raczej nikt go w Polsce nie ma.
Możesz być pierwszy
trzeba bazować na wiedzy i doświadczeniu rosyjskich rajdowców.
A z opisu elementu streszczę co ciekawsze to:
- przeznaczony dola pojemności 1500-1700 cm3. Auta ВАЗ 2104 / 2105 / 2106 / 2107 / 2121 (i ich modyfikacje).
- zmienione dysze paliwowe i powietrzne, zwiększona wydajność przyśpieszającej pompki.
- zmienione ch-ki zimnego zapłonu (co ważne dla sportowych wałków rozrządu), zamieniony napęd otwarcia drugiej gardzieli z pneumatycznego na mechaniczny.
- gaźnik pozwala w pełnym stopniu wykorzystać maksymalne moce i możliwości seryjnych silników: auto dokładnie reaguje na pedał przyśpieszenia a silnik dynamicznie pracuje w szerszym zakresie obrotów, rzadziej trzeba przełączać biegi, "maszyna" staje ostrzej reagować na nacisk gazu.
- ta modyfikacja pozwala dynamicznie przyśpieszać, jak też zrzucić 2 biegi i bezboleśnie dla silnika rozpędzić szybko auto.
- nie występuje "dziury" przy ruszaniu i przełączeniu na kolejny bieg.
- dany produkt był opracowany przez inżynierów Dmitrovskiej Autoagregatowej Fabryki (DAAZ) dla rosyjskiego rajdowego teamu.
- montuje się i stroi także jak jego seryjny odpowiednik.
- zwiększenie zużycia paliwa na wysilonych jednostkach 8-13%
przy spokojnej codziennej jeździe +4 do 8%
- zaleca się stosować ze sportowych wałkiem rozrządu.
Maksymalny efekt osiąga się przy zastosowaniu filtra zerowego oporu.
o tak piszą.
czyli efekt powinien być pozytywny, do tego wałek ostrzejszy i na początek wystarczy.