[MKVII] 1.8 TD po regeneracji pompy wtryskowej pali 12l!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mój escort uwielbia mi płata figle i muszę wiecznie w nim coś robić.
tym razem po naprawie cieknącej pompy wtryskowej auto pali mi 12 litrów na 100 km. zaznaczam iż nie katuję go nie ciągnę do wysokich obrotów itp. normalna eksploatacja...
przed naprawą palił mi ok 8 ale lało się z niego strumieniami paliwo natomiast przed uszkodzeniem pompy ok 6 max 7
rozumiem że przyszłą zima itp ale spalanie na poziomie 12 litrów chyba nie można uznać w tym silniku za normę... co mogło pójść nie tak z tą naprawą ?? chce jechać do warsztatu i nie wiem na co się ewentualnie powołać...

edit :

zapomniałem dodać iż wcześniej zimny silnik odpalał bez problemu a teraz bez pedału gazu w podłodze ani rusz... ciepły odpala na dotyk...

[ wiadomość edytowana przez: Tallmen dnia 2010-11-30 22:23:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2010-12-20 21:38:45 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]
  
 
słuchajcie facet od pompy twierdzi że spalanie to nie jego działka. podobno pompa lucasa ma stała dawkę paliwa i tego się nie reguluje... twierdzi że jak nie cieknie to jemu nic do tego. czy nie robi mnie czasem w jajo__?? co moe być przyczyną tak wysokiego spalania??
  
 
Cytat:
2010-12-01 09:33:33, Tallmen pisze:
słuchajcie facet od pompy twierdzi że spalanie to nie jego działka. podobno pompa lucasa ma stała dawkę paliwa i tego się nie reguluje... twierdzi że jak nie cieknie to jemu nic do tego. czy nie robi mnie czasem w jajo__?? co moe być przyczyną tak wysokiego spalania??



No chlopie,takie bajki to wiesz,ja nie mam pojecia czy sie reguluje czy nie ,ale silnik diesla takiej generacji pali tyle ile da mu pompa - innej opcji nie ma. Piep#@eni fachowcy
  
 
generalnie też mi się tak wydaje... no nie powie mi nikt że pompa nie ma nic wspólnego z ilością paliwa spalonego... lekkie przegięcie
a może coś sie porąbało w elektryce?? generalnie wycieli mi zawór od immobilajzera bo z niego podobno też ciekło może tam coś namieszali?? możliwe to jest?
ja generalnie jestem po polibudzie ale bez doświadczenia i nie do końca wiem gdzie i jak się czepić żeby było dobrze dlatego was się radze...
  
 
Tak z ciekawości, to gdzie dałeś pompę do uszczelnienia???
Ile zapłaciłeś ???
  
 
Cytat:
2010-12-01 17:12:33, Tallmen pisze:
generalnie też mi się tak wydaje... no nie powie mi nikt że pompa nie ma nic wspólnego z ilością paliwa spalonego... lekkie przegięcie a może coś sie porąbało w elektryce?? generalnie wycieli mi zawór od immobilajzera bo z niego podobno też ciekło może tam coś namieszali?? możliwe to jest? ja generalnie jestem po polibudzie ale bez doświadczenia i nie do końca wiem gdzie i jak się czepić żeby było dobrze dlatego was się radze...



Od immop to tylko moglbyc jakis elektrozawor ktory odcina paliwo - na pewno nie ma to nic wspolnego ze spalaniem. Moze zle pompe zlozyli,pomylili sekcje czy cos - nie wiem jak to jest z rotacyjnymi .
  
 
Kolego, a dales cale auto i sami zdemontowali pompe, uszczelniali i zakladali? Czy sam sciagales pompe, zawiozles, i sam pozniej montowales?
  
 
ok pompa poszła do pisarzowic tuż za kamienną górą. koszt naprawy 530 bez łożysk 700 z wymianą łożysk u mnie jeszcze zawór od immo więc dodatkowe 60 zł. wiem ze jeszcze w słotwinie robią ale znajomy mechanik odradzał...
auto oczywiście zostało zawiezione w całości i chłopaki wymontowywali pompe.

sprawa spalania wyjaśniła się po kilku rzeczach okazało się że miałem walnięty korektor przyspieszenia wtrysku (został odcięty) oraz zakleszczony booster turbiny (uruchomione)
auto ponownie zatankowane do pełna i już wiem że po tych 2 operacjach na pewno nie pali tak dużo co widać po wskażniku poziomu paliwa. po tankowaniu do pełna ponownie napioszę jakie spalanie wyszło myślę że w 8 powinien się zamknąć.

Dzięki za wszelkie sugestie i zainteresowanie tematem

DarkoZ widzę że ziomy z jednego miasta jesteśmy więc może jakiś mini spocik i osobiste poznanie? moglibyśmy się wymienić doświadczeniami
  
 
zgodnie z obietnicą
pierwsze tankowanie do pełna i bardzo długa trasa 5.89
drugie tu jazda po mieście i na trasie 7 l na 100 km. wydaje mi się że w normie