Amortyzatory do xr3i mk4 z fiesty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.czy z jakiejs fiesty da rade wlozyc amorki przednie do escorta xr3i mk4?szukam amortyzatorow sportowych przednich,obnizenie ok 70,wie ktos gdzie znalez?jestem nowy i nie do konca se tu radze wiec wybaczcie jesli bylo to juz poruszane,pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-09-09 20:12:36, jajo80 pisze:
witam.czy z jakiejs fiesty da rade wlozyc amorki przednie do escorta xr3i mk4?szukam amortyzatorow sportowych przednich,obnizenie ok 70,wie ktos gdzie znalez?jestem nowy i nie do konca se tu radze wiec wybaczcie jesli bylo to juz poruszane,pozdrawiam

jeśli chodzi o amorki w mk3/4 to w standardach i xr3 były te same. Więc jeśli miałbyś to oryginalne zawieszenie (obniżone chyba o 20 mm) to dajesz normalne. Inne amortyzatory były w S/RS. W twoim przypadku masz jakiś zestaw tunningowy (znalezienie amorków tunningowych do auta nie robionego od ponad 20 lat jest mało prawdopodobne), albo skrócone sprzężyny (chęć przetrwania szybko sprawi że włożysz normalne). Jeśli chcesz jak najkrótsze amorki to albo skracasz drążek w oryginalnych, albo próbujesz przystosować tylne z przedostatniej fiesty.

Powodzenia
  
 
w sprawie gleby w mk4 zagadaj do szafy . On jest specem w sprawie gleby w mk4
  
 
zawieszenie jest org a ja mam zamiar polozyc auto,sprezyny to nie problem a amorki juz tak,auto uzywane tylko w niedziele i w dodatku w holandi wiec musi byc nisko i musi amortyzator dawac rade a seryjny przy takim obnizeniu nic nie zrobi,przetrwa chwile
  
 
Cytat:
2010-09-09 21:07:28, jajo80 pisze:
zawieszenie jest org a ja mam zamiar polozyc auto,sprezyny to nie problem a amorki juz tak,auto uzywane tylko w niedziele i w dodatku w holandi wiec musi byc nisko i musi amortyzator dawac rade a seryjny przy takim obnizeniu nic nie zrobi,przetrwa chwile

dlatego proponowałem skrócenie drążka, lub krótszy amor z innego auta, ale cięcie sprężyn to zły pomysł - sporo było na forum.