylo gicior. Fakt ze na RSowych tarczach hamowanie lepsze ale widomo wieksza srednica... jak te ktore mam zajezdze to bez zastanoweinia kupuje mikody...
  
 
Też mam tarcze Mikoda 260mm ale bez udziwnień i nie narzekam
  
 
mikoda dobre tarcze, natomiast najtańsze brembo często się krzywią i trzeba z nimi papa :/
  
 
Ja natomiast czytałem na różnych forach (m.in Mazda/VW) że Mikody generalnie wytrzymują mniej km od innych, a wersje nacinane/nawiercane nie nadają się do ostrzejszej jazdy bo są robione z dokładnie tego samego stopu co pełne, przez co ich struktura jest osłabiona. Wielu osobom wersje nacinane/nawiercane się gną przy gwałtownych zmianach temp (kałuża) lub odpryskują fragmentami w miejscach nawierceń/nacięć. Fajnie to wygląda, ale można się na nich przejechać...

Dlatego do swojego RSa kupiłem sprawdzone tarcze/klocki TRW (390zł komplet).
  
 
Cytat:
2010-07-21 10:12:30, VenPL pisze:
Ja natomiast czytałem na różnych forach (m.in Mazda/VW) że Mikody generalnie wytrzymują mniej km od innych, a wersje nacinane/nawiercane nie nadają się do ostrzejszej jazdy bo są robione z dokładnie tego samego stopu co pełne, przez co ich struktura jest osłabiona. Wielu osobom wersje nacinane/nawiercane się gną przy gwałtownych zmianach temp (kałuża) lub odpryskują fragmentami w miejscach nawierceń/nacięć. Fajnie to wygląda, ale można się na nich przejechać... Dlatego do swojego RSa kupiłem sprawdzone tarcze/klocki TRW (390zł komplet).


Ja w swoim RS miałem mikody nacinane i nawiercane dwa razy pod rząd i nie było żadnych problemów z odpryskami pęknięciami ani nie wyginały się a wolno to się nie da jeździć eReSem i kałuże też były po drodze. Wiadomo nie są one super hiper bo są lepsze ale za takie pieniądze są ok.
  
 
Cytat:
2010-07-21 10:21:22, Kijarasz pisze:
... Wiadomo nie są one super hiper bo są lepsze ale za takie pieniądze są ok.


A ja właśnie szukam lepszych...