[MKVI] Mazut z reduktora. Jak go spuścic ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam otóż czytałem na innym forum że w instalkach II gen w reduktorach zbiera się taki olej-mazut. Mam reduktor landi renzo o taki: KLIK !!!. Mam pytanie w którym miejscu jest u mnie ta śruba od spuszczania tego syfu ???

[ wiadomość edytowana przez: janek18 dnia 2010-05-13 19:19:48 ]
  
 
zapewne pod spodem. sprawdz tam
  
 
Na zdjęciu reduktora jest tylko jedna śruba pod spodem o ta i nie wygląda na taką którą miałby lecieć ten olej może to od czegoś innego

[ wiadomość edytowana przez: janek18 dnia 2010-05-13 19:34:50 ]
  
 
W tym temacie FEFK kolega ma opisane te śruby oprócz właśnie tej czyli to powinna chyba być ta ???
  
 
To ta którą pokazujesz na 100%
  
 
dokladnie
  
 
Dzięki za odpowiedzi dziś zabieram się do roboty pozdro
  
 
pamietaj oczywiscie zeby robic to po rozgrzaniu silnika aby olej byl zadki
  
 
Dziś byłem w Gostyniu po przyjechaniu do domu wziąłem się za spuszczenie tego syfu wyleciało go może ze 60 ml myślałem że będzie więcej auto czuć że trochę lepiej przyśpiesza w przyszłym tygodniu jeszcze filtr gazu oraz powietrza zobaczymy jak po tych zabiegach pójdzie moja maszyna. Mam jeszcze takie pytanie ile kosztowałaby regeneracja mojego reduktora i czy dałbym radę zrobić to sam ??? Pozdro
  
 
Kilkadziesiąt złotych. Dasz radę zrobić sam, ale musisz trzymać się kilku zasad:
1. Absolutnie i bezwzględnie na czas prac zakręcić zawór gazu przy butli.
2. Z przewodów spuszczaj gaz powoli, jeśli robisz to w garażu to otwórz wszystkie okna i drzwi. Nie pal papierosa bo możesz stracić garaż i wylądować w szpitalu.
3. Składając reduktor i podłączając do instalacji zwracaj szczególną uwagę na szczelność. Po zmontowaniu i wstępnym ustawieniu śrub regulacyjnych przełącz silnik na gaz tylko na moment, po czym zgaś go i posłuchaj czy z okolic reduktora nic nie syczy. Jeśli syczy to dokręć śrubki przewodów prowadzących gaz do reduktora.