Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2003-09-11 21:26:22 potwierdzam i dodam:
bywaja jeszcze jaja z elektryka - przy zakupie do9kladnie sprawdz - jesli w porzo to nic jej nie bedzie, ale jesli ktos cos grzebal wskazana ostroznosc... no i rdza. Najgrozniejsza na podlodze, podluznicach (zwlaszcza na przejsciu z podlogi w przegrode przednia), podszybia i progi. Jesli leca podszybia lub podluznice - odpusc sobie. Warto tez szukac z juz zamontowanym gazem - wtedy jak nic jestes z tysiaka do przodu. aha, reczny tez czesto jest dupny. Olej to, ten typ tak ma, najczesciej zapieka sie linka. Linka parenascie zlotych, podobnie jak cylindry (nie pamietam dokladnie, ale grosze). o luzach na kierownicy i zawieszeniu nie musze chyba wspominac - po prostu kontrol i koniec. awaryjnosc lady nie odbiega od sredniej aut w danym przedziale wiekowym, czasem nawet przewyzsza. Atuty to tanie czesci, naprawy (robota), wytrzymalosc i prostota konstrukcji. Naprawde WARTO! Lade tez kupilem jako student i kjedze nia do dzis, nie mam zamiaru sprzedac, a jeszcze wydaje majatek na jej upiekszenie. To chyba wystarczajaca rekomendacja. A wcale nie kupilem egzemplarza w stanie idealnym. A pozniej zaliczyla jeszcze solidnego dzwona. Ale jezdzi i to dobrze. Foto w profilu a co, chwale sie |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-09-12 08:50:06 200 duzo? To jedz poldootem na taka sama naprawe.
prosty przyklad: reflektor lada 130 zl. polonez - 350. oto, czemu tansza. adasco |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-09-12 09:14:46 200 zł to w Szczecinie ze zdejmowaniem głowicy
W Białymstoku (i nie tylko) zrobią to fachowcy bez zdejmowania głowicy za mniejsze pieniądze i efekt będzie ten sam. pzdr Grzesiek p.s do Lady też jest bardzo łatwo o części bo w przeciwieństwie do kanta i poldka jest ona nadal produkowana i dobrze się na wschodzie sprzedaje,więc o to bym się nie martwił |
Lava1 Felicia Combi / Mond ... Wrocław [Kiełczów] | 2003-09-12 13:19:42 Nie wiem dlaczego ale ja jednak wole silnik 1500 (ładowski) i to najlepiej w ładzie 2103.
Nie ma wogóle porównania z Fiatem 125p. łada prowadzi się o wiele lepiej, jak dla mnie jest lepoiej zrobiona (wykońmczona) i wygodniejsza. Osiągi tez ma o wiele lepsze niż Fiat i jest (przynajmniej moja) znacznie cichsza od Fiata. Na 3 biegu można zrobić wszystko. Od wejścia w zakręt, po przyśpieszanie i inne manewry. I pomimo iż jest 1 977 roku uważam że jest znacznie lepsza niż np. Fiat 125p z 1990. Nie ma co prawda w niej gazu, ale mój ojciec tak "cholere" wyregulował że na trasie spala około 7,5 l/100 a w mieście koło 9,0. Muślę że jak na 26 letnie auto to nizły wynik. 2107 niezbyt mi się osobiście podoba, choć wujek mojej żony ma taką z silnikiem 1300. Czasem mam okazję i nią pojeździć (bo mieszka koło mnie) i też nie narzeka na nią. Wielki plus dla 2107 za siedzenia przednie |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-09-12 20:00:42 W zyciu nie wymienilbym mojej Łady na cos takiego! A fe! |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-09-12 23:31:40 Części zawieszenia do ład produkują rzemieslnicze zakłady zarówno w Polsce jak i na wschodzie,oraz firmy takie jak delphi Krosno,oraz różne zachodnie.
Układ hamulcowy też: klocki od ruskich za 13 zł za komplet do ferodo po 70 albo i więcej.Wybór jak cholera.Dwie tarcze hamulcowe lada 2107 1.5 cena 50 zł komplet. Jeszcze raz powtarzam LADY 2107(inne też) SĄ NADAL PRODUKOWANE na wschodzie i z tego co mi wiadomo to części jest naprawdę dużo. Co do głowicy i jej sciągania,weź pod uwagę że łada ma wałek rozrządu w głowicy(OHC),a nie tak jak kanty i poldki w bloku i nie każdy własciciel jest sam w stanie podjąc sie zdjęcia i poprawnego zmontowania.Pozatym trzeba zawory wyregulować po zmianie uszczelniaczy,dobrze rozrząd ustawic na koła zębate i pewnie jeszcze kilka pierdólek by sie znalazło. Lampy ze szrotu:wiadomo ze w Polsce jeździ wiecej aut marki fso niż Lad,to tak samo jak u ruskich,tam Lad jest najwięcej.Dlatego na szrotach jest do kantów i poldotów więcej częsci i to mnie wcale nie dziwi.Pozatym przy tych cenach częsci nowych,ze szrotów nie korzystam,chyba ze chce się trafić jakis unikat,jak np chromowane lusterka do lady 2101-2103, albo jakies wykonczenia itp. Tłumik końcowy:22 zł,aluminiowy 31 zł Reflaktor przód:103 zł wahacz dolny:24 zł wahacz górny:17 zł zderzak przedni:72 zł cylinderki hamulcowe:ok 15 zł Są to ceny w hurtowni Skorpion(detal te same ceny) w Krakowie,gdzie prowadzą równiez sprzedaz wysyłkową,połowa Polski się u nich zaopatrza. Skorpion [ wiadomość edytowana przez: Grzesiek_Bialystok dnia 2003-09-12 23:49:45 ] |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2003-09-13 11:21:42 Putin, oczywiscie ze miale na myslo caro reflektory...
a cena jest ze sklepu w Lodzi, gdzie akurat to zapamietalem - bylem przelotem i akurat lampa byla na wystawie... fakt, ze do aut polskich z natury latwij dostac czesci, ale lada to nie jakis amerykanski egzotyk... Czesc sa i jeszcze dlugo beda. Pomijajac fakt, ze sporo czesci od kanta podchodzi do lady i na odwrot. Jesli koniecznie chce ktos miec kanta, ale lade tez lubi, moze silnik ladowski do kanta zasadzic i juz. Ja swego czasu ccialem zrobic odwrotnie, bo trafil mi sie silnik prawie nowka i zostalem hm.... wysmiany. Rowniez przez posiadaczy kantow. |
adam2106 SYMPATYCZNY GOŚĆ Volvo 480 turbo mysłowice | 2003-09-13 20:31:42 Z mojego trzyletniego doswiadczenia z Lada 2107:złośliwosci gaznika,a dokladniej aparatury podcisnieniowej(kocham ta platanine wezykow po calym samochodzie),i chwilowe przejsciowe kaprysy aparatu zaplonowego (zuzycie lozyska-koszt naprawy ok.25 zl. robocizna we wlasnym zakresie).poza tym autko sluzylo wiernie i zawsze dowozilo mnie do domu.porownywac lady do wyrobow polskiego przemyslu motoryzacyjnego nie mam ochoty a po drugie po ocenzurowaniu niewiele by zostalo.LADA rulez!Autko potrafi sie odwdzieczyc za dbalosc o stan techniczny,a wiekszosc napraw mozna przeprowadzic we wlasnym zakresie przy pomocy podstawowych narzedzi.Warunkiem jest jedynie minimalna znajomosc mechaniki.A co do kosztow napraw:brat ma maluszka i czasem mi go żal jak mi mowi ile kosztuja czesci do tego cuda techniki .Przyklad z innej beczki:gaznik do lady mozna kupic za ok.280 zl,a do 125p prawie 500!!! (gaznik do 126p kosztuje 220zl ).no i co?Lada droga w utrzymaniu?czesci do mojego rowera sa drozsze! |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2003-09-13 23:16:17 W Krakowie kupisz gażnik do zwykłej za 250-260 zł a do Samary za 270-280. A faktem że części (absolutnie wszystkie) są dostępne w każdym mieście powyżej 15 tys mieszkańców - ja przynajmniej się jeszcze nie spotkałem żebym był po jakąś część w więcej niż dwu sklepach - oczywiście mówimy tu o częściach mechanicznych a nie dekoracyjnych bo te do starszych modeli też nieraz ciężko dostać. Ale na to jest sposób - jedziesz na targ gdzie handlują goście zza wschodniej granicy, wypatrujesz Ład i kupujesz od gościa za psie pieniądze co chcesz - gwarantuję że znajdzie się chętny co odkręci od własnego auta. Mi np. ostatnio gość chciał sprzedać chromowane lusterko w idealnym stanie za 5 zł ale nie mógł odkręcić a mi się spieszyło.
Andrzej |