[MKVI] Turbo do 1.3 gaźnik - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po przeczytaniu tego tematu zauważam, że turbo podnosi ciśnienie
Wiele osób pisze że to nie ma sensu, że nie bedzie 300hp, że 2.0 N/A to obleci itd... Podejrzewam że autor traktuje turbo w 1.3 bardziej jako 'usprawnienie' niż jako faktyczne dodawanie mocy na poziomie rajdowym. Jeżeli takie jest marzenie to czemu je krytykować?? Wg mnie turbo w 1.3 należałoby robić możliwie minimalnym kosztem (ale nie na odwal się) Tak żeby było 'prymitywnie'. chyba lepiej by było bez elektroniki. zapewne bedzie troche trudniej to wszystko wystroić, ale układ bedzie prostszy. mam o tym średnie pojęcie więc nie będę sie wdawał w polemike ze znawcami. (bez urazy)
ciekawi mnie jak będzie się ten wątek dalej rozwijał i czy autor podejmie się tego co zaplanował.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-07-25 22:17:47 ]
  
 
posiadam silnik 1.4 i chętnie bym dołożył turbo dla usprawnienia poruszania się, sam jestem ciekaw co zostanie wymyślone w tym temacie..
  
 
Cytat:
2010-07-25 23:03:48, iLP pisze:
posiadam silnik 1.4 i chętnie bym dołożył turbo dla usprawnienia poruszania się, sam jestem ciekaw co zostanie wymyślone w tym temacie..



zapewne nic
chyba ze zalozyciel watku zrobi cos sam i pokaze...
na porady z tego forum niestety bym nie liczyl

-----------------
passionford.pl
  
 
Cytat:
2010-07-26 22:24:07, _Maly_ pisze:
zapewne nic chyba ze zalozyciel watku zrobi cos sam i pokaze... na porady z tego forum niestety bym nie liczyl



Bo kto normalny pakuje turbo do 1.3..................
  
 
A kto normalny wogóle ładuje turbo, ITB, ... itp ?

Yeżyk ten garrett u Ciebie teraz siedzi ?
 
 
Ja bym chetnie odnowil temat uturbienia essiego...
Ktos cos ruszal w tym kierunku ?
intrygujaca fota wstawiona przez kolege... cos wiecej o aucie ?


Jako ze pare escortow stoi mi na placu czasem chetnie bym sie pobawil... wybuchnie to wybuchnie a doswiadczenie moze byc ciekawe...
  
 
Cytat:
2010-07-26 22:29:35, djtados pisze:
Bo kto normalny pakuje turbo do 1.3..................



producent Fiata UNO?

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Cytat:
2010-09-09 18:21:14, Praethorians pisze:
producent Fiata UNO?



Ale nie do gaźnika i nie do 1.3 tylko 1.4( wg mojej wiedzy)
  
 
Cytat:
2010-09-09 18:48:27, djtados pisze:
i nie do 1.3 tylko 1.4( wg mojej wiedzy)



to zmienia postac rzeczy
  
 
Cytat:
2010-09-09 18:48:27, djtados pisze:
Ale nie do gaźnika i nie do 1.3 tylko 1.4( wg mojej wiedzy)



a wedlug mojej wiedzy i do 1.3 i 1.4
  
 
uno miało 1.3T, punto 1.4T
  
 
Uno miały 1.3 Turbo i 1.4 Turbo, a i Punto miało to samo 1.4 Turbo co i Uno
  
 
KLIK


-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Wersje silników FIAT UNO
  
 
itak zaden z tych projektow nie wypali, to Wam od razu mowie, a dlaczego to juz tlumacze, wiekszosc co pyta o takie zabiegi tutaj to od razu wie ze itak tego nie zrobi albo dowiaduje sie o tym w trakcie, bo dowiaduja sie ze turbo to nie tylko zalozyc turbosprezarke orurowanie i juz mozna sie cieszyc z przyrostow 50 %, glownym i zasadniczym problemem przy montarzu turbo dla zwyklego posiadacza escorta (nie mowie o maniakach dla ktorych essi to ktores auto w rodzinie i do zabawy)jest strojenie, poza tym 1,3 w escorcie to ja nie wiem czy jakiekolwiek turbo wytrzyma, i nie porownywac z uno czy punto bo to lekkie auta i tu taki silnik ma osiagi a w escorcie jak zrobisz 120 km z tego 1,3 to malo ze pewni dlugo nie pojezdzisz to co za osiagi z tego beda ? jak polujecie w takie moce to lepiej kupic jaz te xr3i i gwarantuje ze moze byc katowany i na pewno wytrzyma dluzej niz takie 1,3 turbo, a jak ktos chce koniecznie 1,3 turbo no to po prostu kupic uno lub punto
Przypomne osobe Grandxr3i jak po nim jechaliscie itd ? a co sie okazalo? bez zbednego pytania na forum i zakladania setek tematow po prostu zalozyl turbo.
  
 
a ja mam 1.3 bez turbo i jest mi z tym całkiem dobrze ... a jak bede chciał mocy to kupie calibre heheheh

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Nigdy nie lubiłem aut na F dlatego się nie znam
  
 
BOOST z owego garetta
  
 
Cytat:
2010-09-10 18:43:36, Praethorians pisze:
a ja mam 1.3 bez turbo i jest mi z tym całkiem dobrze ... a jak bede chciał mocy to kupie calibre heheheh



Odezwał się ten co ostatnio mówił o swapie na xr3i

Cytat:
2010-09-10 18:39:43, dulin7 pisze:
itak zaden z tych projektow nie wypali, to Wam od razu mowie, a dlaczego to juz tlumacze, wiekszosc co pyta o takie zabiegi tutaj to od razu wie ze itak tego nie zrobi albo dowiaduje sie o tym w trakcie, bo dowiaduja sie ze turbo to nie tylko zalozyc turbosprezarke orurowanie i juz mozna sie cieszyc z przyrostow 50 %, glownym i zasadniczym problemem przy montarzu turbo dla zwyklego posiadacza escorta (nie mowie o maniakach dla ktorych essi to ktores auto w rodzinie i do zabawy)jest strojenie, poza tym 1,3 w escorcie to ja nie wiem czy jakiekolwiek turbo wytrzyma, i nie porownywac z uno czy punto bo to lekkie auta i tu taki silnik ma osiagi a w escorcie jak zrobisz 120 km z tego 1,3 to malo ze pewni dlugo nie pojezdzisz to co za osiagi z tego beda ? jak polujecie w takie moce to lepiej kupic jaz te xr3i i gwarantuje ze moze byc katowany i na pewno wytrzyma dluzej niz takie 1,3 turbo, a jak ktos chce koniecznie 1,3 turbo no to po prostu kupic uno lub punto Przypomne osobe Grandxr3i jak po nim jechaliscie itd ? a co sie okazalo? bez zbednego pytania na forum i zakladania setek tematow po prostu zalozyl turbo.




-Właściciel mówił ze chce mieć 20 KM więcej a nie 60KM



Ps. A do autora to proponuje robić coś w domowym zaciszu a potem pokazać to na forum