[MKVII]Mokra podłoga

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
po ostatnich obfitych deszczach zaczęły się problemy Tak więc wsiadłem któregoś ranka do samochodu a tam kałuża na dywaniku(gumowy). Wcześniej miałem problem z cieknącą wodą przez szybę od góry:/ Generalnie problem rozwiązałem silikonem ale gniją mi słupki przy szybie i to dość mocno i tu pierwsze pytanie, czy ta rdza jest winowajcą cieknięcia po szybie? A co do obserwacji mokrego dywaniku poszło dalej na podłogę co się okazało do połowy samochodu jest mokra, nie wilgotna ale mokra. Generalnie nie sądziłem że ta kałuża w której jechałem(na dywaniku) przeniosła się na podłogę zwłaszcza że u pasażera też jest mokra podłoga nie dywanik. Woda cieknie chyba po pedale ale czy może tak być że silikonem trochę uszczelniłem szybę a tam woda sobie leci po słupku przy szybie(od wewnątrz) i jakoś dalej przemieszcza się na podłogę? A jeśli nie to co mogę winić za mokrą podłogę?! Jest to bardzo irytujące bo jest strasznie dużo wilgoci w samochodzie i szyby nie raczą nawet dobrze odparować:/

[ wiadomość edytowana przez: Fari dnia 2010-11-08 02:19:05 ]
  
 
Znany temat...poszperaj w archiwum
  
 
1. Dziurawa blacharka zawsze będzie przyczyną przecieków, tu prochu nie odkrywamy.
2. Silikon jest dobry do łazienki, ale nie na zewnątrz, a zwłąszcza do skorodowanej i zatłuszczonej blachy. Użyj masy PP (np takiej: http://moto.allegro.pl/boll-masa-poliuretanowa-uszczelniajaca-klejaca-i1268343342.html) lub kleju do szyb.
3. Pod wykładziną jest dość grube wygłuszenie, a nawet dwa, więc woda ścieka po blasze na samo dno. W progach powinny być otwory, którymi musi "wentylować" się właśnie ta wilgoć.
4. Odsłoń wszystko, weż butelkę z wodą i polewaj zaczynając od dołu. Powoli, nie śpiesz się, i obserwuj, gdzie pojawią się krople. Wtedy będziesz wiedział, gdzie uszczelniać. Ja tak zrobiłem i zapomniałem o wodzie w aucie.
5. Oczywiście jest także opcja dziurawego podwozia, albo zaciekania spod kół podczas jazdy, ale wtedy nic byś nie zalał podczas butelkowania.
6. Może jeszcze ciec: szyber-odpływy, zaślepki w słupkach, uszczelki wiązek kablowych w grodzi silnika (zwłaszcza kompa przód-prawy), jak masz 3D, to miejsce łączenia dachu z szybą boczną (pęka w narożu drzwi), uszczelki drzwi, mocowanie lusterek, półka pod akumulatorem, nadkola, podłoga, progi...
7. Sporo było na ten temat w archiwum...
  
 
Generalnie zabrał bym się za to sam, tylko że nie mam garażu ani żadnego miejsca gdzie mi na głowę nie będzie padało. Czyli zostaje blacharz z tego co rozumiem.
  
 
to już oceniasz sam...