Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zibbizibbi Kraków | 2006-09-17 16:26:16 Zobacz sobie tutaj.
Chlopak przerobil samare 1.5 na turbo. Zrobil wszystko sam i to nawet chyba pod chmurka w wolnej chwili sie bawil. Podobno teraz jest 125 KM. Mysle ze znajdziesz tam troche informacji ktore rozwieja czesc twoich watpliwosci. [ wiadomość edytowana przez: GDA dnia 2006-09-20 10:11:41 ] [ powód edycji: OT ] |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2006-09-17 21:27:10 jak pisałem w poscie PG Spreżanie mieszanki przy pomocy turbiny jest głupim pomysłem bo moze zrobić bum. PG tego niezrobiło ale to jest jest podobnie jak z suwnicami ze niewolno przewożić ładunku nad ludzmi bo sie może lina urwać ale mozna powiedziec ze jak sie nieurwała to pewnie to głupi wymysł zeby utrudnić zycie suwnicowym ale to zostawiem prywatnej ocenie
co do przewodów to niestety te od hydrauliki czyli wspmaganie lub siłowniki chociaż od hamulców mogły by być ale mysle ze za waskie gażnik może być polonezowski i ma on 2 po 34 mm anie 26 no chyba ze masz na mysli zwęzki na rozpylaczu co do reszty ci nie powiem |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2006-09-17 22:03:43
pier...isz glupoty tyle ci powiem. poczytaj o tym wynalazku troche zrob statystyke wszystkich wypadkow ktore byly i potem pogadamy. i odrazu mowie bo zaraz ktos bedzie chcial to poruszyc,.. sprawy zuczka tutaj nie poruszajcie bo nic o tym nie wiecie... co do oleju do turbo to uzyj rurki miedzianej. od turbo w dol mozesz puscic waz zbrojony odporny na temp i olej. co do gaznika to oczywiscie ze lepszy bedzie dellorto nie ma co porownywac jedna wloska rajdkowa wlasnie no owym jezdzi.pozatym jest wiecej mozliwosc umiejscowienia go pod maska bo jest lezacy. zaplon nalezy ustawic tak jak do zwyklego silnika tak oby nie strzelal w rure ssaca. wszyscy wiedza ze pozny zaplon powoduje strzelanie w gaznik. i jak go tak ustawisz to przestawisz lopatki na druga strona turbinka kkk03 garett t3 to co bylo u mnie volvo bodajze td04 jakos tak nie pamietam dokladnego modelu volvo v70 2,4 benzyna. z diesla bym nie ladowal raz ze wiekszosc jest za mala dwa ze nie ma chlodzenia wodnego. moze nie wytrzymac temperaturki ale to jest do sprawdzenia wiec wszystko przed toba nie bazuj na kolektorze oryginalnym bo jest za malo miejsca pozatym skrzynkowy kolektor bardzo dobrze sie sprawuje i turbine ladujesz gdzie tylko chcesz. i to by bylo na tyle tu masz wszystko co potrzebne do tego: a tak wyglada pod macha: to tyle jak cos to pisz. i nie sluchaj pierdo....nia ze sie nie da bo sie da. wystarczy chciec i miec troche $ i umiejetnosci. |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2006-09-17 22:33:45 no z zaplonem to regulujesz najpierw na zwyklym gazniku bez turbo bez nieczego ma chodzic.
potem skladasz turbo i bedzie git. co do wystrzalu ciezko stwierdzic moze wypierdzielic turbine w kosmos a moze nie. nigdy sie z tym nie spotkalem ale trzeba na wszelki wypadek uwazac dlatego najpierw reguluje sie zaplon. jak masz wydac 300zl na dmuchawke z diesla to poczekaj troche i za 500 kup z benzyniaka. spokojnie cos kupisz, ja sie rozgladne bo kumpel mial t3 do sprzedania moze jeszcze ma. z tym kolektorkiem zwala nei wiem jak to tam wszystko pomiescisz ale probuj moze akurat to tam gdziesz upchasz. co do tych zestawow to wiesz ludzie maja rozna mentalnosc to nic ze to jezdzi w innych autach ... ty to robisz sam to napewno wypier...li to tak ja lpg jedni zakladaja robia tysiace kilometrow i sie ciesza ze jezdza tanio a drudzy nie zaloza bo to moze wybuchnac i niszczy silnik.... albo zaloza i potem jak sie cokolwiek stanie to jest wszystko wina lpg... no tak to juz jest edit: aha kiedys mi ktos mowil ze lpg na turbinie nie ma prawa chodzic [ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2006-09-17 22:36:41 ] |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2006-09-17 23:55:41 a ja jednak mysle ze jakby chlopak nie mial choc troche ani wiedzy ani umiejetnosci to poprostu by sie za to nie bral.
a bardzo duzo informacji na temat tego systemu mozna znalezc w necie polecam google rownierz ja z tego korzystalem... ale jak kto woli... jak dla mnie to koniec ot edit: a jezeli chodzi o to czy to jest bezpieczne czy nie to nie bede o tym pisal ja mam swoje zdanie wy macie inne i na tym niech pozostanie. kontynuujmy watek w spokoju i bez robienia ot. co z tego wyjdzie czas pokaze. [ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2006-09-17 23:57:37 ] |
SpEX Wa-wa | 2006-09-18 18:08:42 wiele nie widać. ale jak się chce...
lada z turbo lada vs subaru [ wiadomość edytowana przez: SpEX dnia 2006-09-18 18:11:39 ] |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2006-09-18 21:30:09
ja czesto na filmach z USA widziałem system o nazwie "Vortex" gdzie spreżarka była jednak przed gaźnikiem a on sam był poprostu w szczelnej obudowie gdzie panowało nadciśnienie wiec nie musiał być odporny na nadciśnienie wiec był standartowy. to coś jak Cold Air Intake System (czyli po naszemu wlot powietrza na masce) z tym ze tu powietrze pompuje spreżarka a nie ped powietrza pozatym kity kitami ale czemu zaden szanujacy producent nie stosuje tego rozwiazania pewnie zeby skąplikować sobie zycie to tak jak z jeżdzeniem bez pasów mówiac ze jeżdze 30 lat i niemiałem wypadku wiec po co komplikować sobie zycie zapinajac je. A niewspomniałem o suwnicy ze by nie być monotonnym bo wiecej osób ginie z powodu braku pasów niz przygniecionych kilkoma tonami ładunku który urwał sie z suwnicy czyli jak już cos robić to robić to porzadnie bo robienie prowizorki niema sensu. Sam robiłem ich kilka i wiem ze przyniosło to wiecej strat niz zysków no może oprucz okrzyku "I` a Live" a potem test i bum. Wiec jak pisałem kazdy ma swój rozumek i on mu powie prawde bo ja bym takiego systemu nie zamontował u siebie. mnie wystarczy widok klawiatury wraz z deklem wprasowanej w górna cześć komory silnika malca |