[SHEPPARD] MK VII KOMBI- Projekt Green Arrow - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Heh specialnie dla SUREC. Nikt sie nie czepial braku rejestracji bo rejestracja jest mocowana na NITY)




i jeszcze fotki po ukonczeniu wydechu i moje 17"







  
 
Cytat:
2010-07-23 14:48:20, zsmarti pisze:
a ty Matek się znasz ja mówiłem o tych m3



właściwie to mialem w planach kupić ale nie ma adapterów do mk7;(
a co myslisice o chromowaniu tych oryginalnych elektrycznych;D
  
 
Panowie po dwóch dniach walki z radiem w końcu je założyłem.. Jednak 1.8 din to nie 2 din.. Porostu istna Teksańska Masakra gumówka żeby je wpasaowac;p

jednak efekt oszałamiający chociaż delikatne szpary zostały ale mam juz pewnie pomysll. Jest juz późno wiec fotki wrzucę jutro..

A co do radio to po prostu rewelacja świetnie gra i odtwarza wszystko DVD DIVX MP3 MP4
W planach mam podłączyć antenę telewizyjna i kamerę cofania

))
  
 
1. Relingów z Essa nie da się trwale pochromować.
2. Nie chromuj lusterek, jeśli z profilu z zewnątrz brakuje innych detali z chromu, j np. felgi. Z resztą obudowy lustra nie są metalowe więc o chromowaniu raczej zapomnij - tylko oklejenie folią imitującą chrom wchodzi w grę - jeśli nadal chcesz mieć takie lusterka.
3. Przy takim ospoilerowaniu i dużych felgach musisz go obniżyć bo - zniszczysz sobie auto. Niby paradox, ale to prawda.

Nadal nie napiałeś jaki tam masz silnik.
  
 
Dzieki Tigerbart.. Jednak slyszalem ze elementy plastikowe mozna jakoas metoda chromowac.. co do obnizenie jeszcze sie zastanawiam z racji ze autko a konkretnei zderzaki bede ciagnal po ziemi;pp

a relinig chyba jednak pomaluje w kolorze welg)

dzieki za zainteresowanie pozdrawiam
  
 
Relingi możesz spolerować na lustro i pomalować dobrym lakierem bezbarwnym aby nie zmatowiały i nie korodowały. Relingi są ze stopu niklowo-aluminiowego więc malowanie w kolor - tylko proszkowo, a chromowanie odpada.

  
 
Ok tak ja obiecywalem oczekiwane fotki. Narazie tylko 2 nie mialem czasu..;(




  
 
Radyjko (jeśli to wciąż można nazwyać po prostu radiem ) wygląda naprawdę zacnie.

Szkoda tylko że w środku:
1. Drewno na kierownicy i gałce różni się odcieniem.
2. Na desce jest czarny plastik zamiast drewnopodobny.

P.S. Dalej nie napisałeś jaki tam masz silnik. Nie wstydź się, nawet jeśli to 1.3 w gazie
  
 
Heh;p Silnik to standardowy klekot ;D 1.8 TD z intercollerem czyli 90km.. Po calkowitym remoncie.. wiec dziala idealanie, i jest ekonomiczy..Zalozyem jescze magnetyzery ale narazie nie widze roznicy;pp

a co do drewnianej obudowy Ghiaa to jeszcze sie zastanawiam
  
 
Radyjko swietnie wyglada, tylko powiedz, czy to, ze jest wsadzone troche pod kątem wynika z tego, że lepiej widać na wyświetlaczu pod takim kątem, czy po prostu nie dało się tego inaczej upchnąć? pytam bo sam zastanawiam się nad 2 din

[ wiadomość edytowana przez: MaRRecki dnia 2010-07-27 14:34:23 ]
  
 
Cytat:
2010-07-27 14:34:05, MaRRecki pisze:
Radyjko swietnie wyglada, tylko powiedz, czy to, ze jest wsadzone troche pod kątem



Radio ma elektryczne regulowany kąt nachylenia
  
 
Radyjko idealnie lezy na boki ale lekko nachylone pod katem w dol gdyz zamocowelm je na orginalnych prowadzeniach z 6000cd i wyglada duzo lepiej niz na wprost no i obraz widac idealnie. chociaz oczywscie jest mozliwosc elektrycznego podnoszenia wyswietlacza.

Ogolnie Polecam)) jest tanie a obraz i dzwiek ma poprostu idealny.)


PS. Fotki wyszly troche nieciekawie pewnie dlatego wyglada jakby lezalo jakos krzywo) POtem zrobie jeszcee kilka dodatkowych.

[ wiadomość edytowana przez: Sheppard dnia 2010-07-27 15:16:53 ]
  
 
Cytat:
2010-07-27 14:15:51, Sheppard pisze:
Silnik to standardowy klekot ;D 1.8 TD



Przemaluj go na biało i będzie malina
  
 
Cytat:
2010-07-27 14:15:51, Sheppard pisze:
Zalozyem jescze magnetyzery ale narazie nie widze roznicy;pp



Spokojnie, zauważysz różnicę po jakiś 3000 km. Nie spodziewaj się mniejszego zużycia paliwa - o tym zapomnij, ALE silnik będzie równiej pracował, mniej kopcił, bo będzie spalał całe paliwo, które dostaje z pompy wtryskowej.

Ja miałem magnetyzer firmy Maksor i po jakiś 3000km efekt był taki, że silniczek chodził zawsze równiutko i jakoś bardziej elastycznie działał.


[ wiadomość edytowana przez: Tigerbart dnia 2010-07-27 17:22:32 ]
  
 
Cytat:
2010-07-27 17:20:46, Tigerbart pisze:
Spokojnie, zauważysz różnicę po jakiś 3000 km. Nie spodziewaj się mniejszego zużycia paliwa - o tym zapomnij, ALE silnik będzie równiej pracował, mniej kopcił, bo będzie spalał całe paliwo, które dostaje z pompy wtryskowej. Ja miałem magnetyzer firmy Maksor i po jakiś 3000km efekt był taki, że silniczek chodził zawsze równiutko i jakoś bardziej elastycznie działał. [ wiadomość edytowana przez: Tigerbart dnia 2010-07-27 17:22:32 ]



DObrze wiedziec oczywiscie czytalem ze pelen efekt uzysukuje sie po jakis 3000km no ale nikt nie potwierdzil

wiec dzieki Tigerbart za info
  
 
Żeby zamontować 2 DIN przycinałeś coś wnękę w konsoli?
Z której strony jeśli tak?
  
 
Cytat:
2010-07-28 13:02:39, Tigerbart pisze:
Żeby zamontować 2 DIN przycinałeś coś wnękę w konsoli? Z której strony jeśli tak?



TAK . zeby zamontować musiałem przyciąć lekko zarówno z gory jak i z dołu jednak uważałem szczególnie na dolna cześć żeby sie nie zmalalaa gdyz podtrzymuje ona schowek ten mały czarny pod radiem;
)

pozdrawiam

  
 
No to ja będę miał problem, bo mam deskę w skórze i od góry nic nie mogę przycinać. Pozostaje usunąć schowek.
  
 
A co myślicie o FLORKOWANIU deski rozdzielczej??? Ktoś juz próbował)
bo własnie sie zastanawiam
  
 
Deski generalnie flokuje się w autach rajdowych, po to, żeby nie było odbić w przedniej szybie. Fakt, wygląda to dosyć ładnie, ale do tego drewna na kierownicy itd. będzie pasować jak świni siodło.

BTW-zauważyłem tą dyskusje nt. magnetyzerów i... Magnetyzery to nic nie warty syf, równie dobrze mógłbyś sobie założyć kawałki zwykłego plastiku, albo magnetyczne kołpaki na koła. Efekt by był taki sam. To co napisał Tigerbart już w ogóle mnie rozbraja. Zaczyna działać po 3 tys. km bo co? Bo nagle sie jakoś magnetyzer zmienił? A może to wpływ księżyca?