LADA VFTS E1 - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
[czarny humor mode: on]

Trzeba zadzwonić po tych z serii National Geographic- Tuż Przed Tragedią (Seconds From Disaster). Niech przyjadą i zrobią rekonstrukcję tragicznych zdarzeń które doprowadziły do katastrofy

"Katastrofy nie zdarzają się same. Są skutkiem łańcucha krytycznych wydarzeń. Odtwórzmy je i przeanalizujmy... W dzisiejszym odcinku - latające koło zamachowe"



[czarny humor mode: off]
  
 
buehehe to bylo dobre
  
 
Hmm, nie bardzo rozumiem, rozerwales skrzynke, uszkodziles blok, i zalozyles potem klowke ?
Poza tym pisales cos o walku i przelozeniu 6tego biegu - ze sie uszkodzil.
To co sie w koncu uszkodzilo ? 4biegowa skrzynia czy inna ?
A moze dwa razy uszkodziles, i dopiero za drugim razem doszedles ze to wal/blok jest krzywy.

Heh, przypomina mi sie moja przygoda z dyfrem - ukrecilem polos - myslac ze to tylko ona jest ofiara, wymienilem-wyjolem ukrecony kawalek - a dopiero pozniej sie okazalo ze i tryby poszly, jak znow zaczelo strzelac.

Hah, tak czy inaczej powodzenia w skladaniu.Duzo sil i zaparcia
Polpierscienie oporowe na wale- maja swoje wymiary - trzeba je tak dobrac, aby luz osiowy byl nalezyty.
  
 
Ja to rozumiem tak, najpierw do pierwszego montażu założył zwykłą bez tej blachy, a potem założył kłową i ją rozwalił.
  
 
dokładnie, Seba się doczytał widzę dokłądnie moich dywagacji
  
 
ok, bo nie wszyscy łapią co piszę, więc:

po 1 - swiadkow mam na to ze bez blachy silnik zblokowalo, nie ze sie rozlecialo na trasie
po 2 - skrzynia ktora poszla na pierwszy montaz byla seryjna, 4 biegowa, o zebach skosnych, zalana olejem HIPOL jakby komuś tych danych brakowalo
po 3 - skrzynia ta zostala przykrecona do silnika bez blachy przez co nastapilo zablokowanie wału silnika - oznacza to ze walem nie dalo sie przekrecic
po 4 - podczas proby przekrecenia silnikiem w takiej pozycji nastapilo prawdopodobnie uszkodzenie polpierscienia oporowego ze wzgledu na jego niską jakosc
po 5 - w wysnuwaniu teorii nie nalezy bazowac na zdjeciach zamieszczonych w tym watku, a na opisie slownym - nie jest to historyjka obrazkowa ewentualnie zapraszam do warsztatu pokażę wszystko ze szczegółami i rekwizytami, nie chce mi sie robic calego fotoreportazu
  
 
No i co tam się dzieje z tym twoim autkiem.
  
 
jak tam prace przy bolidzie 3reezzzz ?
  
 
nieiwele, poki co Evo było na tapecie
  
 
własnie nowe sprzęgiełko przyszło
  
 
Evo 2 na budowie:




  
 
pustke widzę pustkę
za dużo szlifowania blach
  
 
tzn?
  
 
Evo 2 na budowie:

dwukropek sugeruje mase wspanialych zdjec

a tak z ciekawosci, jakie masz kola, znaczy w calach i profil? te z tylu to na mega wygladaja. Sa tam jakies dystanse czy felgi takie et maja?
  
 
nie kumam ale ok

co do kol to 190/535/13, z tylu 20mm na strone dystans, z przodu 17mm
  
 
Wydaje mi sie czy w tym silniku tez brak blachy ktora spowodowala(jak przypuszczasz) problem z walem ? Skutkujac urwanym zamachem ?
  
 
yop, brak bo bedzie dolozona przed zlozeniem ze skrzynia jest juz wycieta odpowiednio
  
 
evo 2
  
 
VFTS Dyno Run












[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2010-09-13 23:10:43 ]
  
 
a wykres pokazesz?