[MKVII] abs gasi auto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szukałem na forum takiego problemu i nic nie znalazłem i dlatego zrobiłem ten temat. Mam taki problem mianowicie przy hamowaniu dopóki nie włączy sie abs wszystko jest w porządku ale gdy abs zadziała silnik gaśnie mimo wciśniętego sprzęgła i na luzie to samo dodam ze abs jako taki działa i takie coś zaczeło dziac sie samo wcześniej było ok. Miał ktoś coś podobnego?

[ wiadomość edytowana przez: grzegrzu dnia 2010-08-13 21:22:10 ]
  
 
ciekawe.
wyjmij bezpiecznik ABSu i zobacz czy przy ostrym hamowaniu bedzie to samo.
stawiam na zbieg okolicznosci.
masz gaz?
  
 
tak mam a to cos zmienia??
  
 
zbieg okoliczności to nie jest bo dzieje się tak za każdym razem
  
 
mialem tak dwa razy jak mialem jeszcze gaz w rsie ( sekwencyjny ) ostre butowanie pop ulicy i ostre hamowanie przed hopka. wlaczyl sie abs, a silnik zgasl. potem ustalo. teraz gazu brak ostrego buytowania tez brak wiec nie wiem przed zalozeniem gazu wszystko ok.
  
 
co dziwne na benzynie dzieje się to samo...
  
 
a jak gasnie , pyrta pyrta i zgasnie czy tak od razu jakbys go kluczykiem wylaczyl?
  
 
od razu tak jak kuczykiem
  
 
Cytat:
2010-08-13 21:31:35, grzegrzu pisze:
tak mam a to cos zmienia??



a widzisz - zmienia,
stad moje pytanie.
ja bym po pierwsze wywalil gaz
  
 
ale nie dzieje się tak raczej przez gaz bo na benzynie tez gaśnie przy hamowaniu
  
 
Cytat:
2010-08-13 22:34:42, CKsrv pisze:
a widzisz - zmienia, stad moje pytanie. ja bym po pierwsze wywalil gaz



Wspaniała porada.Jeszcze silnik wywal noi odłącz ABS to problem z gaśnięciem zniknie raz na zawsze.
  
 
Cytat:
2010-08-13 23:12:52, danek7902 pisze:
Wspaniała porada.Jeszcze silnik wywal noi odłącz ABS to problem z gaśnięciem zniknie raz na zawsze.



kolego piszesz nie na temat kompletnie.

wracajac do meritum.
zastanowmy sie jakie moga byc powody.
strzelajmy.
- nieszczelnosc pojawiajaca sie w czasie "przeciazen" czyt. ostrego hamowania (marne szanse)
- brakuje moze czegos na drodze servo - kolektor
ja mam kompletnie inaczej, nic mi nie wchodzi w kolektor poza turbina - nie pomoge
-no i w reszcie dochodzimy do vss'a i bocznika czyli to co ma wplyw na predkosc obrotowa silnika.
  
 
co to jest ten vss bo czytałem o czymś takim ale nie wiem dokładnie gdzie to jest i co to robi
  
 
Cytat:
2010-08-14 08:59:13, grzegrzu pisze:
co to jest ten vss bo czytałem o czymś takim ale nie wiem dokładnie gdzie to jest i co to robi



to malo czytales. jest wszystko na forum.
  
 
eeeh
miedzy skrzynia a linka predkosciomierza.
da sie wypiac na probe z gory.
  
 
No widzę że MK VII lubią gasnąć. U mnie ten sam problem. Ostatnio wracałem z Zakopca.. 80 dych na liczniku wszystko puściłem bo z góreczki i nagle... Kontrolki się zapalają, znakiem silnik odpoczywa.. Jest to irytujące tym bardziej że faktycznie sam nie wiem co może być tego powodem.. Pozdro.. Jak ktoś naprawi, żwawo się tym podzielcie...
  
 
ale to jest watek o zetecu, 1,3 nie jest wypisz wymaluj identyczny.

jak ty to robisz? w dodatku w 1,3.
Cytat:
2010-08-15 11:47:56, FE1997 pisze:
80 dych na liczniku...



80*10 no to cos kolo 800 [km/h]
to ja tez chce tak smigac.