Silnik 1.6 a 1.8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z zapytaniem czy mogę wstawić silnik 4A-FE 1.6 16V na 1,8 16V 7A-FE Samochód posiada gaz .
  
 
z zewnatrz wygladaja prawie identycznie. ale czy poduszki pasuja to nie jestem w stanie powiedziec.
  
 
a czemu chcesz zmienić bo osiągi są takie same
  
 
Cytat:
2010-08-10 09:27:39, rng17 pisze:
a czemu chcesz zmienić bo osiągi są takie same


no bez przesady
fakt, że z 1.6 na 1.8 nie opłaca się zmieniać jeśli stary działa,
ale jakby padł to już bym się zastanawiał.
  
 
poważnie sprawdzaliśmy i być może minimalnie ale ja nie wyczułem kolega też więc gra nie warta świeczki no chyba że na 2.0 3S-FE
  
 
eee tam. 3s-gte
  
 
miałem Carinke 1.8 7 A-Fe.
powiem Wam że jak chcecie jeździć tylko na benzynce to OK, to specyficzny silnik, nie dużej mocy ale niezłym momentem i na dodatek małym spalaniem. koników 107 ale pali mniej niż 1.6.
Problem polega na tym że ten silnik "nie lubi" gazu.
tu nie ma zwykłej sondy Lambda, tylko czujnik ubogiej mieszanki LearnBurn a do tego platynowe świece dużo droższe. Największy problem jest z tym czujnikiem którego lubią "zabijać" cieplejsze spaliny z gazu.
jeszcze raz:
na benzynie OK, na gazie nie polecam.
  
 
czemu ci te lb siadały może żle ustawiona była instalacja.ps.w sprawie dużego momentu to bym dyskutował napewno jest większy niż w dużym fiacie ale tak to bym powiedział że ten silnik jest wcale nie elastyczny
  
 
siadały to za dużo powiedziane. jeden LB mi padł ( na gazie się da jeździć bez niego na benzynie nie bardzo), ale chodzi o zasadę że te silniki nie bardzo lubią gaz. skonstruowane były na ubogą mieszankę i tyle nie do gazu.
  
 
no mój zamiata już ponad 200 tyś na gazie i daje radę